Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Tulitko vastaan??
Tervehtimisestä: tuli kerran porukalla ihmeteltyä joidenkin pyörämerkkien ajajien käytöstä. Tulokseksi saatiin
näiden pyörien heikko ajettavuus. Kättä ei voi irroittaa tangosta ajettaessa.Vieressä kuuntelivat asianosaiset
ilman kommenttia.
näiden pyörien heikko ajettavuus. Kättä ei voi irroittaa tangosta ajettaessa.Vieressä kuuntelivat asianosaiset
ilman kommenttia.
Ei ole tullut ketään vastaan siten että olisi kerennyt tervehtimään. Sarvista pidän kuitenkin kiinni tiukasti kaikissa tilanteissa. Olisiko jalan heilahdus ok tervehdys?
Kun taajamissa harvoin ajelen, niin en välttämättä tervehdi, kun tiedän ettei vastausta tule. Muualla kyllä jonninlainen käsimerkki tulee, tai tankorukkasten aikaan jalkamerkki.
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Eilen tuli 51:llä joku vastaan gessulla, pomppasin tapeille ja tervehdin vielä nyökkäämällä kypärällä, gessukuskilta nousi isosti lapanen taivasta kohti, lieneekö foorumilaisia? Ton episodin jälkeen takana oleva auto jätti selkeästi suuremman hajuraon eikä enään roikkunut rekkarikilvessä kiinnitertsu kirjoitti:Ehdottomasti pitäis kehittää kanssa kurapyöräilijöitä varten oma tervehdys. Olisko kahden käden tervehdys tapeilla seisten hyvä? Sen huomais helposti eikä sekoittais katupyöriin, kevareihin eikä varsinkaan enduromopoihin
Kylätason kurapyöräilijä.
- Jutale
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
SamiV bongattu Rantaväylältä Lutakon tienoilla aamulla puol yheksän jälkeen...
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Joo siinä mä aina 8-8.40 välillä vähän päivästä riippuen painelen töihin Jyskään.Jutale kirjoitti:SamiV bongattu Rantaväylältä Lutakon tienoilla aamulla puol yheksän jälkeen...
-
Generig
- Pyörä: Iso gessu -08
Tunnustanko ajelleesi GS:llä kohti etelää 3. tiellä Ikaalisten pohjoispuolella joskus puoli 6 aikaan keskellä kaatosadetta?
Kyllä, vastaantulija olin minä. Yllättävän monta pyörää oli liikenteessä. Tre-Kurikka välillä kymmenkunta, suurin osa customeita.
Kyllä, vastaantulija olin minä. Yllättävän monta pyörää oli liikenteessä. Tre-Kurikka välillä kymmenkunta, suurin osa customeita.
-
Koheltaja
Päivällä tuli letka sekalaisia pyöriä menossa länteen ennen Masalaa, gessulta ja africaanolta irtosi lapanen pystyyn, muut katteli että mopohan se tulee vastaan...
Sitten satunnaista seikkailua ja jossain Muijalan/Lieviön lähistöllä hiekkatiellä taas gessu vastaan ja morottelua, samoja tietä oli näköjään joku ajellut edellä jäljistä päätellen.
Oliko kukaan foorumilaisia?
Oliskohan ollut kodova joka meni hetki sitten kaatiksen ohi Veikkolan suuntaan?
Sitten satunnaista seikkailua ja jossain Muijalan/Lieviön lähistöllä hiekkatiellä taas gessu vastaan ja morottelua, samoja tietä oli näköjään joku ajellut edellä jäljistä päätellen.
Oliko kukaan foorumilaisia?
Oliskohan ollut kodova joka meni hetki sitten kaatiksen ohi Veikkolan suuntaan?
- kalle j
- Pyörä: R100GS ja R1100GS
Tulitko vastaan??
Saukkolantiellä tuli 690 tahi superenduro ja joku pienempi kotari vastaan, lapasta nostettiin, olikohan foorumilaisia?
Lisää urkua monitoriin...
Ajoin kyllä tossa 2:n maissa Veikkolan suuntaan ja sitten paatuneen rikollisen tavoin oikaisin Laitamaan läpi Lapinkylän tielle.Oliskohan ollut kodova joka meni hetki sitten kaatiksen ohi Veikkolan suuntaan?
Entiset: Sukuki Gt 125-75,Kawasaki Kx-250 -79,Machless G80-61,
Nykyiset:ikiprojekti Douglass MK5-52, Suzuki Dr650-90, Ktm Lc4-05
Nykyiset:ikiprojekti Douglass MK5-52, Suzuki Dr650-90, Ktm Lc4-05
-
Koheltaja
Näin sitten oikein, olin just tulossa krossiradan suunnasta risteykseen kun hurautit ohi.
Ai sieltä pääsee läpi, olis pitänyt kääntyä perään mutta nälkä ajoi porsaan kotiin
Ai sieltä pääsee läpi, olis pitänyt kääntyä perään mutta nälkä ajoi porsaan kotiin
Lahti-Ämmälän sora EK... Joku koitti siellä tehä mulle ajolinjoja GÄSSÄLLÄ mutta mie pistin ns, jälet selkää slickseillä tolla punasella kasawialla. Kuka tunnustaa?
Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
-
Pikku Hukka
- Pyörä: KTM 690 enduro R, eMTB
kalle j
Mieheni (Pasi) ja hänen kaverinsa (Puksu) tulivat sinua varmaan vastaan Saukkolantiellä eilen. Toisella 990 KTM ja toisella 560 KTM. Olemme alkaneet nyt kimpassa ajelemaana ehkä n. 1 x vko. Liityn heidän seuraansa kunhan saan pyöräni kuntoon ja lapsenvahtiasiat järjestykseen. Minulle hommattiin uusi KTM 690 enduro R, joka on vielä niin korkea etten yletä vielä kummallakaan varpaalla maahan. Tarkoitus on alkaa enemmän ajelemaan keski-suomen hiekkateitä. Ensi viikonloppuna reissaan pyörällä Lahteen naisten enduromaajoukkueen leirille hakemaan käsittelyoppia raskaamman kaluston kanssa
. Tästä se lähtee. Aiemmin olen ajellut em. 560 kotarilla silloin tällöin.
Terveisin Pikku Hukka
Mieheni (Pasi) ja hänen kaverinsa (Puksu) tulivat sinua varmaan vastaan Saukkolantiellä eilen. Toisella 990 KTM ja toisella 560 KTM. Olemme alkaneet nyt kimpassa ajelemaana ehkä n. 1 x vko. Liityn heidän seuraansa kunhan saan pyöräni kuntoon ja lapsenvahtiasiat järjestykseen. Minulle hommattiin uusi KTM 690 enduro R, joka on vielä niin korkea etten yletä vielä kummallakaan varpaalla maahan. Tarkoitus on alkaa enemmän ajelemaan keski-suomen hiekkateitä. Ensi viikonloppuna reissaan pyörällä Lahteen naisten enduromaajoukkueen leirille hakemaan käsittelyoppia raskaamman kaluston kanssa
Terveisin Pikku Hukka
"I am not so serious driver"
- mico
- Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
Oranssi adve bongattu BikersHousen pihassa, sinäkö?
Onkohan pyörääsi jo madallettu... Viime viikolla kävin OWR:llä ja siellä oli uusi 690 madallettavana. Kenties sinun?Pikku Hukka kirjoitti:...Minulle hommattiin uusi KTM 690 enduro R, joka on vielä niin korkea etten yletä vielä kummallakaan varpaalla maahan.
Marko