Silverskin Extreme Cross Country kuvia
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Timo Kalkkila
- Viestit: 429
- Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 10:05 pm
- Pyörä: KTM 1390 SAS Evo
- Paikkakunta: Riihimäki
Silverskin Extreme Cross Country kuvia
Miksiköhän tämä ei voisi olla Ämmässuon CC? No, kuvia täällä https://goo.gl/photos/5Xsaj5Q2heD6uJVw5