Näinkin voi käydä :(

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

kurapyörä
Pyörä: Africa twin 750

Näinkin voi käydä :(

Viesti Kirjoittaja kurapyörä »

No tulipa kaaduttua tänään hiekka tiellä tapahtui kun nousin mäkeä ylös eikös sitten juuri mäen päällä ollut todella iso kivi ehdin onnex väistämään sen ja siitä sit mentiin ojaan :( onnex on kunnon ajovarusteet takkiin tuli pieni repeemä ja housuin + kypärään myös tuli kunnon jäljet nyt sit on kädet auki ja jalat myös :cry: :cry: pyöräkin kärsi vähän :cry: :cry: saako muuten kotivakuutuksesta mitään korvauksia kun ajovaateet hajosi vaatteilla oli ikää vaan 5kk
Viimeksi muokannut kurapyörä, Ma Syys 04, 2006 9:47 pm. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Marko Hemmilä
Site Admin
Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Hemmilä »

Eikös kotivakuutuksesta saa ajokamppeet.
Onneksi ei mennyt luita poikki. :?
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

No mulle kävi aika sama homma. Erona oli vaan että jarrutuksen syy oli edessä mateleva peäkärry mäen nyppylän takana. Tiellä oleva kivi heitti etupään alta ja pyörä nurin oikealla. Minä kierin tietä pitkin suoraan . Pyörä lensi vielä voltin vasemalle kylejlleen ja päätyi tien oikealle puloelle. KJaskoon meni aika paljon osia. Vaihdoin ne itse.

Mulle kasko korvasi pyörän vauriot ja kotivakuutus korvasi kadonneen korvatulpan ( Finfonic 115.- euroa ).

Varmaan kotivakuutus voisi jotain tosta korvata ajovarusteiden tms. suhteeen .Huonompi juttu jos sulla ei ollut Kaskoa.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
kurapyörä
Pyörä: Africa twin 750

Viesti Kirjoittaja kurapyörä »

No pitääpi huomenna ruveta soittelemaan vakuutus yhtiöön ja kysyä saisiko sieltä mitään kotivakuutuksesta ajovaatteista

Ikävä kyllä ei ollut täys kaskoo :cry: itsellä on vaan pelkkä osakasko
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
desmo
Pyörä: ADV

Viesti Kirjoittaja desmo »

Kotivakuutuksesta kaikki ajovarusteet.
Ja jos hyvä mielikuvitus, jostakin ullakon nurkasta hieman hirventaljaa katteisiin -> ja ilmoitus että jouduit väistämään hirveä :wink: Tietenkään en sellaiseen kehoita :twisted: näkyy sitten meidän muiden vakuutuslaskussa :cry:
"Kahviautomaatti valuttaa moottoriöljyä kuppiin ja päivä on muutenkin saranoiltaan"
TV

Viesti Kirjoittaja TV »

Ikävä sattumus, onneksi ei kuskille vahinkoja. Pyörän ensiapuun voisi kysellä osia Spinnin Wheelistä, Ruotsissa olevasta varaosapurkaamosta. Jotain joskus sieltä kyselin, mutta aika heikosti lupailivat juuri noita katteita, ne kun taitavat olla niitä, mitkä ensimmäisinä kolhuissa särkyvät. Mitään ei häviä jos sieltä kysyy. Suomenkielinenkin henkilö sieltä löytyy. Jossain foorumilla asiasta ketju.
juh@
Pyörä: AT RD07A

Viesti Kirjoittaja juh@ »

Mulla on pyörässä "kasko" jonka omavastuu on rapiat 3000 € ja kuukausimaksu 0 €. Se toimii niin, että kun katastrofi tapahtuu hankitaan varaosapyörä Saksasta. Pyörästä riisutaan tarpeelliset osat ja jäljelle jäävillä osilla korjaillaan sitten foorumilaisten pyöriä pientä korvausta vastaan. Tuo sun "kaskosi" omavastuu näyttäisi olevan n. 1400 €, jolla saa suht vähänajetun komian kulkupelin. Tämä nyt on vain yksi vaihtoehto.

http://www.mobile.de
404 HTTP Error File not found
Vastaa Viestiin