Kurapyörälogo
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
""Tuommoisen kangasmerkin kyllä mielellään ompelis ajotakkeihin ! ""
ehdottomasti samaa mieltä markon kaa...
mun mielestä vois jopa olla vielä pelkistetympi eli ton netti osoitteen vois jättää pois. jos joku jää ihmettelemään et mikä toi on niin sen voi googlettaa ja löytyy...... testasin
ehdottomasti samaa mieltä markon kaa...
mun mielestä vois jopa olla vielä pelkistetympi eli ton netti osoitteen vois jättää pois. jos joku jää ihmettelemään et mikä toi on niin sen voi googlettaa ja löytyy...... testasin
Sinne missä kuralentää!!!
- HeikkiL
- Pyörä: Kaik' o mänt
- Viesti:
Minusta taas tuo url on siellä ihan hyvä olla - kerhohan "sijaitsee" ainoastaan virtuaalisesti netissä, ja "kotipaikka" sinne on hyvä pistää. Ja harvapa tuota enää kotona muistaisi / viitsisi / osaisi googlettaa...jani kirjoitti:mun mielestä vois jopa olla vielä pelkistetympi eli ton netti osoitteen vois jättää pois. jos joku jää ihmettelemään et mikä toi on niin sen voi googlettaa ja löytyy...... testasin
Kyllä tuollaista merkkiä jo kantaisi kunnialla. Asiallisen selkeä.
Mielestäni tuo WWW.MATKAENDUROT.NET on erittäin hyvä tuossa, se toimii sekä viitteenä tänne sivuille, sekä lisäinfona mistä kerhossa on kyse. Tuo matkaenduro on mielestäni oleellista kuitenkin saada logossa jotenkin ilmi.
Mielestäni tuo WWW.MATKAENDUROT.NET on erittäin hyvä tuossa, se toimii sekä viitteenä tänne sivuille, sekä lisäinfona mistä kerhossa on kyse. Tuo matkaenduro on mielestäni oleellista kuitenkin saada logossa jotenkin ilmi.
Minä teen merkkejä harrastusmielessä, pienissä sarjoissa, niin kuin aiemmin jo varmaan kävikin ilmi. Kotisivuillani on juttua merkeistä. Kuulin aiemmin että täällä ei saa tehdä kauppaa, ellei ole ns. hovihankija.
Otin tähän säikeeseen osaa lähinnä aikani kuluksi, ja digitoin julkiseksi annetusta kuvasta tuon merkkimallin.
Jos alkaisin tehdä niitä myyntiin, niin tuon merkin hinta olisi 6 euroa.
Otin tähän säikeeseen osaa lähinnä aikani kuluksi, ja digitoin julkiseksi annetusta kuvasta tuon merkkimallin.
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Viesti:
6€ ei kuulosta ollenkaan pahalta. Pitäisikö laittaa äänestys pystyyn että valitaanko tuollainen kangasmerkki. Logo ja tarrahomma on vielä aavistuksen auki, mutta toi kangasmerkki näyttää aika valmiilta.linker kirjoitti:Minä teen merkkejä harrastusmielessä, pienissä sarjoissa, niin kuin aiemmin jo varmaan kävikin ilmi. Kotisivuillani on juttua merkeistä. Kuulin aiemmin että täällä ei saa tehdä kauppaa, ellei ole ns. hovihankija.
Ehkä osto ja myynti paikalle voisi avata tälle oman kohdan ja siihen ainoastaan sitovat ostoilmoitukset ja kpl määrä (siis jos tämä kangasmerkki on sellainen joka kaikille käy). Itse olisin valmis ostamaan pari kappaletta.
- Mika TA-91
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Kannatan viimeisintä merkkiä, josta jo hienot kangasversiotkin on näköjään esillä. Erittäin hienoa työtä, mielestäni selkeä ja tuo hyvin esille sen olennaisen.
Jos/kun päätämme tämän logon/merkin ottaa käyttöön, niin olen kiinnostunut muutoman kangasmerkin hankkimaan ja jos tarroja vielä jotain kautta edullisesti saadaa aikaiseksi, niin olen niistäkin kiinnostunut.
