Sivu 1/1

HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSALLE

Lähetetty: La Joulu 21, 2013 10:44 pm
Kirjoittaja JarnoS
Hyvät joulun ja vuodenvaihteen toivotukset koko enska kansalle tälläi tamperelaisittain
T. JarnoS
http://www.iltalehti.fi/iltvviihde/2013 ... 9_a2.shtml

Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL

Lähetetty: Ti Joulu 24, 2013 6:41 am
Kirjoittaja Koheltaja
Kuin myös, mukavat Joulut kuraporukoille :)

Kuva

Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL

Lähetetty: Ti Joulu 24, 2013 10:29 am
Kirjoittaja AM
Hyvät Joulut

Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL

Lähetetty: Ti Joulu 24, 2013 10:39 am
Kirjoittaja pepe750
Hyvät joulut täältäkin.

Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL

Lähetetty: Ti Joulu 24, 2013 1:43 pm
Kirjoittaja Marko Hemmilä
Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta 2014 täältä Uudesta-Seelannista!

Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL

Lähetetty: Ti Joulu 24, 2013 2:39 pm
Kirjoittaja gixxerman
Hyvää Joulua ja parempaa vuotta 2014 kaikille teille toivoo Gixxerman

Re: Vs: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KA

Lähetetty: Ti Joulu 24, 2013 2:59 pm
Kirjoittaja kimmokekki
hauskaa ja rauhallista täältäkin kaikille tutuille ja tuntemattomille footumilaisille !

Sent from my alien_jolla_bionic using Tapatalk

Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL

Lähetetty: Ti Joulu 24, 2013 4:15 pm
Kirjoittaja Jiibee
Oikein hyvää ja onnellista joulua ja uuttavuotta myös minulta. Koittakaahan pitää kumipuoli alaspäin ja EMPYn jäsenkirja voimassa myös ensivuonna.

Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL

Lähetetty: Ti Joulu 24, 2013 5:11 pm
Kirjoittaja CapoSakke
Merry Christmas

Kuva

Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL

Lähetetty: Ti Joulu 24, 2013 5:36 pm
Kirjoittaja Pete4WD
20131224_161530_resized_1.jpg
Hyvää joulua kurapyöräväelle!

Pete

Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL

Lähetetty: Ke Joulu 25, 2013 7:48 pm
Kirjoittaja Katja
Hyvää joulua täältäkin! kerrassaan loistava ajokeli kruunasi joulun vaikka vaan vajaa satanen tuli mittariin. Kylmä oli vaan jaloista kun tossut vuotaa.

Kuva