Saattaapa olla, että korvaaja on löydetty, mutta jos ei, niin kokeile Motonetin Aguasure paikkausliimaa. Mielestäni Liguesolin veroinen ja ainakin meillä on haalareita, hanskoja ja kenkiä tuolla paikkailtu onnistuneesti!klonkku6 kirjoitti:Ei ollut tuostakaan liimasta liquesolin korvaajaksi. Eli jos ko. tuotteelle löytyy vielä ehdoituksia, niin otetaan mielellään vastaanPeltsi kirjoitti:Teroson voimaliima on hyvää värkkiä. Sillä liimasin kengät kasaan mistä pohja pyrki irti.
https://www.ikh.fi/fi/voimaliima-393-te ... 80ml-hk393
Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Pitäskö olla huolissaan, kun lukee foorumia ja uusimmat postaukset on huoli tarrojen kestävyydestä ja Gessun vakionopeussäätimen johdotuksesta?
Happi
Happi
-------------------------------------------
https://www.youtube.com/user/Happi4965/videos
https://www.youtube.com/user/Happi4965/videos
-
- Viestit: 207
- Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 4:14 pm
- Pyörä: X-ADV 750, CRF 300L
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Pitää tai ei. Tuolla orgin puolellahan oli kyllä sivukaupalla pohdittu ajotakin vetskaria uhkana tankin naarmuuntumiselle. Kukaan ei tarjonnut ratkaisuksi kasigessuun vaihtamista.
- mico
- Viestit: 1366
- Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
- Pyörä: KTM 990 Dakar 30th edition
- Paikkakunta: Pori
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Lienee porukat hiukan talvihorroksessa, eiköhän se kevät aurinko korjaa tilanteen ja se mitä tapahtuu orgin puolella jääköön myös sinne...
-
- Viestit: 8367
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Mun pitäisi teettää tarroja, siis ihan yksivärisestä kalvosta ja leikattuna sekä siirtoteipillä, esimerkiksi tekstiä. Onko suosituksia missä saa teetettyä järkevällä hinnalla, parista pk-seudun paikasta kysyin ja totesin että pitäiskö perustaa teippifirma...
Kylätason kurapyöräilijä.
- _JPA_
- Viestit: 668
- Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:58 am
- Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
https://www.nettitarra.fi
Tuolta oon tilannut pari kertaa jotain pienempää.
Tuolta oon tilannut pari kertaa jotain pienempää.
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Itse olen tilannut: tarratehdas.fi
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Koheltaja, laitoin sulle yv:n tarraasiasta.
Ja muillekkin tarran tarvitsijoille: minulla on Creative pcut 630 leikkuri ja Easy cut studio softa.
Ettekä saa kuittia
Ja muillekkin tarran tarvitsijoille: minulla on Creative pcut 630 leikkuri ja Easy cut studio softa.
Ettekä saa kuittia
-
- Viestit: 8367
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Tämä ongelma ratkesi nopeasti
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Iskari aiheinen kysymys: pystynkö vaihtamaan vm 2000 R1150GS:ään aavistuksen pidemmät iskarit? Öhlins:n webbi-sivu antaa ko pyörälle malleiksi BM045 ja BM425. Voinko käyttää malleja BM215 ja BM216 (GSA:n iskarit). Etuiskari 9.5mm pidempi ja takana 7mm. Onko odotettavissa ongelmia, jos vaihdan tommoset?
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Muistaakseni 15 vuotta sitten vaihdoin taakse hieman pidemmät ja jäykemmät jouset (öhlins) kuin alkuperäiset. Sen suhteen ei ollut mitään ongelmia.jamola kirjoitti:Iskari aiheinen kysymys: pystynkö vaihtamaan vm 2000 R1150GS:ään aavistuksen pidemmät iskarit? Öhlins:n webbi-sivu antaa ko pyörälle malleiksi BM045 ja BM425. Voinko käyttää malleja BM215 ja BM216 (GSA:n iskarit). Etuiskari 9.5mm pidempi ja takana 7mm. Onko odotettavissa ongelmia, jos vaihdan tommoset?
"Kahviautomaatti valuttaa moottoriöljyä kuppiin ja päivä on muutenkin saranoiltaan"
-
- Viestit: 12
- Liittynyt: To Elo 22, 2019 9:13 am
- Pyörä: Triumph Tiger 800 XRx
- Paikkakunta: Joensuu
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Pitääkö karkea nappularengas huonommin asfaltilla kuin ensiasennusrengas?
Eli lähteekö kurvissa helpommin alta?
Nyt alla edessä Mitas C19 Green ja takana Mitas C18 Green.
Eli lähteekö kurvissa helpommin alta?
Nyt alla edessä Mitas C19 Green ja takana Mitas C18 Green.
Triumph Tiger 800 XRx
- tertsu
- Viestit: 2857
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
- Pyörä: GASGAS 300 -22, KTM 990 S -07
- Paikkakunta: Oulu
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Ööh sehän riippuu toki ensiasennusrenkaasta, mutta tottakai karkeassa pito assulla huonompi kun sileämmässä kun kosketuspinta on pienempi.rikugien kirjoitti:Pitääkö karkea nappularengas huonommin asfaltilla kuin ensiasennusrengas?
Eli lähteekö kurvissa helpommin alta?
Nyt alla edessä Mitas C19 Green ja takana Mitas C18 Green.
Kumiseoksellakin iso merkitys.
Kura lentää...
- Hsippe
- Viestit: 697
- Liittynyt: Ma Syys 22, 2008 3:42 pm
- Pyörä: Sherco SE250, Suzuki DL1000, Hva TE250
- Paikkakunta: Raasepori
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Toi sun rengastus on sen verran pehmeäseoksinen ja liukkaaseen metsään optimoitu että varmasti alkuperäisrengastus on assulla pitävämpi. Ja varmaan myös kestävämpi. Mutta hyvät kumit suomienskaan, juurakoihin ja kivikkoon.rikugien kirjoitti:Pitääkö karkea nappularengas huonommin asfaltilla kuin ensiasennusrengas?
Eli lähteekö kurvissa helpommin alta?
Nyt alla edessä Mitas C19 Green ja takana Mitas C18 Green.
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Haittaako kaasarivehkeessä (kaasarista riippuvaa?) jos bensaletku päätyy hetkeksi alemmaksi kuin kaasari -- ja bensan pitää täten tulla takasin ylöspäin?
Sen verran ahdas on nyt mopo, että hankala saada bensaletku meneen järkevästi. Eli letkuun tulee pieni roikko alapuolelle, kuvassa näkyy tarkemmin.
Käynnisteleen en vielä päässyt järjestelyongelmien takia, sillähän se helpoiten selvinnee. Lähinnä teoriana, miten asian laita onpi?
Sen verran ahdas on nyt mopo, että hankala saada bensaletku meneen järkevästi. Eli letkuun tulee pieni roikko alapuolelle, kuvassa näkyy tarkemmin.
Käynnisteleen en vielä päässyt järjestelyongelmien takia, sillähän se helpoiten selvinnee. Lähinnä teoriana, miten asian laita onpi?
Nykyisiä: Honda XR650R, KTM EXC300 TPI, Suzuki Bandit 1200 Turbo, Honda CB500S, Yamaha FZ-6, Kymco Super8, Thumpstar 125
Menneitä: Suzuki Vstrom 1000, Honda CB900F, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR800S, Honda CB500, Honda NSR125, Baotian
Menneitä: Suzuki Vstrom 1000, Honda CB900F, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR800S, Honda CB500, Honda NSR125, Baotian