Tuo partioluokka vaatii omanlaisen asenteen.
Itsellä vähän sitä vikaa jotta kun on numerolappu rinnassa niin kilpailuvietti/selviytymisvietti vie miestä
Toisaalta siis niinkin jotta ei ego kestä sitä, että olisi se jota joukkue joutuu odottamaan, kun kerran ollaan kisassa. No, sehän on tarkoitettu ei niin tosissaan ajaville. Minun meno ei varmasti näytä kovin tosissaan ajamiselta mutta silti mennään "täysiä" koko ajan.
K luokassa viimevuotisella kelillä/radalla kisa oli helppo fyysisesti (jopa tälläiselle "mätkylle" joka hengästyy jos katsoo televisiosta urheilua). Josko lisää haastetta ja C kokeilu tänä keväänä vai K ja koittaisi nostaa parilla sijalla sijoitusta. K-kärki on kuitenkin todella kaukana jotta palkintopallille ei edes teoreettista mahdollisuutta vaikka muutamalle kärkikuskille tulisikin teknisiä murheita. Siinäpä pähkinä purtavaksi. Toisaalta keli ei voi olla yhtä helppo enää varmaan koskaan ja rata paremmassa kunnossa eli haastetta tullee joka tapauksessa lisää vaikka olisi K:ssa taas. Myös mopeedi on toki vaihtunut isoon nelariin joka on joitakin foorumilaisia

ja esimerkiksi erästäkin pari vuotta sitten Päitsiä hallinnutta OK herraa lainatakseni täysin mahdoton ja ajokelvoton pyörä spoorissa. Valitettavasti

minä en ole itse sitä vielä huomannut.

Eli pikku tasoitusta pitää antaa monella tavalla.
Pannaanpa tännekin "tavoite" niin vaikeampi luiskahtaa siitä eli tavoite olisi että painoindeksi olisi alle 35 jotta saan ilmoittautua. Tarkoittaa noin 15kg tiputusta
Eli päitsillä nähdään joko hieman vähemmän vakavasti ylipainoinen ukko tai sitten nykyisen pulska huoltomies jonkun joukoissa
Lapistakin tuntuu jotta saatettaisiin saada jonkinlainen joukkue liikkeelle ensi keväälle. Innokkaita tai kiinnostuneita kuitenkin jokunen. K,B,C ja V50 sarjaan ainakin nyt ukkoja jo ihmetellyt jotta josko onnistuisi... Koittakaahan veli kurapyöräilijät suurseuroissanne pistää paremmaksi

pikku haastetta siis kehiin. Tuohon prtioon kun saisi jonkun porukn innostettua niin olisi kaikki sarjat joihin meillä yleensäkään on edustajia olemassa niin edustettuna. Nooo, kaikki alustavaa jne eli liekkö yksin ajamassa keväällä mutta ehkä en!