Kai tässä vielä tälle kesälle pitäis jotain reissua itekin koittaa...sais vaan ton mopon 45k huollon teetätettyä. Aattelin että takuun kannalta parempi kuin itse tehty.
Tämä sveitsiläinen veijari veti gessulla Thakgil kämppäriltä ylös jäätikölle menevän trailin. https://photos.app.goo.gl/akexJz2hYoTesH247
Iteltä olis jäänyt ajamatta, oli sen verran jyrkkää ja kivistä, toki tälläkin kaverilla paita kastui ajossa...
Tämä sveitsiläinen veijari veti gessulla Thakgil kämppäriltä ylös jäätikölle menevän trailin. https://photos.app.goo.gl/akexJz2hYoTesH247
Iteltä olis jäänyt ajamatta, oli sen verran jyrkkää ja kivistä, toki tälläkin kaverilla paita kastui ajossa...
Perhana kun on hienon näköistä! Hyviä reissuja varmasti.
pikku pätkä TET jostain Suonejoki Kuopio väliltä kun palattiin Syyskivetystä.
Kesän aikana siivosivat tuosta pientareet ja hyvä näkyvyys.
Kamera litistänyt tosin korkeuserot niinkun se tekee aina kun on kiinteällä korkeudella tangossa tellinki.
Mäd RÄKSÄ: "I am just here for the gasoline"
EXC500-F Sixdays: "Tuokee lissee bensoo..."
"Tampereella järjestettiin lokakuun alussa Puolustusvoimien käytöstäpoistetun kaluston huutokauppa, ja kävin siellä huutamassa itselleni kaksi KTM 640 LC4 moottoripyörää."