Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
MTK
Viestit: 633
Liittynyt: Ti Marras 04, 2008 8:53 pm
Pyörä: Honda 750 AT

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja MTK »

Ei keneltäkään muulta pois, mutta JuhaL, kuvallinen panostuksesi on huomattu. Anna kameran laulaa jatkossakin :)
skuikka
Viestit: 2245
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Ei paskempaa. Kotikylillä seuraavat kolme viikkoa. Moto oli käynyt riehumassa metsässä. Aivan upea rinne, kantoa, kiveä, irtonaista turvetta, mutaa, poikittain olevia puita, siis ihan kaikkea mitä elämältä toivoo. Ja ei taimia. Taidan mennä myös huomenna.
Liitteet
13699381_533564706768453_1460296448_o.jpg
Avatar
JuhaL
Viestit: 857
Liittynyt: Ma Huhti 13, 2015 4:27 pm
Pyörä: CRF1000L DCT
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja JuhaL »

MTK kirjoitti:Ei keneltäkään muulta pois, mutta JuhaL, kuvallinen panostuksesi on huomattu. Anna kameran laulaa jatkossakin :)
Kamerat laulaa jatkossakin. :)

Jopas on paksut jäkälämatot täälläpäin!
Liitteet
DSC_1133_jakalaa.jpg
Solifer SM-82 >>> '12 Yamaha XT660Z Ténéré >>> '16 Honda CRF1000L Africa Twin DCT
Avatar
MarDu
Viestit: 197
Liittynyt: Su Elo 07, 2011 11:35 pm
Pyörä: BMW F800GS
Paikkakunta: Oulu

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja MarDu »

empperi kirjoitti:Tämmöinen reissu käytiin 10.-11.7:
https://www.youtube.com/watch?v=EWmaEIKPZk8
Sama reissu, samat miehet, eri kamera :roll:
https://youtu.be/vF1Xe34UaUM
rumpali
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2015 10:05 pm
Pyörä: TA -04 <3 <3

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja rumpali »

`Transalpin omistajille. Minnuu ainaki naaratti.. https://www.youtube.com/watch?v=6SVr53xo5mM
villho
Viestit: 343
Liittynyt: Pe Joulu 13, 2013 2:50 pm
Pyörä: Sähköfillari
Paikkakunta: Siuntio

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja villho »

Reilut pari vuotta tuli ajettua tuota möhköä (F800GSA) tyhmiin paikkoihin ja turhan usein homma päättyi tunkkaamiseen. Tänään rinnalle tuli tuollainen polkupyörän kokoinen ja painoinen vehje ja olihan se pelkkää hymyä ekalla lenkillä.

Kuva
"Homman nimi on se, että ajellaan päivä ympäri, etsitään hyvä lätäkkö, kaadetaan pyörät siihen, paskotaan kamppeet, otetaan valokuva ja sit voidaan paiskata yläfemmat." -S.K.
Avatar
JuhaL
Viestit: 857
Liittynyt: Ma Huhti 13, 2015 4:27 pm
Pyörä: CRF1000L DCT
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja JuhaL »

Kerta se on ensimmäinenkin... :oops:
Liitteet
DSC_1351_droppi.jpg
Solifer SM-82 >>> '12 Yamaha XT660Z Ténéré >>> '16 Honda CRF1000L Africa Twin DCT
Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Happi »

Nopee pätkä kesän moporeissusta.
https://www.youtube.com/watch?v=mAsvmvxPh5I

Happi
villho
Viestit: 343
Liittynyt: Pe Joulu 13, 2013 2:50 pm
Pyörä: Sähköfillari
Paikkakunta: Siuntio

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja villho »

Happi kirjoitti:Nopee pätkä kesän moporeissusta.
https://www.youtube.com/watch?v=mAsvmvxPh5I

Happi
:lol: 0:51 -->
"Homman nimi on se, että ajellaan päivä ympäri, etsitään hyvä lätäkkö, kaadetaan pyörät siihen, paskotaan kamppeet, otetaan valokuva ja sit voidaan paiskata yläfemmat." -S.K.
Avatar
Happi
Viestit: 2868
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:42 am
Pyörä: 690ER, 800XCA
Paikkakunta: Pori

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Happi »

Se oli nopee väistö, kuvaaja täytti reitin....

Happi
-------------------------------------------
https://www.youtube.com/user/Happi4965/videos
Jänkhä
Viestit: 144
Liittynyt: To Loka 04, 2012 6:22 pm
Pyörä: KTM 690R x2
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Jänkhä »

Adventure Run ajeltiin Oulussa tänään.
Kukaan ei tainnu laskea osallistuja määrää muuta reilu parikymmentä ainakin.

Kuva

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut Jänkhä, Pe Heinä 29, 2016 8:39 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
mico
Viestit: 1344
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
Paikkakunta: Pori

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja mico »

^Kuvat vaan ei näy.
RiiMi
Viestit: 1444
Liittynyt: Su Syys 25, 2005 11:46 am
Pyörä: Honda cbf 1000f
Paikkakunta: somero

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

puolenpäivän mittainen maggaranpaisto endurosurautus kahden mopon voimin pitkin Someroa,Karkkilaa , Lopppia ja Tammelaa. Kilsoja ei tullut kahtasataakaan mut sitäkin mukavampaa ajanvietettä. Kelit suosi , kulkineet pelas ja hiekkatiet pölisi.
Liitteet
IMG_1366.JPG
IMG_1369.JPG
IMG_1370.JPG
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
villho
Viestit: 343
Liittynyt: Pe Joulu 13, 2013 2:50 pm
Pyörä: Sähköfillari
Paikkakunta: Siuntio

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja villho »

Uhka vai mahdollisuus?
Kuva
"Homman nimi on se, että ajellaan päivä ympäri, etsitään hyvä lätäkkö, kaadetaan pyörät siihen, paskotaan kamppeet, otetaan valokuva ja sit voidaan paiskata yläfemmat." -S.K.
Mylläri
Viestit: 311
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2013 12:59 am
Pyörä: Ktm 625sxc

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Mylläri »

Ei sole ku pieni sadekuuro... Täysillä päin vaan! :D
Vastaa Viestiin