Terveisin
Jos/kun päätämme tämän logon/merkin ottaa käyttöön, niin olen kiinnostunut muutoman kangasmerkin hankkimaan ja jos tarroja vielä jotain kautta edullisesti saadaa aikaiseksi, niin olen niistäkin kiinnostunut.
Terveisin
Mika TA-91
Samaa mieltä kuin Alepos, Nettiosoite on hyvä ja samalla matkaenduro-ajatus.
Mehän ollaan virtuaalikerho, jonka jäsenet tapailee käytännössä netissä sovittujen reissujen jne. muodossa missä milloinkin.
EsaM:lle sanoisin, että ei se pyörän koko ole mikään ongelma. Pääasia on samanhenkisyys ja hauskan pito moottoripyörällä.
Eiköhän laiteta kaikki tolle linkerille tilaus sähköpostilla niin kohta meillä on hienot Kurapyörämerkit postilaatikossa odottamassa.
Pekka

PS. Ja ei tosta hihamerkistä mun mielestä mitään äänestystä tarvita, mä ainakin ompelen sen oitis ajotakkiin, kun saan sen. Jos jollain on sitten joskus jatkossa toisenlainen niin ei se mitään. Mä vaan kerron kaikille uteliaille kokoontumisajoissa jne, mitä se mun merkki oikein tarkoittaa.
Ja toisaalta kaikki muut Kurapyöräilijät voi tulla multa kyselemään, että mikäs nimimerkki sinä sitten oot.

Mehän ollaan virtuaalikerho, jonka jäsenet tapailee käytännössä netissä sovittujen reissujen jne. muodossa missä milloinkin.
EsaM:lle sanoisin, että ei se pyörän koko ole mikään ongelma. Pääasia on samanhenkisyys ja hauskan pito moottoripyörällä.
Eiköhän laiteta kaikki tolle linkerille tilaus sähköpostilla niin kohta meillä on hienot Kurapyörämerkit postilaatikossa odottamassa.
Pekka
PS. Ja ei tosta hihamerkistä mun mielestä mitään äänestystä tarvita, mä ainakin ompelen sen oitis ajotakkiin, kun saan sen. Jos jollain on sitten joskus jatkossa toisenlainen niin ei se mitään. Mä vaan kerron kaikille uteliaille kokoontumisajoissa jne, mitä se mun merkki oikein tarkoittaa.
Ja toisaalta kaikki muut Kurapyöräilijät voi tulla multa kyselemään, että mikäs nimimerkki sinä sitten oot.
Tässä mitään "leima päälle" juttuja tarvita.
Parasta on että saadaan joku hihamerkki tms. juttu meille yhteiseksi tunnukseksi ja jos joku haluaa sen muuttaa jatkossa niin sitten äänestetään.
Ei tämmöisellä virtuaalinettikerholla voida aina tehdä jotain äänestyspäätöksiä, vaan homma on vaan laitettava eteenpäin niiden toimesta, jotka ovat "vetäjiä".
Pekka
Parasta on että saadaan joku hihamerkki tms. juttu meille yhteiseksi tunnukseksi ja jos joku haluaa sen muuttaa jatkossa niin sitten äänestetään.
Ei tämmöisellä virtuaalinettikerholla voida aina tehdä jotain äänestyspäätöksiä, vaan homma on vaan laitettava eteenpäin niiden toimesta, jotka ovat "vetäjiä".
Pekka
Ei se mikään ongelma ole jos "joku huomaa että tuo oiski ollu parempi".Jukka kirjoitti:Äänestys oisi siinä mielessä hyvä että saataisiin 'leima päälle'. Ettei sitten seuraavalla viikolla joku huomaa että tuo oiski ollu parempi ja sitten on monenlaista merkkiä liikkeellä.
Siinä vaiheessa on turha valittaa, myöhäistä.
Parasta olisi saada hihamerkki aikaan oitis, niin voisimme moikkailla toisillemme vaikka Kontiorallissa 2005.
Pekka