Pohjolan Kurapyöräilijät

Matkaendurofoorumi kaikille enduron ystäville!
Tänään on Su Elo 25, 2019 2:10 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: La Touko 14, 2016 4:08 pm 
Avatar

Liittynyt: Ma Kesä 06, 2011 1:13 pm
Viestit: 1523
Paikkakunta: Vihti
Pyörä: KTM 250 EXC 6D -17
Olikos foorumilaisia lähdössä otsikonmukaisiin kinkereihin? Ilmoittautumisaikaa jäljellä muutama tunti, itseni jo sinne lykkäsin. Saa nähdä kuinka käy :mrgreen:

_________________
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...

KTM 250 EXC Six Days -17
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2016 12:07 pm 

Liittynyt: Ma Syys 17, 2012 2:32 pm
Viestit: 179
Paikkakunta: Tampere
Pyörä: Beta RR 400
Ensimmäiset endurokarkelot edessä ja Lefan videon perusteella on luvassa nopeaakin baanaa perus mantsan lisäksi! Saapi tosiaan nähdä miten käy :wink:
Jokos joku on käynyt salakuvaamassa 1,5km MK1:sen yleisön viihdytysesteet? :lol:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2016 12:31 pm 
Avatar

Liittynyt: Ma Kesä 06, 2011 1:13 pm
Viestit: 1523
Paikkakunta: Vihti
Pyörä: KTM 250 EXC 6D -17
Mä luotan siihen että siellä on meille noviiseille "chicken way" olemassa :mrgreen:

Tai sit vedetään vaan torvi auki suoraan päin ja toivotaan parasta :shock:

_________________
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...

KTM 250 EXC Six Days -17
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2016 7:59 pm 
Avatar

Liittynyt: Ma Kesä 06, 2011 1:13 pm
Viestit: 1523
Paikkakunta: Vihti
Pyörä: KTM 250 EXC 6D -17
Tuli vähän tutkailtua tuota reittikarttaa, näyttäisi olevan mk2 ja mk3 välillä ihan ***vetin pitkä siirtymä :shock:
Ja vielä jossain trial maastoissa, saattaa olla aika hyvin mehut poissa kun pääsee mk3 lähtöön

Linkki karttaan (jos ei aukea linkistä niin copy - pasteamalla selaimeen toimii, jotain jännää näissä paikkatietoikkunan linkityksissä):
http://www.paikkatietoikkuna.fi/web/fi/kartta?uuid=110d04f7-d5aa-4556-bcf2-69f7f2fbf241

_________________
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...

KTM 250 EXC Six Days -17
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 18, 2016 12:48 pm 

Liittynyt: Ma Syys 17, 2012 2:32 pm
Viestit: 179
Paikkakunta: Tampere
Pyörä: Beta RR 400
bisti kirjoitti:
Tuli vähän tutkailtua tuota reittikarttaa, näyttäisi olevan mk2 ja mk3 välillä ihan ***vetin pitkä siirtymä :shock:
Ja vielä jossain trial maastoissa, saattaa olla aika hyvin mehut poissa kun pääsee mk3 lähtöön

Linkki karttaan (jos ei aukea linkistä niin copy - pasteamalla selaimeen toimii, jotain jännää näissä paikkatietoikkunan linkityksissä):
http://www.paikkatietoikkuna.fi/web/fi/kartta?uuid=110d04f7-d5aa-4556-bcf2-69f7f2fbf241


"Trial-maastoissa" ei saata.. pitää varmaan nyt jo alkaa lipittää hartsporttia :lol:

On kyllä selkeä reittikuvaus, taitaa olla tuossa MK2 jälkeen varikolla AT kun näemmä sinne rullaillaan takaisin? Pääsee ainakin vähän lipittään lisää nestettä ennen koitosta...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Touko 18, 2016 1:15 pm 
Avatar

Liittynyt: Ma Kesä 06, 2011 1:13 pm
Viestit: 1523
Paikkakunta: Vihti
Pyörä: KTM 250 EXC 6D -17
Jahas, ei tarvi trial -maastoista välittää: "Kilpailun reitti sisältää jokaiselle jotakin ja sen suunnittelussa on otettu huomioon kaikentasoiset kuljettajat. Kilpailussa on A-, B- ja V40-luokille kolme kierrosta ja yksi kierros sisältää kolme maastokoetta. V50-, C- ja naisten luokka ajavat kaksi kierrosta + 7. ja 8. maastokokeet, kyseiset luokat ajavat helpotetun siirtymän Autokeitaan välihuollosta Ratastien maastokokeelle jättäen välin metsälenkin pois."

