vakuutuksista

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Lakupilotti
Viestit: 1560
Liittynyt: Ke Tammi 12, 2005 7:36 pm
Pyörä: Laku
Paikkakunta: Päntäne

Viesti Kirjoittaja Lakupilotti »

Lakun ympärivuotinen vakuutus IF:ssä 154 euroa, bonukset tapissa. Ruoka ja vaatteet on kalliita, moottoripyörät, niitten vakuutukset ja varaosat halapoja.
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
Avatar
Lassi
Viestit: 232
Liittynyt: Pe Elo 10, 2007 9:51 pm
Pyörä: Transalp750
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Lassi »

Aika halpa vakuutus Lakupilotilla... Itsellä taitaa liikennevakuutuksen osa olla päälle 400e. Ja oli henkinen pakko ottaa täyskasko mukaan kun ei muuta omaisuutta ole kuin tuo pyörä. :) Aloittavalle harrastajallehan tämä on kaikista kalleinta puuhaa kun ei bonuksia ole. Pyörän osamaksut vielä päälle. Meinaa välillä puhalluttaa noitten laskujen kanssa pienituloista...
vkoivu
Viestit: 1784
Liittynyt: To Tammi 20, 2005 12:59 am
Pyörä: pyörät myyty
Paikkakunta: Kouvola / Espoo

Viesti Kirjoittaja vkoivu »

Lassi kirjoitti:Aika halpa vakuutus Lakupilotilla... Itsellä taitaa liikennevakuutuksen osa olla päälle 400e.
Mulla maksaa liikenne+täyskasko yhteensä hieman alle 400e/12kk (liikennevakuutuksesa bonareita 65), josta täyskaskon osuus vajaa puolet. Osakaskon ja täyskaskon hintaeroa kun jäi vajaa 150e/12kk nii otin samantien sen täyskaskon kun eipä sitä kovin pahasti tarvitse mopoa kiveen kolhaista, jotta 150e omvastuun turvin kannattaa käydä uusia osia yhtiöltä laskuttamaan. Saati sitten jos sattuu rikkomaan mopon pikkasen isommin.
Avatar
yrmyli
Viestit: 792
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:35 am
Pyörä: Triumph
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja yrmyli »

Kauhajoki, Hyyppä

XRV750 93, tein juuri uuden liikennevakuutuksen IF:iin.

Perusvuosimaksu 407,23 €
Bonus 20 %, korkein mahdollinen bonus 70 % -81,45 €
Järjestöasiakkaan If Keskittäjäalennus 15 %, Metallityöväen Liitto ry - 48,87 €
Vuosimaksu yhteensä 276,91 €

Eli jos olis täydet 70 % bonukset ja keskittäjäalennukset hinta olisi 103,85 € / Vuosi
Toivo
Viestit: 75
Liittynyt: Pe Syys 19, 2008 7:46 pm

Re: vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja Toivo »

Transalpilla liikennevakuutus Pohjolassa 12 kk. 194,06€.
Avatar
t.t.tammi
Viestit: 2175
Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
Pyörä: Pan European 1991
Paikkakunta: paimio
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja t.t.tammi »

Lakupilotti kirjoitti:Lakun ympärivuotinen vakuutus IF:ssä 154 euroa, bonukset tapissa. Ruoka ja vaatteet on kalliita, moottoripyörät, niitten vakuutukset ja varaosat halapoja.
Kyllä on halpaa, pappikseen makso pelkkä liikennevakuutus 140euroo, nordeassa ja siinäkin oli jotain keskittämis- ja kanta-asiakasaletta. :roll:
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...."
Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
EsaM
Viestit: 242
Liittynyt: Ti Tammi 11, 2005 11:27 am
Pyörä: Honda XR 600 + Sherco SER300
Paikkakunta: Vaasa

Re: vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja EsaM »

justiinsa tuloi kirje pohjolalta et vakuutusmaksut nousoo yleisten korjauskustannusten nousun johdosta tms. tairampa vaihtaa kirjat takaasi kauhavalle jos sais ees ton muutaman euron takaasin.. :evil: Samaan syssyyn taidan kysellä tajouksia muilta vak.yhtiöiltä ku alkaa tuntua p*rse*aiskaukselta koko homma.. liki 400 on hondas vakuutukset vaikka on 25 kw paperiis.. opiskelijan budjetis vaa tuntuu ja kaiken kukkuraksi moppe on rikki. tiärä sit olisko tää pitäny laittaa tonne v*itutusketjuun muuta taitaa olla myöhäästä pyllistää..
Kickstar my heart!
Avatar
estapa
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 5:40 pm
Pyörä: Honda
Paikkakunta: Maksniemi
Viesti:

Re: vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja estapa »

BMW f650 -94
liikennevakkuutus 240e / 30%bonus / 2kk seisonta-aikaa
osakasko 64.60e
Turvassa vakkuutus

T.E
Avatar
leppis
Viestit: 243
Liittynyt: Ma Heinä 02, 2007 7:46 pm
Pyörä: RaIli-lehmä
Paikkakunta: Raceborg

Re: vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja leppis »

Toivo kirjoitti:Transalpilla liikennevakuutus Pohjolassa 12 kk. 194,06€.


ja bonukset? kun mulla 356,68e ja siinä taitaa olla perus 20%
enkä tuota nyt kalliina pidä, halvin se mun kulkupeleistä jos ei polkupyörää lasketa. :mrgreen:
Avatar
kurapyörä
Viestit: 1534
Liittynyt: La Heinä 23, 2005 12:32 pm
Pyörä: Africa twin 750
Paikkakunta: Teisko

Re: vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja kurapyörä »

Pyöränä Honda africa twin 750 rd07

Vakuutus on if:ssä
Asuinpaikka: Tampere
Boonus 35%
Liikennevakuutus: 283,77e (keskittäjäalenus 12%)
Liikennevakuutus+osakasko (keskittäjäalenus 12%) yht 339,73
Vakuutus koko vuoden
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Toivo
Viestit: 75
Liittynyt: Pe Syys 19, 2008 7:46 pm

Re: vakuutuksista

Viesti Kirjoittaja Toivo »

ja bonukset? kun mulla 356,68e ja siinä taitaa olla perus 20%
enkä tuota nyt kalliina pidä, halvin se mun kulkupeleistä jos ei polkupyörää lasketa.

Bonuksia sen verran kuin 39 vuodessa kerkiää tulla.
Vastaa Viestiin