Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

KN76
Pyörä: R 1200 GS

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja KN76 »

Africa Twin tuli vastaan Pilpalantiellä Lopella...
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
Rampe
Pyörä: Tervatien kulkijoita

Viesti Kirjoittaja Rampe »

Lauantaina 23.05. Helvetinjärven kansallispuistossa (Kuru-Ruovesi) nähty keltainen Bemu; oltiin itse menossa makkaraa paisteleen.

Sunnuntaina Kankaanpään Shellillä 950SE klo 17:30 aikoihin. Taisit palailla Nummijärveltä?
Ollutta: XTZ660 -94, XTZ850 -92, Shine mx230, XTZ750 -89

Kuva
JIIÄSSÄ

Viesti Kirjoittaja JIIÄSSÄ »

Africa Twin tuli vastaan porintiellä murhasaaren lähettyvillä tänään ennen viittä...
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
TeroK
Pyörä: Honda XL1000VA Varadero

Viesti Kirjoittaja TeroK »

Seinäjoella ns. itikanristeykses tuli... tai siis seisoi valoissa varadero joskus 21 aikoihin. Olikohan foorumilaisia? :roll:
x-mean
Pyörä: sattuman kaupalla

Viesti Kirjoittaja x-mean »

Loviisanseudulla ajellessani on vastaan tullut parikin kertaa,oiskohan ollut -96 vuoden dr800 "Big",mahtoiko olla joku täältä foorumilta? :roll:
Foorumin "sekakäyttäjä"
heneld
Pyörä: Honda XRV 650 RD03

Viesti Kirjoittaja heneld »

Hoi! Tänään Kuopion etelä puolella Kasperintiellä, iso punainen matkaenska joku foorumilta? Kenties GS bemari? Itse tulin pappa tunskalla vastaan 8) :lol:
MarkusH
Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N

Viesti Kirjoittaja MarkusH »

Yläneen Grillin pihalla oli ainakin KTM 690 Enduro (R) ja 990 Adventure. Tais olla joku muukin pyörä. Jäljistä päätellen olitte tulleet yläneelle hiekkatietä Honkilahdelta/Koskenkylästä (Euran kuntaa) päin.... :lol:
Uraa uurtava motoristi
Gepezzi
Pyörä: GasGas 250EC

Viesti Kirjoittaja Gepezzi »

Olitko sinä tänään Pirkkalan Nesteellä sinisellä 660:llä Yamahalla klo 11-12 välillä (tarkempaa aikaa ei tullut katsottua)?
Tärinäjyrä
Pyörä: Cube 29er

Viesti Kirjoittaja Tärinäjyrä »

Hyrskällä sunnuntaina hopea 800gs (jos ei nyt ihan väärin nähny) parkissa seolla puolilta päevin, samana peävä 5-tiellä kajjjaaanin pohjospuolella hopea1200gs vastaa, suuntana pohjonen? kukas tunnustaa?
Tuppi nurin...
jonkko
Pyörä: KTM 640 Adventure

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Tänään lauantaina 6.6 kello abaut 14.05.38 bongasin oranssin 959/990 adven Satmarkin kaffetuvan parkis Paraisil ku ohi ajelin,tais olla foorumilainen ku oli asiallinen säkkikin tarrakan päällä?
jannev
Pyörä: bmw 650 gs

Viesti Kirjoittaja jannev »

jäkessä bongattu laurilantiellä alepan pihassa KTM 690 E. Piti nyt oikeen laittaa foorumille, kun
taitaa olla eka enska jonka näillä kulmilla oon nähny. :shock:
x-mean
Pyörä: sattuman kaupalla

Viesti Kirjoittaja x-mean »

Niin paljon on loviisanseudulla kurapyöriä tullut bongattua,että on kysyttävä että liikutko sinäkin siellä suunnalla?
Foorumin "sekakäyttäjä"
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Sahloisten tiellä tänään n16.45,ilmeisesti afrikka-kaksonen tuli vastaan.Mahtaako olla palstan miehiä? 8)
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Corni
Pyörä: Myyty

Viesti Kirjoittaja Corni »

Oliko liene foorumilaisia lauantai-iltana siinä kahdeksan maissa pienellä Antinsuontiellä toinen adventure (musta) tuli vastaan? Itse olin menossa ihan jonnekin muualle, mutta varatankin valo syttyi Riimalantiellä ja pakko oli kaartaa lähimmälle bensa-asemalle. Oli muutes hyvä tie tuo, että ei ollenkaan hassumpi juttu, että menovesi oli siinä kohdin vähissä. Oli muutes eka kerta, kun 4000 km sisällä samanlainen pyörä vastaan tuli.
KN76
Pyörä: R 1200 GS

Viesti Kirjoittaja KN76 »

Corni kirjoitti:Oliko liene foorumilaisia lauantai-iltana siinä kahdeksan maissa pienellä Antinsuontiellä toinen adventure (musta) tuli vastaan? Itse olin menossa ihan jonnekin muualle, mutta varatankin valo syttyi Riimalantiellä ja pakko oli kaartaa lähimmälle bensa-asemalle. Oli muutes hyvä tie tuo, että ei ollenkaan hassumpi juttu, että menovesi oli siinä kohdin vähissä. Oli muutes eka kerta, kun 4000 km sisällä samanlainen pyörä vastaan tuli.
Minä se olin!!

Oli muuten eka kerta kun tolla tiellä tuli toinen pyörä vastaan... :shock: Eikä noita adventurejakaan turhan usein vastaan tule! Kyllähän noita mukavia pikkuteitä täältä löytyy, jonkinlaisia reittejä oon niistä jo kehitelly. Vois tänne jotain pientä porukka-ajelua suunnitella...
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
Vastaa Viestiin