Kävin vähän kattomassa miltä kelkkareitti näyttää tähän aikaan vuodesta.
Routaa muljuili vielä renkaiden alla.
Tuosta ei tohtinu enään eteenpäin ku ei ollu vetoapuja matkassa...
Hiekkatiet on täysin sulat.
Kolmannessa kuvassa ylhäältä päin mun mielestä kiteytyy koko homman ydin, mennä lujaa sivuluisussa soratiellä... Perhana ku osais itekke... Muttako oon vielä vasta-alkaja näissä hommissa ettei pää kestä ajaa niin lujaa soralla. Mutta eipä noilla Touranceilla niin lujaa passaa ajaakaan.
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
5 min videopätkä, kuvattu tänään. Kamera oli kiinni takalokarissa ja kuten kuvasta näkyy niin kuva tärisee
kun loksu tärisee eikä ole kiinni kunnolla rungossa.
Tuli kasailtua Movie makerillä kuvia tuommoseksi
videoksi: http://www.youtube.com/watch?v=_PQaEJm0vwY
En tiädä pitäiskö yhden kuvan viipyä pitempään, sitten vaan
tuo video alkaa venyä aika pitkäksi.
Temen ajelukuvat ovat kyllä hienoja.
Mä virittelin kypäräkameran ja kävin kokeilees että oisko adventuresta mettämopoks mutta harmittavasti jäi "säätö" vähän alas joten ei näy kummosia mäkiä osu tielle.
Oon mä joskus miettiny et kevyempi mopo ois kiva mutta ei kai se vaadi ku kuskilta vähän kanttia ni kyllä tuokin menee...
Valitettavasti koneelta ei löydy softaa millä noita kännyvideoita sais pätkittyy, eikä ollu tota kaukosäätöö niin videoiden päissä on vähä turhaa. Video1 Video2 Video3 Video4
Ekan videon eka mäki
Tokan videon 2min10s mäki
Pakollinen maisemakuva
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...." Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
Ei liity taas mitenkään mopoiluun.
Minä olen luullut että mopoilu on hurjaa hommaa, mutta katsokaas näitä.
Ajan sentään pyörällä sähkölankojen alta, mutta koneella en sitä tekisi. http://www.youtube.com/watch?v=65KLN5gDHzI
... luulisi ainakin siinä tapauksessa jos pyörä painuu vaan alaspäin eikä itse voi tehdä mitään. Onneksi taisi olla kaveri mukana. Jälleen osoitus että ei se KTM ihan joka paikasta mene?