ajopaikat hämeenlinnan seuduilla
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
ajopaikat hämeenlinnan seuduilla
luovuin kotarista ja nyt olen miettinyt pakettiauto+crossi yhdistelmää. mutta missä hämeenlinnan seuduilla pääsee crossilla ajamaan, onko jotain oikeesti laillisia paikkoja hattula,renko,turenki,lammi,pälkäne,tervakoski alueilla?
Taitaa olla lähin crossirata riihimäellä + enskareittejä kahvakoplan jäsenille. Muistaakseni joskus kuulin että hämeenlinnassa olis pari laillista enskareittiä, mutta tämä on vaan kuulopuhetta. Täällä tervakoskella oli ajopaikka mutta se meni pois alta koska maanomistaja ei halunnut jatkaa sopimusta tervakosken moottorikerhon kanssa. Offroadpron sivuilta saattaa löytyä jotain lisätietoa mahdollisista ajopaikoista.
Ja tähän loppuun vielä pieni mainos että olen ajatellut pistää tämän oman crossikotarin (520sx) myyntiin. Pistä ihmeessä privaa jos kiinnostaa..
Ja tähän loppuun vielä pieni mainos että olen ajatellut pistää tämän oman crossikotarin (520sx) myyntiin. Pistä ihmeessä privaa jos kiinnostaa..
ajopaikat
jep. niissä parissa paikassa hml:ssa olen ajanut useita kertoja, joista toinen on kesäajan aivan luokattomassa kunnossa, tosin jos tykkää väistellä isoja lohkareita ja rämpiä suossa kunnolla. kiitos vaan tarjouksestasi, mut olen ostamassa kaverilta auton ja pyörän kun hän muuttaa ulkomaille.janzamon kirjoitti:Taitaa olla lähin crossirata riihimäellä + enskareittejä kahvakoplan jäsenille. Muistaakseni joskus kuulin että hämeenlinnassa olis pari laillista enskareittiä, mutta tämä on vaan kuulopuhetta. Täällä tervakoskella oli ajopaikka mutta se meni pois alta koska maanomistaja ei halunnut jatkaa sopimusta tervakosken moottorikerhon kanssa. Offroadpron sivuilta saattaa löytyä jotain lisätietoa mahdollisista ajopaikoista.
Ja tähän loppuun vielä pieni mainos että olen ajatellut pistää tämän oman crossikotarin (520sx) myyntiin. Pistä ihmeessä privaa jos kiinnostaa..
mutta oikeesti täällä linnan alueella on asiat tosi huonosti ajopaikkojen suhteen.
Joo Lopella käytiin joskus työporukan kanssa ajelemassa. Oli Kahvakoplan Jysky vetämässä mutta ne reitit on Kassarin veljesten mailla, http://www.turistosafarit.com/yhteystiedot.htm Kannattaa varmaan kysellä josko sinne pääsisi ajelemaan
mikki kyselit siitä Taka-Hätilän radasta.
Käväsin viikonloppuna lenkin Hauholla Taka-Hätilän kautta. Kyllä siellä oli joku muukin ajellut, eli tuntuu olevan käytössä.
Hauholla on kans jonkinlainen enskarata.
Hattulassa on Mervessä enskarata yksityisen mailla, mutta sieltä on kuulunu soraääniä, kun joku oli käynyt Tenholan Linnavuoren luonnonsuojelualueellakin kurvailemassa.
Ilamossa tuntuu porukkaa käyvän paljon.
Käväsin viikonloppuna lenkin Hauholla Taka-Hätilän kautta. Kyllä siellä oli joku muukin ajellut, eli tuntuu olevan käytössä.
Hauholla on kans jonkinlainen enskarata.
Hattulassa on Mervessä enskarata yksityisen mailla, mutta sieltä on kuulunu soraääniä, kun joku oli käynyt Tenholan Linnavuoren luonnonsuojelualueellakin kurvailemassa.
Ilamossa tuntuu porukkaa käyvän paljon.