Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

mopopoitsu
Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja mopopoitsu »

citori kirjoitti:Mörköperä MC oli vappuajelulla.
Jaa, en pongannu yhtään Mörköperän ajotakkia (vai oliko se liivi?).
Onko Härmäs nuan monta afrikaanua?
citori
Pyörä: 1200 Gs Adventure

Viesti Kirjoittaja citori »

Ei tainnu takkia tosiaan olla kellään päällä. Kaks tvineistä oli Härmäläisiä ja yks Laihialta, mullakin oli ennen, mutta vaihdoin viime kesänä tuan Gs:än
ToniV
Pyörä: 125 KMX -90

Viesti Kirjoittaja ToniV »

Perjantaina yhdentoista aikaan illalla lahden keskustassa bongasin tupakalla ollessani laumallisen pyöriä (mielestäni kaikki oli kurapyöriä, en hirveen läheltä nähnyt). Ajoivat launeelta päin keskustaan vesijärvenkatua ylös.
hautamäki
Pyörä: Yamaha XTZ

Viesti Kirjoittaja hautamäki »

Tänään 11.5 klo18.20 Oulussa äimäraution kohdalla Kempeleestä päin tuli oranssi KTM Rally olikohan foorumilaisia? Itte ajoin perässä muutaman kilometrin tummalla tenerellä.
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

JKM kirjoitti:Tuohon kuvaukseen sopivalle parivaljakolle tervehdykset heilautimme,taisi musta ainakin olla adventure mallia.
Molemmat valitettavasti perusgessuja(huokaus) ,siis 1150 ja musta vielä täysin vakio.Keltaisessa,joka meni edellä oli ainakin kovemmat äänet ja ehkä jotain muutakin. :lol:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
JKM
Pyörä: 1100GS,1150GSA

Viesti Kirjoittaja JKM »

gixxerman kirjoitti: Molemmat valitettavasti perusgessuja(huokaus) ,siis 1150 ja musta vielä täysin vakio.Keltaisessa,joka meni edellä oli ainakin kovemmat äänet ja ehkä jotain muutakin. :lol:
Niihän se on että kun haaveilee adventuresta niin kaikki vinhaan ohikiitävät GS:t on adveja.
MarkusH
Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N

Viesti Kirjoittaja MarkusH »

Olikohan foorumilaisia kun tuli Angelniemestä päin sinisellä Xt-jammulla vastaan?
Uraa uurtava motoristi
mek
Pyörä: V-Strom 800 DE
Viesti:

Re: Ajoitko ohi?

Viesti Kirjoittaja mek »

mek kirjoitti:Su 3.5 ohi ajoi ainakin kaksi Kotaria, käsittääkseni musta 990 ja oranssi 950 sekä kaksi sinistä pienempää pyörää, lieneekö olleet Jammu XT 660 R:iä. Lauantaina iltapäivällä (muistaakseni) tuli 2-tien ylittävällä sillalla peräkkäin kaksi 1100/1150 Gessua peräkkäin vastaan, yksi Gessu puolestaan seisoi lauantaina iltapäivällä ilman kuskia Nummelan ja Oinasjoen puolivälissä 2-tien varressa.
Sama oranssi Kotari, ilmeisesti kuitenkin 990 Adventure, ajeli taas ohitse viime viikonloppuna ja eilen tulit ennen iltaseitsemää vastaan Suonpääntiellä kohdassa, jossa Nostotalkoiden perinteinen enduroreitti ylittää Suonpääntien. Minä tosin en ollut liikkeellä mopolla vaan juosten...

Nostotalkoot on muuten 24.5. eli kannattaa ajella Vihtiin päin katselemaan, vinkkejä hyvistä katselupaikoista on mm. tuolla. Luulen, ettei reitti nyt mene vanhaa linjaa tässä Suonpääntien kohdalla. Harmi, olisi ollut kirjaimellisesti kotikisa.
Corni
Pyörä: Myyty

Re: Ajoitko ohi?

