Muisto enskareitiltä

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

maxje
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Heinä 20, 2009 10:41 am
Pyörä: Aprilia

Muisto enskareitiltä

Viesti Kirjoittaja maxje »

Tuli tossa mieleen n.5.vuotta sitten muistiin jäänyt tapahtuma.
Olimme lähdössä enskareitille , minä KTM 250-85 enskalla ja kaveri 520 KTM:llä, paikalle tuli myös yksi pakettiauto josta otettiin ihan uusi Husqvarna 250cc nelari katselimme ja ihailimme pyörää kun se lähti enskareitille ja me hetken päästä perässä pääsimme noin 500m reittiä kun näimme hussen parkissa ja kuski polki sitä käyntiin pysähdyimme kysyyn tarvisiko apua , mutta Husse lähti käyntiin hetkenpäästä joten taas mentiin hussen perässä noin 200m ja taas se teki lakon ja me pysähdyimme jutteleen ja auttaan jolloin husse kuski kertoi pyörän olevan uusi suoraan kaupan hyllyltä.
Ajoimme enskareitin n.10 km välillä Hussea käyntiin työntäen tai polkien, vähän välillä pysähdellen Hussen takija.
Oli siinä Hussessa häikkää. Välillä ei käynyt ja välillä ei hakenutkierroksia ja oli siinä muutakin pikku ongelmaa.

Kotio lähdettäessä oli monella hauskaa kun yksi henkilö tuli juttusille ja sanoi että vaikka mulla on vanha pyörä niin se toimi luotettavammin kuin uusi pyörä. Oman pyöräni olin ostanut 350e.
En ole varma oliko reistaileva pyörä Husqvarna vai Husaberg.mutta kumminkin 250cc nelari.