Oli päivitetty vähä infoja sivuille http://www.forssanmoottoriseura.fi/ajankohtaista/?newsid=146&categoryID=9

_________________
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...

KTM 250 EXC Six Days -17
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Touko 20, 2016 9:25 am 

Liittynyt: Ma Syys 17, 2012 2:32 pm
Viestit: 179
Paikkakunta: Tampere
Pyörä: Beta RR 400
Aiaiai, vielä pitää vähän aikaa malttaa :)

läystäke:
https://issuu.com/koijarvenkunto/docs/autokeidas_enduro_2016


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Touko 20, 2016 11:47 am 
Avatar

Liittynyt: Ma Kesä 06, 2011 1:13 pm
Viestit: 1523
Paikkakunta: Vihti
Pyörä: KTM 250 EXC 6D -17
Jep, ja fb -sivuilla näkyy noita mk1:n "esteitä", ei nyt niin hirveän pahalta näytä jos korkein tukkieste on ~polveen asti

https://www.facebook.com/136885796486199/photos/pcb.1224273000940732/560508060790635/?type=3&theater

_________________
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...

KTM 250 EXC Six Days -17
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Touko 20, 2016 12:40 pm 

Liittynyt: Ma Syys 17, 2012 2:32 pm
Viestit: 179
Paikkakunta: Tampere
Pyörä: Beta RR 400
bisti kirjoitti:
Jep, ja fb -sivuilla näkyy noita mk1:n "esteitä", ei nyt niin hirveän pahalta näytä jos korkein tukkieste on ~polveen asti

https://www.facebook.com/136885796486199/photos/pcb.1224273000940732/560508060790635/?type=3&theater


Just tommosia makeita, ettei tarvii turhia ressiä ja pysyy hyvä flow kun ei ole nostelua jokaisen kohdalla. Kelikin tulee pian liian kuumaksi, tuommonen 15 ois melko hyvä. http://www.foreca.fi/Finland/Forssa


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Touko 21, 2016 9:11 am 
Avatar

Liittynyt: Ma Kesä 06, 2011 1:13 pm
Viestit: 1523
Paikkakunta: Vihti
Pyörä: KTM 250 EXC 6D -17
Nyt kyllä jännittää niin pirusti

Kuva

_________________
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...

KTM 250 EXC Six Days -17
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Touko 21, 2016 7:51 pm 
Avatar

Liittynyt: Ma Kesä 06, 2011 1:13 pm
Viestit: 1523
Paikkakunta: Vihti
Pyörä: KTM 250 EXC 6D -17
Olipahan extremeä, tuli kuitenkin vedettyä koko kisa läpi. Sijoituksesta ei hajuakaan.

_________________
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...

KTM 250 EXC Six Days -17
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 23, 2016 8:02 am 

Liittynyt: Ma Syys 17, 2012 2:32 pm
Viestit: 179
Paikkakunta: Tampere
Pyörä: Beta RR 400
bisti kirjoitti:
Olipahan extremeä, tuli kuitenkin vedettyä koko kisa läpi. Sijoituksesta ei hajuakaan.

Mieliin painuva reissu todellakin ja aika alkaa jo kultaamaan muistoja. Alkoi kyllä niin umpisurkeesti ettei mitään tolkkua, varmaan nopeemmin ois päässy kun oisin kantanu pyörän koko MK1:lle vievän siirtymän :oops:
Parasta oli kumminki, että pääsin tavoitteeseen eli tulos, vaikka olinki melkein vimonen.
Mk3 oli kyllä hienoa paanaa, jotenkin lähdössä oli semmoiset odotukset, että koko kisa olisi ollut jotain sen tyyppistä :roll: pikkusenko olin väärässä :lol:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Touko 23, 2016 8:35 am 
Avatar

Liittynyt: Ma Kesä 06, 2011 1:13 pm
Viestit: 1523
Paikkakunta: Vihti
Pyörä: KTM 250 EXC 6D -17
Kisaan lähdin vähän turhan “takki auki”, siinä mielessä että luulin pärjääväni yksinäni ilman huoltajaa. Hyvin nopeasti kuitenkin kävi selväksi, ettei huoltotauoilla jää liikaa aikaa. Onneksi varikkonaapurin (taisi olla Aleksi Vilander isänsä huoltamana) huoltaja tarjoutui huoltamaan myös minua samalla, olimme kuitenkin niin eri aikaan tauoilla. Lisäksi muilta naapureilta (olivat jotain pirkanmaalaisia, nimiä en huomannut kysyä) sai hyviä neuvoja ja vinkkejä ennen kisaa ja kisan aikana. Kisa itsessään oli kyllä “heti luulot pois” tyyppinen, kun jo ensimmäisen siirtymän ensimmäisessä mäessä oli ruuhka ja ihmiset työnsivät pyöriä (onneksi seuraaville kierroksille koko siirtymä muutettiin tielle). Ensimmäiselle MK:lle päästessä oli jo mehut aika pois, mutta yllättäen ajo lähti kuitenkin siitä rullaamaan kun vain sai alkujännityksen pois. Puolivälissä kisaa alkoi olla taas vähän tuskaisempaa, kun jokainen lihas jaloista ja käsistä alkoi vuorollaan kramppaamaan. Siitäkin kun yli pääsi (taas kerran varikolla saadun avun ja suolatablettien johdosta) niin meno taas maistui. Hirvitystä ja tuskaa aiheuttanut MK2 oli jo muutettu siirtymäksi, niin sitäkään ei tarvinnut enää väkisin puristaa läpi. MK3 oli kyllä hieno pätkä ja sen olisi kyllä voinut ajaa vielä kolmannenkin kerran läpi (C -luokka ajoi sen vain kahdesti).

Summa summarum, hieno kokemus ja tästä on taas hyvää jatkaa seuraaviin kisoihin, kun vain saa ensin vähän pelimerkkejä raavittua kasaan 8)

_________________
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...

KTM 250 EXC Six Days -17
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
POWERED_BY
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com