Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Happi »

Videoo KKKK:sta.

https://youtu.be/G9LtvVk8g0M

Happi
Sukke
Viestit: 635
Liittynyt: To Marras 22, 2012 4:44 pm
Pyörä: KTM 500 EXC-F Sixdays
Paikkakunta: Raisio

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Sukke »

Sopivasti kaheli Hollantilainen nainen seikkailee https://youtu.be/7mx6o_goqRU[SMILING FACE WITH HEART-SHAPED EYES]


Sent from Tapatalk
Bluestone
Viestit: 425
Liittynyt: Ti Heinä 19, 2011 10:50 am
Pyörä: BMW R1200 GS
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Bluestone »

Avatar
pmw
Viestit: 717
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 9:20 pm
Pyörä: XR650R, T7 Extreme
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja pmw »

Pikapyörähdys Etelän Pystymettässä
https://www.youtube.com/watch?v=YYov2ZA ... e=youtu.be
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
Koheltaja
Viestit: 8075
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Bluestone kirjoitti:https://youtu.be/hv_HEBy-6xw

No höh.
Jumankaut, tää oli aivan huippu ja totta joka sana :mrgreen:
Kylätason kurapyöräilijä.
Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Happi »

Tommosta taas.
https://youtu.be/HOs6wFVRs5Y


Happi
Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Happi »

Taas yks ylipitkä reissuvideo.
https://youtu.be/ei35vjGXI8o

Happi
Stefa74
Viestit: 181
Liittynyt: La Heinä 30, 2016 1:53 pm
Pyörä: Ktm 990 adventure
Paikkakunta: Oulu

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Stefa74 »

Mukavaa katseltavaa oli koko "Volgan" video :D. Hyvin editoitu video ni ei tunnu liian pitkälle. Oma reissuvideotuotanto on vielä sillä tasolla ettei sitä viiti jakaa koska niitä kukaan jaksa katsoo :lol:
..... nostetaan vaan pyörä ylös, katse eteenpäin, kone käyntiin ja eiku vaan lisää paskaa housuun!
Avatar
kimbyyri
Viestit: 258
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 5:29 pm
Pyörä: 1200gs lc
Paikkakunta: Los Hollolakses

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja kimbyyri »

Milläs ohjelmilla te olette näitä editoinut?
Hakusessa joku simppeli käyttöinen millä voi pätkiä siististi ja lisätä tekstejä ja kuvia, kuvanlaadun kuitenkaan kärsimättä.
ktv org
Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Happi »

En tiedä mikä on hyvä tai huono, mulla käytössä MAGIX Movie Edit Pro Plus.

Happi
-------------------------------------------
https://www.youtube.com/user/Happi4965/videos
Jani M
Viestit: 2305
Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
Pyörä: 690R -24 250 EXC-F -25 Gilera RC125 -90
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Jani M »

Kiitokset Hapille hienosta videosta. Näitä on mukava katsella aina vähän silläkin silmällä, mitä varusteita käytätte, kun ei itsellä ole vielä kokemusta matkailusta ja tulihan siinä ihan käytännön opastustakin samalla.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
juhap
Viestit: 971
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2011 10:16 pm
Pyörä: SE

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja juhap »

Happi kirjoitti:Taas yks ylipitkä reissuvideo.
https://youtu.be/ei35vjGXI8o

Happi
Harmi että kameran rikkoutumisen takia tuli tynkäleffa.
Kyllä myö mamman kanssa tykättiin kattoa tämäkin elokuva.
Hauskaa teillä näytti olevan, uukäännöksestä huolimatta :D
Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Happi »

Kiitoksia paljon!
Kyllä reissu ihan onnistunut oli vaikka tavoitetta ei saavutettu ja kelit eivät oikein suosineet. Kyllä tuolla pikkusen jo seuraavaa reissua suunniteltiin. Tärkeintä onnistuneessa reissussa on, että kaikilla on samat odotukset reissulta, niistä kannattaa puhuan etukäteen.

Varusteiden määrä ja laatu on kovin yksilöllinen. Esim. toi ajoasun valinta. Me kaikki nykyään luotetaan erilliseen sadeasuun kalvojen sijaan. Tavaraa pyörän päälle tulee väkisin aika paljon, kun matkassa on teltat, makuupussit, varaosat, ruokailuvälineet, ruuat, juomat.... sitten on tavaroita mitä kaikkien ei kannata ottaa(esim. kirves, saha, keitin), vaan sovitaa ketä ottaa mitäkin ja Mika loput :D

Happi
mchuurre
Viestit: 2083
Liittynyt: Su Marras 08, 2009 7:30 pm
Pyörä: R1100GS/XL600V
Paikkakunta: iTikkakoski

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja mchuurre »

Täältäkin löytyis viikon vanha reissutraileri....jos sikseen!

2 Amigoa, 5 ajopäivää, Málaga- Granada- Cordoba- Sines, (P),- Albufeira- Sevilla- Málaga..... :lol: = BUENO!
Liitteet
DSC06776aa.jpg
"Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."
SYNNISSÄ ELÄVÄ PAKENEE JA KARTTAA JUMALAA, JA VÄLTTÄÄ HANAKASTI JEESUKSESTA TODISTAVIA!
Avatar
Mika TA-91
Viestit: 1465
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 1:22 pm
Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Mika TA-91 »

Happi kirjoitti: ja Mika loput :D Happi
Kieltämättä harmittaa ettei niin kalassa käyneitä paikallisia pärinäpoikia saatu videoon mukaan, heillä oli oikeaa asennetta, mutta eniten Harria kuitenkin harmittaa ettei ole videota minun mukana raahamasta "todella välttämättömästä" suihkusta...

Mutta joskus kannattaa jotain pientä pitää mukana ihan huvin ja hauskuuden kannalta, esim musiikki leirissä tekee hyvää (meidän tapauksessa digitaalisessa muodossa eikä itse toteutettuna...).
Mika TA-91
Vastaa Viestiin