Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Ei keneltäkään muulta pois, mutta JuhaL, kuvallinen panostuksesi on huomattu. Anna kameran laulaa jatkossakin 
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Ei paskempaa. Kotikylillä seuraavat kolme viikkoa. Moto oli käynyt riehumassa metsässä. Aivan upea rinne, kantoa, kiveä, irtonaista turvetta, mutaa, poikittain olevia puita, siis ihan kaikkea mitä elämältä toivoo. Ja ei taimia. Taidan mennä myös huomenna.
- JuhaL
- Viestit: 857
- Liittynyt: Ma Huhti 13, 2015 4:27 pm
- Pyörä: CRF1000L DCT
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Kamerat laulaa jatkossakin.MTK kirjoitti:Ei keneltäkään muulta pois, mutta JuhaL, kuvallinen panostuksesi on huomattu. Anna kameran laulaa jatkossakin
Jopas on paksut jäkälämatot täälläpäin!
Solifer SM-82 >>> '12 Yamaha XT660Z Ténéré >>> '16 Honda CRF1000L Africa Twin DCT
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Sama reissu, samat miehet, eri kameraempperi kirjoitti:Tämmöinen reissu käytiin 10.-11.7:
https://www.youtube.com/watch?v=EWmaEIKPZk8
https://youtu.be/vF1Xe34UaUM
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
`Transalpin omistajille. Minnuu ainaki naaratti.. https://www.youtube.com/watch?v=6SVr53xo5mM
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Reilut pari vuotta tuli ajettua tuota möhköä (F800GSA) tyhmiin paikkoihin ja turhan usein homma päättyi tunkkaamiseen. Tänään rinnalle tuli tuollainen polkupyörän kokoinen ja painoinen vehje ja olihan se pelkkää hymyä ekalla lenkillä.


"Homman nimi on se, että ajellaan päivä ympäri, etsitään hyvä lätäkkö, kaadetaan pyörät siihen, paskotaan kamppeet, otetaan valokuva ja sit voidaan paiskata yläfemmat." -S.K.
- JuhaL
- Viestit: 857
- Liittynyt: Ma Huhti 13, 2015 4:27 pm
- Pyörä: CRF1000L DCT
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Kerta se on ensimmäinenkin... 
Solifer SM-82 >>> '12 Yamaha XT660Z Ténéré >>> '16 Honda CRF1000L Africa Twin DCT
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
"Homman nimi on se, että ajellaan päivä ympäri, etsitään hyvä lätäkkö, kaadetaan pyörät siihen, paskotaan kamppeet, otetaan valokuva ja sit voidaan paiskata yläfemmat." -S.K.
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Se oli nopee väistö, kuvaaja täytti reitin....
Happi
Happi
-------------------------------------------
https://www.youtube.com/user/Happi4965/videos
https://www.youtube.com/user/Happi4965/videos
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Adventure Run ajeltiin Oulussa tänään.
Kukaan ei tainnu laskea osallistuja määrää muuta reilu parikymmentä ainakin.



Kukaan ei tainnu laskea osallistuja määrää muuta reilu parikymmentä ainakin.
Viimeksi muokannut Jänkhä, Pe Heinä 29, 2016 8:39 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- mico
- Viestit: 1344
- Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
- Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
- Paikkakunta: Pori
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
^Kuvat vaan ei näy.
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
puolenpäivän mittainen maggaranpaisto endurosurautus kahden mopon voimin pitkin Someroa,Karkkilaa , Lopppia ja Tammelaa. Kilsoja ei tullut kahtasataakaan mut sitäkin mukavampaa ajanvietettä. Kelit suosi , kulkineet pelas ja hiekkatiet pölisi.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
How much fun did you have doing it
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Uhka vai mahdollisuus?


"Homman nimi on se, että ajellaan päivä ympäri, etsitään hyvä lätäkkö, kaadetaan pyörät siihen, paskotaan kamppeet, otetaan valokuva ja sit voidaan paiskata yläfemmat." -S.K.
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Ei sole ku pieni sadekuuro... Täysillä päin vaan! 