Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Tulitko vastaan??
Ketäs tänään ajeli Evolla ennen Niemisjärviä vastaan? Pari Kotaria ja joku jota en kerennyt tunnistamaan.
Ite tulin Yamahalla ja kaveri gsa adventurella perässä. Keltaojan laavulle oltiin menossa makkaraa paistelemaan..
Ite tulin Yamahalla ja kaveri gsa adventurella perässä. Keltaojan laavulle oltiin menossa makkaraa paistelemaan..
Minä, Ceevu ja Ana siellä Niemisjärvellä oltiin. Mukavan raikas sadekuuro oli ja piristäviä rakeita seassa!!
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
Vaikuttikin jostain tutulta sen ekan Kotarin keula.KN76 kirjoitti:Minä, Ceevu ja Ana siellä Niemisjärvellä oltiin. Mukavan raikas sadekuuro oli ja piristäviä rakeita seassa!!
Vettä meinas juu vähän sadella, mutta oli niin mukava ajella, ettei edes harmittanu yhtään.
Ukkonenkin jyrisi, kun laavulla istuttiin..
Me käytiin Kalattoman laavulla mut ei paistettu makaraa kun ei viittitty sitä Tuulosesta ostaa.
Laavun omistaja kävi siinä jutuilla ja jäi ihan se käsitys että saadaan siellä jatkossakin poiketa.
Ja PantseK poikkes siellä jollain ihme peltilaatikolla... 
Laavun omistaja kävi siinä jutuilla ja jäi ihan se käsitys että saadaan siellä jatkossakin poiketa.
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
-
ceevu
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
loppumatkalla uitti sitten ihan kunnolla,ja navigointivirheestä johtuen meni melkeen koko paluumatka asvaltilla...
Kuka mahto ulkoiluttaa BMW:n alkupään malliston enduropyörää eilen harmaan Passatin peräkärryllä.
Ensin tuli vastaan Kemin moottoritiellä ja kohta meni eri suuntaan Kemi-Simo välillä. Ite olin liikenteessä pun-valk Transulla ja kaveri vihreällä trialmöhkökustomi-Kawalla peräkärryineen.
Meltauksen takkaa olimma tulosa.
Ensin tuli vastaan Kemin moottoritiellä ja kohta meni eri suuntaan Kemi-Simo välillä. Ite olin liikenteessä pun-valk Transulla ja kaveri vihreällä trialmöhkökustomi-Kawalla peräkärryineen.
Meltauksen takkaa olimma tulosa.
TransUralisti
Bongattu eilen Kuopiossa Motonetin viereisellä Teboililla noin puoli kuuden aikaan KTM ja kuski tankilla. Luulen myös nähneeni samaisen kaverin tänä aamuna seitsemän aikaan Kallansilloilla päristämässä kohti pohjoista. Olisikohan mopona ollut SXC 625..? Respectiä, että viitsit ajella kun vettä sato ja auton mittari näytti +2 astetta
Ja muuten, sun takavalo on pimeenä 
- Muddy Waters
- Pyörä: KTM+GSA
Aamulla kävin tytön saattamassa kerhoon ja huomasin tuossa ihan lähellä Pohtolankadulla LC4 pikku adven. Hieno varusteltu peli. Foorumilaisia? 
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
Olitko se sinä RM250:llä kun jäit meidän kanssa rupatteleen lempäälässä enduropolkujen vierellä.. Olin itse sukisukilla ja pikkuveli piikkisellä jammulla.
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
7.10. Meni ennen puoltapäivää kaks tai kolme (ei tarkkaa muistikuvaa enää) matkaenskaa Ahvenisen tiellä kohti Lieksaa, taisivat kääntyä kohti Vuonislahtea lähellä olleesta risteyksestä. Eka pärrä oli 990 Adventure toinen joku iso BMW ja mahdollinen kolmas pärrä on ?. Mie olin vaihtamassa rengasta tienpielessä siihen viininpunaseen Corollaan hieman ennen Vuonislahteen päin kääntyvää risteystä.
Oiskoon oltu myö? Ajeltiin noihin aikoihin kohti Kuohatin "soraparatiisia".Tourinki kirjoitti:7.10. Meni ennen puoltapäivää kaks tai kolme (ei tarkkaa muistikuvaa enää) matkaenskaa Ahvenisen tiellä kohti Lieksaa, taisivat kääntyä kohti Vuonislahtea lähellä olleesta risteyksestä. Eka pärrä oli 990 Adventure toinen joku iso BMW ja mahdollinen kolmas pärrä on ?. Mie olin vaihtamassa rengasta tienpielessä siihen viininpunaseen Corollaan hieman ennen Vuonislahteen päin kääntyvää risteystä.
Sie taisit olla se, joka oli purkanut takakontin kamat tielle?
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
Joo, tutunnäköiset pärrät. Ja juu kamat piti purkaa tielle että sai vararenkaan (joka sekin puhkesi 10km ajon jälkeen) ulos, metsäkonekuskina joutuu kamaa kuljettamaan paljo mukana.Jarkko kirjoitti:Oiskoon oltu myö? Ajeltiin noihin aikoihin kohti Kuohatin "soraparatiisia".Tourinki kirjoitti:7.10. Meni ennen puoltapäivää kaks tai kolme (ei tarkkaa muistikuvaa enää) matkaenskaa Ahvenisen tiellä kohti Lieksaa, taisivat kääntyä kohti Vuonislahtea lähellä olleesta risteyksestä. Eka pärrä oli 990 Adventure toinen joku iso BMW ja mahdollinen kolmas pärrä on ?. Mie olin vaihtamassa rengasta tienpielessä siihen viininpunaseen Corollaan hieman ennen Vuonislahteen päin kääntyvää risteystä.
Sie taisit olla se, joka oli purkanut takakontin kamat tielle?
-
jarno78
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Eilen pyyhkäs pirtin ohi 3 matka enskaa, oisko ollut täältä kuskeja matkalla jonnekkin, joskus puolen päivän jälkeen ? Pisti korpeen kun itellä vehkeet vielä osissa eikä oo päässyt koko kesänä ajeleen monien asioitten johosta
Yksinäinen Susi
- t.t.tammi
- Pyörä: Pan European 1991
- Viesti:
Eilen tuli mattamusta ankannokka DR tjsp paimiontiellä vastaan. Tervehdys oli komia.
Ite tulin supertenerellä.
Ite tulin supertenerellä.
- MarkusH
- Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N
Säkyläntiellä Turkuun/Raasiin päin popotteli iso Adventure perjantaina. Itse saavutin takaa hopeanharmaalla FJR:llä. Määki haluun enskan!

Uraa uurtava motoristi