partnerin lainaus ja vieraissa käynti?

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

kottari
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 11:17 pm

partnerin lainaus ja vieraissa käynti?

Viesti Kirjoittaja kottari »

Niin siis tarkoitin tietysti moottoripyörän vaihtoa/lainaamista ja vieraan katupyörän kokeilemista... siis
Minulla on iso Husse kuntopyöränä ja -97 lc-4 supermoto katu sekä soratiekäytössä. Vaikka olen tyytyväinen pyöriin kokonaisuutena, tekisi mieli välillä päästä katupyörän sarviin. Luulen että pettyisin jos vaihtaisin toisen pyöristäni pois. Siis oletteko koskaan vaihdelleet pyöriä tilapäisesti kavereiden kesken, ja vieläpä onnistuneesti. Katupyöräjeppe saa nauttia sorasladista ja rupulikumiäijä saisi polven lähemmäksi asfalttia kuin omalla virvelillä.
No joo, täytyisi varmaan olla kyllä hyvä tuttu, kenen kanssa vaihtaisi. Tutunkin kanssa saa mukavan riidan kun palauttaa sylillisen katteita.
AVRO
Viestit: 28
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 11:58 pm

Viesti Kirjoittaja AVRO »

Ei varsinaisesti päittäin ole vaihdeltu, mutta tässä on päässyt vähän siipeilemään ton "konttarin" pyörillä kivasti.

Taishan mun Bansku olla härralla aikoinaan käytössä kun ite makailin jalkapaskana.

Hyvin on symbioosi toiminut, vaikka olen vähän kaatuillutkin hänen fillareillaan... :oops: Onneksi ei mitään naarmua isompaa ole tullut mopoihin.

Kuva
Avatar
konttari
Viestit: 103
Liittynyt: Ma Maalis 28, 2005 6:11 pm
Paikkakunta: Riga

jalkapoikki-j:n seikkailut

Viesti Kirjoittaja konttari »

Tuossa kuvan tilanteessa meinasi tulla kakki housuun :shock: luulin, et nyt kyl taisi herra olla taas nimensä veroinen ja jättää tämän tourin kesken raukkamaisella tavalla.
Mutta ei hajonnut ukosta mitään, ekä mopoon tullut vaurioita. Reissu jatkui onnellisest. Ukkeli sai olkapäänsä murrettua aikaisemmalla off road reissulla samalla mopolla, rikkomatta silloinkaan mitään :wink:

Minä taas kaadoin mopon makiasti islannin kivikkoon ja rikoin syylarin... vaurio huomattiin vasta suomessa. Silloinkin ukko pysyi ehjänä.

Taitaa tuo DR400 olla hyvä pyörä kaataa :roll:
Avatar
Pasi
Viestit: 3081
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Minun kauniimmalla puoliskolla on männyvuojen mallia oleva R1 ja sitä kuulemma saa jo näyttää kavereillekin jos ne osaa todistettavasti ajaa mopolla.

Ettäjoshaluaa kokeilla katupyörää isolla ärrällä ja sattuu olemaan käyntiä Tornion perällä niin koeajo järjestyy 8)
kottari
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 11:17 pm

Viesti Kirjoittaja kottari »

Jaa-a, taitaa olla pasilla kotiasiat kunnossa. Mukava niin :)
Minun puoliskoni päästelee minillä, kunhan vaan saan taas jarrut kuntoon.
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2805
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: KTM 350 EXC-F
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Pasi kirjoitti:Minun kauniimmalla puoliskolla on männyvuojen mallia oleva R1 ja sitä kuulemma saa jo näyttää kavereillekin jos ne osaa todistettavasti ajaa mopolla.

Ettäjoshaluaa kokeilla katupyörää isolla ärrällä ja sattuu olemaan käyntiä Tornion perällä niin koeajo järjestyy 8)
Ja mie en oo salaista haavettani koskaan tohtinu julki tuoda, niin on komia mopo ettei tohi 2 metriä lähemmäs tulla! Vaan täytyypä ottaa puheeksi...

Vaihtomopoa taitaa olla turha tyrkyttää DR-Z:n omistajalle! :lol:
Avatar
Pasi
Viestit: 3081
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Mie en oo ranttu vaan kokeilen mieluusti kaikkia mopoja, erityisesti niitä mitä en ennen ole päässyt kokeilemaan.
AriK
Viestit: 396
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 11:14 am
Pyörä: KTM 950 adv. S
Paikkakunta: Petäjäinen (ROI)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AriK »

Kaverini ajaa Suzuki GXSR 750 sta ( en tiedä menikö tuo kirjainhirviö ihan oikein, mutta kumminkin ) ja meillä on tarkoitus vaihtaa pyöriä pariksi päiväksi tässä kesemmällä. Kaverilla on crossi tausta, eli kurapyörät on tuttuja.
Itse olen kerran kokeillut Honda Hornet:ia, eli kokemukset tervatie pyöristä on siinä.
MrB
Viestit: 288
Liittynyt: To Syys 30, 2004 8:52 am
Pyörä: CB
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MrB »

Pasi kirjoitti:Minun kauniimmalla puoliskolla on männyvuojen mallia oleva R1 ja sitä kuulemma saa jo näyttää kavereillekin jos ne osaa todistettavasti ajaa mopolla.

Ettäjoshaluaa kokeilla katupyörää isolla ärrällä ja sattuu olemaan käyntiä Tornion perällä niin koeajo järjestyy 8)
Melkein pitäis ihan ton takia järjestää käyntiä - kolmen vartin FZR oli omalla laillaan niin mielenkiintoinen kokemus, että jäi polte päälle.
-- Backman
kuvagalleria
Vastaa Viestiin