Sivu 1/1
Voi hitto mitä ....
Lähetetty: La Elo 14, 2010 7:13 pm
Kirjoittaja Jarski61
Re: Voi hitto mitä ....
Lähetetty: La Elo 14, 2010 7:51 pm
Kirjoittaja vihtis83
Re: Voi hitto mitä ....
Lähetetty: La Elo 14, 2010 7:55 pm
Kirjoittaja Jarski61
Ja tätä olis menneellä viikolla kaivannu.
T Jarski
Re: Voi hitto mitä ....
Lähetetty: La Elo 14, 2010 8:16 pm
Kirjoittaja mopopoitsu
No vappuajoihinhan tuo on hyvä idea. Ei muuta kun torilta sellainen viiden propellin yhdistelmä, niin hyvä tulee.
Tuo kuvan viritys on jo hyvä ilman tuota propelliakin kun siinä on lippa MRA:n saranoilla.
Re: Voi hitto mitä ....
Lähetetty: Su Elo 15, 2010 8:21 am
Kirjoittaja ezmo
Keskeneräinen keksintö. Tuossa pitäis olla minidynamo, jolla vois ladata GPSää tms
Re: Voi hitto mitä ....
Lähetetty: Su Elo 15, 2010 8:29 am
Kirjoittaja Jarski61
Tai sitten paljon isompi ni sgessustakin sais gyrokopterin,ois helppo ylittää ne hiekkatie pätkät:)
T Jarski
Re: Voi hitto mitä ....
Lähetetty: Su Elo 15, 2010 10:38 am
Kirjoittaja Juhana
entäs,kun tuo ropelli muuttuu näkymättömäksi vauhdissa,ja niiaa vähän syvempään pikku hypyssä,tulee parran ajo siinä samalla

Re: Voi hitto mitä ....
Lähetetty: Su Elo 15, 2010 9:32 pm
Kirjoittaja skuikka
Seuraavaksi markkinoille tuodaan todellinen eko-ajoneuvo. Siinä tuo ajoviimasta voimansa saava propeli pyörittää generaattoria, joka antaa virtaa sähkömoottorille, jonka voimalla mopo kulkee eteenpäin. Täysin päästötöntä ja ilmaista ajelua

Re: Voi hitto mitä ....
Lähetetty: Ma Elo 16, 2010 1:11 pm
Kirjoittaja juha
pitää varmaan visiirin puhtaana kun silppuaa kaikki ötökät lennosta