Viesti Kirjoittaja Corni »

Jep, torstai-iltana tuli tuo reitti kokeiltua. Muistan kyllä jonkun siellä juosseen. Toi oli kyllä eka kerta, kun sille tielle eksyin, joten nuo muut kerrat on ollut eri mopo. :)
mek kirjoitti:
mek kirjoitti:Su 3.5 ohi ajoi ainakin kaksi Kotaria, käsittääkseni musta 990 ja oranssi 950 sekä kaksi sinistä pienempää pyörää, lieneekö olleet Jammu XT 660 R:iä. Lauantaina iltapäivällä (muistaakseni) tuli 2-tien ylittävällä sillalla peräkkäin kaksi 1100/1150 Gessua peräkkäin vastaan, yksi Gessu puolestaan seisoi lauantaina iltapäivällä ilman kuskia Nummelan ja Oinasjoen puolivälissä 2-tien varressa.
Sama oranssi Kotari, ilmeisesti kuitenkin 990 Adventure, ajeli taas ohitse viime viikonloppuna ja eilen tulit ennen iltaseitsemää vastaan Suonpääntiellä kohdassa, jossa Nostotalkoiden perinteinen enduroreitti ylittää Suonpääntien. Minä tosin en ollut liikkeellä mopolla vaan juosten...

Nostotalkoot on muuten 24.5. eli kannattaa ajella Vihtiin päin katselemaan, vinkkejä hyvistä katselupaikoista on mm. tuolla. Luulen, ettei reitti nyt mene vanhaa linjaa tässä Suonpääntien kohdalla. Harmi, olisi ollut kirjaimellisesti kotikisa.
mopopoitsu
Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin

Viesti Kirjoittaja mopopoitsu »

citori kirjoitti:Ei tainnu takkia tosiaan olla kellään päällä. Kaks tvineistä oli Härmäläisiä ja yks Laihialta, mullakin oli ennen, mutta vaihdoin viime kesänä tuan Gs:än
Eihän nämä Härmän ja Laihian neekerit oo peurajärvelle ajatellu lähtiä viikon päästä? (Son se AT ralli)
citori
Pyörä: 1200 Gs Adventure

Viesti Kirjoittaja citori »

Varmaa tietoa ei oo, mutta vahva veikkaus on että ei. Poijiilla on maanviljelystä ym. häiriötekijöitä tähän aikaan vuodesta.
MViktor
Pyörä: R 850 GS

Viesti Kirjoittaja MViktor »

Aamupäivällä lauantaina Oravikoskella Varkauteenpäin tuli neljän kurapyörän letka vastaan, etummaisena vissiin joku oranssinvärinen, itse olin menossa hanxille hanskoja ostamaan.

Iltapäivällä Leppävirralta heinävedentietä pitkin tuli myös joitain kurapyöriä, kun olin menossa kotiinpäin.

Viktor
Tunturi Sport > Monkey > GT 125 > CB 350 T > yli 20 v. taukoa > XT 600Z (myyty) > R 1100 GS (savuna ilmaan) > R 850 GS, nyt lastutettuna J.Gemin lastulla ja pörinäpöntollä. Pörisee ainakin katu-uskottavastii.
JSL
Pyörä: KTM 790 Adventure, 640LC4 E, vm. 2003

Viesti Kirjoittaja JSL »

Eilen iltapäivällä n. 13:30 tuli Hietaniemen nurkilla vastaan uusi Tenere jonka perässä wanhempi Tenere, liekö palstalaisia? Komiat oli kyllä soundit siellä kotiloiden seassa 8) Itse olin manuaalipyörällä lenkillä.
Karisa
Pyörä: DR 650 SE

Viesti Kirjoittaja Karisa »

Eilen oli taas paljonkin enskoja liikenteessä. Lähdin seitsemän aikaan käymään mopolla kaljakaupassa ja se taas "vahingossa" venähti sitten 120km reissuksi. Ensin ajelin tovin valko/violetin(?) KTM:n perässä Kajaanintiellä ja vähän matkaa sorallakin (lähdin vakoilemaan, että oiskos sieltä mukavaa reittiä löytynyt). Seuraavaksi valkoinen enska tuli vastaan Muhoksella Tyrnäväntien junaradalla kohdalla ja yksi vielä Tseppeliinin kohilla Murrontiellä.

Perhana kun sitä joskus ehtisi noihin foorumin ajoihin osallistumaan, yksinään on niin tympiä aina ajella. Huominenkin menee taas toimistossa wöördiä hakatessa.

p.s. Rupeaa näköjään ötököitä olemaan reilummin ilmassa kun kypärässä napsuu jatkuvasti ja hyönteisen raatoja löytyy sieltä sun täältä.
MarkusH
Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N

Viesti Kirjoittaja MarkusH »

Olikos foorumilaisia Salossa Kavilan helacross tapahtumassa?
Uraa uurtava motoristi
Vastaa Viestiin