Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
JSL
Viestit: 588
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 1:43 pm
Pyörä: KTM 790 Adventure, 640LC4 E, vm. 2003
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja JSL »

950Tomi kirjoitti:
n00b kirjoitti:> 950Tomi
mutta Duken olen nähnyt pari kertaa parkissa kaapelin pihassa.
Musta Duke II? Se vaihtui tuohon nykyiseen heinäkuun alussa :D
Juuri se. Tämä selittääkin miksei sitä ole näkynyt vähään aikaan..
Jaakkima
Viestit: 32
Liittynyt: To Elo 25, 2005 11:50 am
Pyörä: Bmw 1100Gs
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Pasi kirjoitti:Lauantaina 9.7 klo 15.12 bongasin Taivalkosken kirkonkylän kohdalla VT20:llä ART team 14 partion ja varttia myöhemmin Taivalkosken nykyisen kaatopaikan likellä taisteluparin teamistä 11 (luulisin). Liekö ollut matkassa tämän foorumin jäseniä.
Jep. Minä hopealla gessulla, remo kotarilla ja kurahousu tohtorilla. Puolet partio 14 paikalla.
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2805
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: KTM 350 EXC-F
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Tornion Torpissa oli lauantaina risteyksen toisella puolella DR BIG, violetinväristä tarraa kylessä. Audin ikkunasta näsäytin puhelimella kuvan, saatto näyttää perverssiltä touhulta...

Vaan kukapa lie oli kuski?
MrB
Viestit: 288
Liittynyt: To Syys 30, 2004 8:52 am
Pyörä: CB
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MrB »

Tossa Ruskossa on muutamana aamuna tullu vastaan Adventure kottarainen - olisko jopa iso semmonen. Mahtaako olla foorumin lukijoita/kirjoittelijoita?
-- Backman
kuvagalleria
MAK
Viestit: 51
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 6:46 pm
Pyörä: Laku
Paikkakunta: Vääksy

Viesti Kirjoittaja MAK »

Olikohan tämän palstan porukkaa eilen (12.9) Tuohikotin ABC:llä noin kello 15:00? Kaksi vanhempaa herraa tuli ilmeisesti kahville, toisella taisi olla transalppi. Toista pyörää en tullut katsoneeksi niin tarkkaan. Itse olin emännän sivuvaunulla liikenteessä.
karmolis
Viestit: 1319
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 2:40 pm
Pyörä: Vespa
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja karmolis »

Joku ajeli kovaäänisellä sammakkovaloisella Suzukilla(?) lauantaina joskus iltapäivällä (about klo 13-14 välillä) Myllypuron Shellin pihan läpi. Oli alumiinilaukut ja aika paljon modatun näkönen kurapeli.
Avatar
mopopoitsu
Viestit: 1254
Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 11:33 am
Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
Paikkakunta: E-P (Isokyrö)

TA Vaasa-Isokyrö

Viesti Kirjoittaja mopopoitsu »

Joku tuli vastaan Vaasan moottoritiellä eilen 19.9. n. klo 16:30. Pyörä oli sellainen kullanvärinen (vaaleanruskea) TA. Itse poljin AT:llä Laihian suuntaan.

Sitten olimme myöhemmin illalla n. klo 20:00 offroudaamassa tai enduroamassa tai kuinka se nyt sitten sanotaankaan (sienestämässä) koko perheen voimin, eli Pajerolla tätä ko. suoritusta tekemässä, niin kuvatun kaltainen pyörä päräytti vastaan Seljänkankaalla yhdessä risteyksessä. Olikohan kyseessä sama mopo. Harvoin näitä näkee ja vielä harvemmin samana päivänä useita.

Löytyykö mopolle ajajaa?
Tase
Viestit: 2656
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 6:28 pm
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Tase »

Jukka kirjoitti:Torniossakin ois tunnistustehtävä: Erään paikallisen teräksenvalmistajan parkkipaikalta on bongattu DR650RS, kenen lie... ei taida olla jäsen, mutta jos hänet joku kavaltaisi niin saatais houkuteltua porukoihin!

Todennäköisesti ko. pyörä on minun nykyinen. Ostin sen elokuun alussa tyypiltä joka käsittääkseni kulki ko. tehtaalla töissä. Rekkarin pohjakilpikin on rosteriterästä ;). Aikoi ostaa Transalpin kun DR oli hieman liian maastohenkinen. Vaan taitaa se TA:kin olla melko maastohenkinen, ainakin rakenneltuna.
Pork
Viestit: 85
Liittynyt: Ma Elo 29, 2005 9:47 pm
Pyörä: DR 750 BIG
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Pork »

Tänään noin klo 17 jälkeen meidän kortteerin ohitse (Kempele, Vihiluoto, Polar Electron naapurissa) huristeli joku KTM:llä. Olen bongannut samanlaisen pyörän ennenkin ajelevan tuosta nokan edestä.
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2805
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: KTM 350 EXC-F
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

30.6. törmäsin tämmöseen ihastukseen, olikohan Pulkkilan ABC:n pihalla, kuka tuntee?

Ja ei, en tarkoita tuota tyttöä...
Liitteet
Kuva(241).jpg
Bemari
(45.27 KiB) Tiedosto ladattu 366 kertaa
Avatar
Happi
Viestit: 2872
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Happi »

Olisko tossa omistaja? Kaveri etualalla.

http://www.allroadtour.fi/nangu2004/gal ... age166.htm


Happi
Avatar
Lakupilotti
Viestit: 1562
Liittynyt: Ke Tammi 12, 2005 7:36 pm
Pyörä: Laku
Paikkakunta: Päntäne

Viesti Kirjoittaja Lakupilotti »

Jukka kirjoitti:30.6. törmäsin tämmöseen ihastukseen, olikohan Pulkkilan ABC:n pihalla, kuka tuntee?
Me muuten oltiin kerhon Pohjois-Suomen päällikön kanssa samassa paikassa samaan aikaan, Minä tuolla Lakulla ja Pauli R100RS:llä. Pemarikuski tuli tankille meidän jälkeemme, ja muutaman sanan siinä vaihdoimme ennenkuin jatkoimme matkaa. Kaveri jäi vielä sinne, mutta et tainnut meitä keretä näkemään? ARTille oli tosiaan menossa.

Make & Laku
Avatar
Kurahousu
Viestit: 671
Liittynyt: To Elo 25, 2005 8:58 am
Pyörä: BMW G 450X, BMW R1200GS Adv, BMW R1100GS
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Kurahousu »

Taitaa olla Käkättäjä Kaikkosen pyörä :lol: Jukka etunimeltään. Kova on muuten puhumaan ja meillä oli ihan hauskaa Tourilla mun DR:n purkamisessa/kokoomisessa (pari kaljaakin taisi mennä) :oops:
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2805
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: KTM 350 EXC-F
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Ite olin matkalla Romaniaan, jossa ( :evil: :evil: :evil: ) missasin enduromania-tapahtuman, vaikka ois aika passannu justiinsa...

Lakua en paikalla nähny, ehken ehdit jo lähteä.
Avatar
Lake
Viestit: 121
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 8:09 am
Pyörä: Vespa
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Lake »

TomiKoo kirjoitti:Eilen illalla Kaivarin lenkillä vastaan tuli kuvista tutun oloinen DL, hampailta ne teipit näytti...

Oliko HeikkiL ajelulla??

Tomi
Heikki myi omansa eli tod.näk näit Heikin entisen pyörän uuden omistajan.
Vastaa Viestiin