RTJ kirjoitti:Terve
Aika oudolta kuulostaa ettei LC4 kestäisi kuin 10-20s kyljellään.
Öljynvaihdossahan sitä saa käyttää toista minuuttia että saa öljyn nousemaan ilmausroppuun asti.
Riku
Tuosta tulikin mieleen. Olikos jossain selostettu miten lc4 öljyn vaihto, tai itse asiassa ilmaus tapahtuu.
Jokainenhan osaa valuttaa öljyt ja laittaa uudet takaisin, mutta mites tuo ilmaus?
Ja mitä öljyä tuonne olis hyvä laittaa?
Nyt Shell advance ultrat, mutta voikos tuon sekaan lisätä jotain muuta öljyä.
Huomasin että huollossa oli laskuun merkitty öljyyn 1.5 kpl sarakkeeseen, eli onko ne perkeleet laittanu vaan 1.5L öljyä.
Eikös tuossa ole 2L öljytilavuus? Lämpimänä tarkistusikkunasta se on inan vajaa yläviivassa öljytaso.
Pitäisi siis lisätä tuo puoli litraa mutta metsästänkö tuota samaa öljyä, vai laitanko jotain muuta sekaan?
Vai olisiko paras valuttaa kaikki pois, ja uudet sisään? Jotain muuta merkkiä...
Mutta se ilmaus
Vai meneekö se 2L sinne sisälle ja sen jälkeen ilmataan? Vai pitääkö välissä ilmata että tuo 2L mahtuu menemään? Tyhmiä kysymyksiä tosiaan
Noniin. Löytyihin tuokin kun hain
Mutta mites tuon öljyn valinnan kanssa?