Tuontipyörä saksasta/ruotsista
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Tuontipyörä saksasta/ruotsista
Oisko kellään suositella pyöriä tuovia firmoja? Millaisia palkkioita pyöristä yleensä otetaan jos autoista ottavat ~1000e?
Tarkoitus hankkia pyörä saksasta tai ruottista, mutta en löydä firmaa joka sen sieltä hakisi suomeen.
Tarkoitus hankkia pyörä saksasta tai ruottista, mutta en löydä firmaa joka sen sieltä hakisi suomeen.
Re: Tuontipyörä saksasta/ruotsista
katso yv
- joku_tyyppi
- Pyörä: Husqvarna TE 610 IE
Varmaan voisi suositella ihan julkisestikin, esim. minuakin potentiaalisesti kiinnostaa.
Moottoripyora.orgissa on ketju jossa jotain oli mutta aika vanhaa asiaa jo pääasiassa, ei paljon ihan tuoreita kokemuksia.
Yksi mikä tuli netissä vastaan on Mikko Hamunen. Sivut ovat ihan hirveät mutta se nyt ei sinänsä paljon itse toiminnasta kerro.
Moottoripyora.orgissa on ketju jossa jotain oli mutta aika vanhaa asiaa jo pääasiassa, ei paljon ihan tuoreita kokemuksia.
Yksi mikä tuli netissä vastaan on Mikko Hamunen. Sivut ovat ihan hirveät mutta se nyt ei sinänsä paljon itse toiminnasta kerro.
-
XTZvonne
- Pyörä: XL 1000 Varadero
Ihan tuoreita kokemuksia ei ole, mutta pari vuotta sitten Mikko toi mulle tai oikeammin juniorille pikku-Varaderon Saksasta. Homma meni ihan niin kuin oli sovittujoku_tyyppi kirjoitti:Yksi mikä tuli netissä vastaan on Mikko Hamunen. Sivut ovat ihan hirveät mutta se nyt ei sinänsä paljon itse toiminnasta kerro.
ja pyörä oli myös sellainen kun etsittiinkin, oikeastaan jopa vähän parempi. Kannattaa lukea "tilaustuonnin ehdot" Mikon sivuilta. Mikko on aika tiukan tuntuinen
noissa, mutta homma kyllä pelaa, kun asioista sovitaan selkeästi. Näin ainakin allekirjoittaneen kohdalla.
Muuten me jo iäkkäämmät motoristit muistamme varmaan Mikon jo 70-luvulta TT-ajajana.
Tuosta naapurista Ruotsistahan pyörän hakee melko pienellä vaivalla itsekin.
Hamusen Mikko toi minullekin pyörän muutama vuosi sitten. Ja hyvin homma pelasi ja pyörä on minulla
käytössä edellenkin.
Jos pelkän rahdin haluaa niin varmasti halvempiakin tuojia on, mutta minun tapauksessa Mikon palvelut oli
kannattava juttu.
tumppi
käytössä edellenkin.
Jos pelkän rahdin haluaa niin varmasti halvempiakin tuojia on, mutta minun tapauksessa Mikon palvelut oli
kannattava juttu.
tumppi
Täältä myös suositus Mikolle, toi ja ja järjesteli pyörän mulle pari vuotta sitten.
Kätevä apu jos ei osaa saksaa. Pyörän hankinta helpottuu kun Mikko soittaa myyjälle etukäteen ja tiedustelee ym. Ainakin silloin oli nettisivuilla kovempi hinta kuin mitä otti palkkiota. Mielestäni oli silloin kohtuullinen palkkio kun kyseessä ei ollut pelkkä pyörän tuonti vaan haku ja osto jne.
Ja kun rahoja ei tarvi saksaan lähetellä vaan pyöräkin maksetaan Mikon kautta niin ei ole riskiä siinäkään.
Kätevä apu jos ei osaa saksaa. Pyörän hankinta helpottuu kun Mikko soittaa myyjälle etukäteen ja tiedustelee ym. Ainakin silloin oli nettisivuilla kovempi hinta kuin mitä otti palkkiota. Mielestäni oli silloin kohtuullinen palkkio kun kyseessä ei ollut pelkkä pyörän tuonti vaan haku ja osto jne.
Ja kun rahoja ei tarvi saksaan lähetellä vaan pyöräkin maksetaan Mikon kautta niin ei ole riskiä siinäkään.
-
Tee__Vee
- Pyörä: Honda CRF 1100D
Tuolta tuli mopo hankittua --> http://www.motomanninen.fi/
Saksasta siis.
Saksasta siis.
Onkos joku tuottanut 625sxc 2006 tai muuta vastaavaa kotaria saksasta/ruotsista Suomeen kilpiin lähiaikoina, ts. vaikka vuoden sisällä?
Välittäjä hakusessa, samoin muut kokemukset, kustannukset, verot yms. kiinnostavat.
Pari tuontipyörää ollut jo aikaisemminkin, onko homma jotenkin muuttunut esim. viiden vuoden takaisista käytännöistä, vai meneekö samoilla systeemeillä kuin aiemminkin?
Välittäjä hakusessa, samoin muut kokemukset, kustannukset, verot yms. kiinnostavat.
Pari tuontipyörää ollut jo aikaisemminkin, onko homma jotenkin muuttunut esim. viiden vuoden takaisista käytännöistä, vai meneekö samoilla systeemeillä kuin aiemminkin?