kaipaisin ajajien mielipiteitä erilaisista ajotekniikoista vs. ajopaikka.
seisaalteen/istualteen tuntuu olevan loputon kiistelyn aihe useassa keskusteluporukassa, samoin spoorissa ajaminen keulaa keventäen vai kaikki paino etusella......
mutta mitenpä sitten röykkiöt, joka töyssy pohjankautta vai "liitäen" yli vain....
pehmeässä hiekassa seisaalten urku auki vai istuen nätisti.....
onhan näitä, mutta minkä olette kokeneet toimiviksi itsellenne?
ajotekniikoista
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- NiKu
- Viestit: 405
- Liittynyt: Ti Joulu 19, 2006 11:43 am
- Pyörä: EiOo vielä..
- Paikkakunta: Parainen
- Viesti:
En oo niin kauan viel ajellu kurpyöräll, mut ku oltii jokune tunti päristelee soramontus, ni tuli todettua et jos maasto vähä "vaativampi" ni seisaltaen pystyy pyörän paremmin käsittelee, ja pienet hommat se hoitaa aika pal ite.
Mull toine ongelma mikä aiheutti soramontus ongelma, et tulee noit "reflexikorjauxia" ja sit ollaan turvallaan
Tost pehmeis kohdist ajamisest; ni onha se ikävämpää jos menee etupyörä alta pois.. nimim. kokemusta on..
Ni six mä laitan ääneni kyll siihe et paino taakse ja hiema lisää vetoa kahvaa kääntämäl, ni sujuu esim. "lätäköt" mukavammin.
Mull toine ongelma mikä aiheutti soramontus ongelma, et tulee noit "reflexikorjauxia" ja sit ollaan turvallaan
Tost pehmeis kohdist ajamisest; ni onha se ikävämpää jos menee etupyörä alta pois.. nimim. kokemusta on..
Ni six mä laitan ääneni kyll siihe et paino taakse ja hiema lisää vetoa kahvaa kääntämäl, ni sujuu esim. "lätäköt" mukavammin.
Ei mopoilla tänäkää vuonna..
- jonkko
- Viestit: 3551
- Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
- Pyörä: KTM 640 Adventure
- Paikkakunta: Pargas
Tyylejä on vähintään yhtä paljon kuin kuskeja
Itekkin vaihdan ajotyyliäni ihan mill tuulella olen melkein
Paras ajotyyli on se mitä tuntuu hyvältä itselleen!
Mutt aika monessa jutussa niin lisäkaasulla pärjää
Joss pikkasen uskaltaa lisätä kaasua esim,joss etupää rupee ettiä pehmeässä hiekassa niin paino taakse ja lissää kaasua niin helpottaa kummasti ajamista
Ok,jossain vaihees on aina pakko jarrutellakin mutt se onkin sitten toinen onkelma
Ja sitten kans se et helpompaa korjata "ajovirheitä" tai muita kommelluksia joss pistää mopottimen kallistamaan enemmän ku oma kroppa kallistelee.
Tämmöistä täältä vaikka löytyy foorumin täydeltä oikein pro kuskejakin kertomaan miten toimia
Itekkin vaihdan ajotyyliäni ihan mill tuulella olen melkein
Paras ajotyyli on se mitä tuntuu hyvältä itselleen!
Mutt aika monessa jutussa niin lisäkaasulla pärjää
Joss pikkasen uskaltaa lisätä kaasua esim,joss etupää rupee ettiä pehmeässä hiekassa niin paino taakse ja lissää kaasua niin helpottaa kummasti ajamista
Ok,jossain vaihees on aina pakko jarrutellakin mutt se onkin sitten toinen onkelma
Ja sitten kans se et helpompaa korjata "ajovirheitä" tai muita kommelluksia joss pistää mopottimen kallistamaan enemmän ku oma kroppa kallistelee.
Tämmöistä täältä vaikka löytyy foorumin täydeltä oikein pro kuskejakin kertomaan miten toimia
Team kahajo
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/