Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Re: Tulitko vastaan??
Tänään 16.5 klo 11.38 .Harmaa,kait 1150 Adve tuli vastaan Kuusaalla ja kohta siitä Laukaaseen päin 1200 kuikki kuormurin takaa ohituspaikkaa.Keitä te olitte

Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
-
JKM
- Pyörä: 1100GS,1150GSA
Minähän se 1150 GSA:lla , arvelinkin sinuksi milessäni. Tuon 1200GSA:n kuskin kanssa ilmeisesti mentiingixxerman kirjoitti:Tänään 16.5 klo 11.38 .Harmaa,kait 1150 Adve tuli vastaan Kuusaalla ja kohta siitä Laukaaseen päin 1200 kuikki kuormurin takaa ohituspaikkaa.Keitä te olitte![]()
![]()
![]()
Äijälän kautta Tankolammelle peräkkäin josta reittimme erkanivat, jatkoin Saarikkaalle...hän Konneveden
suuntaan.
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Joo,ei vain Keski-suomen rasti löytynyt 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
-
Kumipuhki
- Pyörä: WR300-10, TE 610 -08, KTM 65sx-09
Tulikos joku sipoonkorvessa hindsby-Svartböle tiellä vähän ennen kolmea tänään vastaan BMW g650xchallengella?
Itse ajon husse te610,llä
Kaksitahtinen Mielialahäiriö
Ajotko eelle...
Tänä päivänä n. ööö klo 15.10 Kempeleen ex-hirsikesoilin kohalla oranssin värisellä KTM:llä etelään päin?
Olin liikkeellä kotimaisen raskaan autoteollisuuden tuotteella.
Tänä päivänä n. ööö klo 15.10 Kempeleen ex-hirsikesoilin kohalla oranssin värisellä KTM:llä etelään päin?
Olin liikkeellä kotimaisen raskaan autoteollisuuden tuotteella.
TransUralisti
- Sottapytty
- Pyörä: BMW G650XChallenge
Kumipuhki kirjoitti:Tulikos joku sipoonkorvessa hindsby-Svartböle tiellä vähän ennen kolmea tänään vastaan BMW g650xchallengella?
Minähän se siellä, uutta eturengasta karhentelemassa.
"Ikuisuus projekti"
viewtopic.php?f=8&t=6369&st=0&sk=t&sd=a
viewtopic.php?f=8&t=6369&st=0&sk=t&sd=a
- 016054
- Pyörä: Honda VFR 1200 crosstourer
Neljä varrea tuli vastaan kantatie 43:llä Laitilan ja Ukin rajalla. Itse olin liikkeellä kotilolla
.Oisko ollu voorumilaisia??
- rainerb
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
Eilen torstaina tuli Iin Ylirannalla, juuri junasillan lähistöllä vastaan kaksi sankaria selvästi maastokelpoisilla - varmaan yksimukisilla - isoilla enskoilla. Yleisvärityksinä sininen ja valkoinen, kait. En ehtinyt hirveän tarkasti havainnoida kun vedin vanhalla mesellä savuvanaa perässä ja rauhoittelin muksujen kinastelua parhaasta lastenlaulusta radiossa.
Ei heti soittanut kelloja, että olisivat olleet tutun näköisiä Oululaasia. Mutta mä oonkin sokko, ja kärsin dementiasta.
Ei heti soittanut kelloja, että olisivat olleet tutun näköisiä Oululaasia. Mutta mä oonkin sokko, ja kärsin dementiasta.
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Tämmöinen suomipyörä nähty Auschwitz-Birkenau museon edessä keskiviikkona 16.5 siinä kolmen aikaan.
Odoteltiin siinä tovin josko näkyis, mutta ei nähty.
Odoteltiin siinä tovin josko näkyis, mutta ei nähty.
-
ekes
- Pyörä: Desert Express
Vaan mikä se on tuo härpäke maassa jokaisen parkkiruudun kohdalla?!? Jonkinlainen luvattomanpoistumisenestäjä vai? 
Semmoselta nuo näyttäisekes kirjoitti:Vaan mikä se on tuo härpäke maassa jokaisen parkkiruudun kohdalla?!? Jonkinlainen luvattomanpoistumisenestäjä vai?
Kurahipiäinen rastinnoutaja
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
- rainerb
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
Jompaankunmpaan suuntaan mennessä, estää liikkumisen siihen suuntaan. Saattaa olla myös este, ettei esim. öisin ihmiset tuo sinne ritsojaan viemään maksavien asiakkaiden paikkoja.vihtis83 kirjoitti:Semmoselta nuo näyttäisekes kirjoitti:Vaan mikä se on tuo härpäke maassa jokaisen parkkiruudun kohdalla?!? Jonkinlainen luvattomanpoistumisenestäjä vai?
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
-
Kurahanska
- Pyörä: Ktm
Joku kurvaili tänään 14 paikkeilla etelähaagan shellin ohi isolla advella, ei tainnut huomata kun itse olin nurmikon toisella puolella.
Todella vähän kyllä näkee kurapyöriä täällä
Todella vähän kyllä näkee kurapyöriä täällä
- vtwin
- Pyörä: BMW, Ducati, Cube e-MTB
Kaksi superenduroa bongattu eilen illalla muroleen kanavalla joskus puoli kahdeksan aikaan.
Kahvio remontissa ja näyttää siltä että ei ihan heti aukea. Ehkä juhannukseksi.
sent using tapatalk
Kahvio remontissa ja näyttää siltä että ei ihan heti aukea. Ehkä juhannukseksi.
sent using tapatalk
"..kai tässä ny ryyppää ku koneet hajoo ja lunta sataa.."
- Timo Tasakaasu
- Pyörä: 1190Adv, 660SMC
Tänään sunnuntaina Somerolla Murronkulman ja Koisthuhdan risteyksessä seitsämän aikoihin. Oltiin tulossa vastakkain, mutta käännyitkin edellisestä risteyksestä. Musta/sininen AT, Super Ténéré tai muu iso enska. Kovin siistiltä näytti kauemmaksi. Itse olin liikkeellä oranssilla 990Advella.
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito