Moottorikelkkailu

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
tertsu
Viestit: 2857
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
Pyörä: GASGAS 300 -22, KTM 990 S -07
Paikkakunta: Oulu

Moottorikelkkailu

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Kuinkas moni kurapyöräilijä ajelee myös kelkalla ? Tuli meinaan eilen ostettua vanha safarikelkka (Polaris 340 Touring -99), pakkohan se oli kun "halvalla" sai :wink:

Saiskohan oikein kelkka kimppa-ajelut Oulunseudulla aikaiseksi näin pyöräilykautta odotellessa ?
Kura lentää...
Avatar
alepos
Viestit: 213
Liittynyt: Ke Loka 13, 2004 12:28 am
Pyörä: Wee-Strom
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja alepos »

Kyllähän sitä varmasti ajelisin jos saisi vaan lunta jostain tänne Länsi-Suomeen :?

Kelkka on Yamaha Phazer '91.
Avatar
Pasi
Viestit: 3081
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Nuorempana tuli ajeltua melkoisen paljonkin kun isällä oli kelkka. Mieli tekisi hankkia itsellekin, mutta täällä Tornion perällä ei juurikaan ole reittejä eikä joen jäällä ajaminen juuri innosta.
AriK
Viestit: 396
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 11:14 am
Pyörä: KTM 950 adv. S
Paikkakunta: Petäjäinen (ROI)
Viesti:

Re: Moottorikelkkailu

Viesti Kirjoittaja AriK »

tertsu kirjoitti:Kuinkas moni kurapyöräilijä ajelee myös kelkalla ? Tuli meinaan eilen ostettua vanha safarikelkka (Polaris 340 Touring -99), pakkohan se oli kun "halvalla" sai :wink:
Joo, kelkkana on -99 polarikseen verrattuna esihistoriallinen -89 Yamaha Exciter. :oops:
Ei sillä enää nyky kelkkojen matkassa pärjää, tehoa kyllä on, mutta alusta on kaamea. Eli reittejä pääsee kun muistaa pahat töyssypaikat kiiruhtaa hiljaa :D
Tomi
Viestit: 278
Liittynyt: La Syys 25, 2004 5:18 pm
Pyörä: R1200GS
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Tomi »

Juu -00 MXZ:lla ajelen. Lunta ja reittejä kyllä piisaa... ei muuta ku patikossa lisää kaasua, mitä niitä kaikkia pohjan kautta ajamaan. :D
Skogis
Viestit: 312
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 1:54 pm
Pyörä: F800GS, Gas Gas EC300
Paikkakunta: Vasa

Viesti Kirjoittaja Skogis »

Mä myin kelkkani viime kevänä, se meni kyllä halvalla (halusin säästää rahani moottoripyöräiluun) mutta mä olen kuitenkin tyytyväinen kun kelkka ei oo mun pihalla enää kun täällä vaasasa on melkein kesäkeli.
Vastaa Viestiin