Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Gessuli
- Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
- Viesti:
Re: Tulitko vastaan??
Onkos foorumilaisten mopoja tuo AT joka tampereella tullin rakennuksen pihassa suht usein seisoksii?
Itselläni on talli siinä vastapäätä.
http://www.brbikers.com
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
Minun. nimim. "suosin rotta-lookia"Gessuli kirjoitti:Onkos foorumilaisten mopoja tuo AT joka tampereella tullin rakennuksen pihassa suht usein seisoksii?
Taisin joskus bongatakin sut siitä gessulla.
Ei ole nyt lähiviikkoina hirveästi tullut pyöriä vastaan kun tre-eura väliä sahaa.
- Gessuli
- Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
- Viesti:
psi kirjoitti:Minun. nimim. "suosin rotta-lookia"Gessuli kirjoitti:Onkos foorumilaisten mopoja tuo AT joka tampereella tullin rakennuksen pihassa suht usein seisoksii?
Itselläni on talli siinä vastapäätä.![]()
Taisin joskus bongatakin sut siitä gessulla.
Ei ole nyt lähiviikkoina hirveästi tullut pyöriä vastaan kun tre-eura väliä sahaa.
Juu kessulla ja kotarilla siinä tulee pyörittyä.
Liekö ilmat jo syynä, tosin tän foorumin porukka taitaa ruveta aktivoitumaan enemmän ku keli menee syksyseks.
http://www.brbikers.com
- bisti
- Pyörä: KTM 350 EXC-F 2021
Tulikos jotain foorumilaisia vastaan tänään Karjalohjalla tuossa yhden aikaan iltapäivällä? Ainakin ihan pirusti tuli mopoja, sekä matkaenskoja että katupyöriä.
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
- rainerb
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
Toisen kerran tuli torstaina Oulussa bongattua armeijanvihreä AT - ajoit moottoritiellä piennarta pitkin kolaripaikan ohi, Raksilan kohdalla pohjoiseen päin. Viimeeksi katseltuna (vuosi sitten kesällä, Prsiman pihalla) oli kai Boanon keula ja muita erinäisiä kivoja parannusosia. Mutta omistaja ei ilmeisesti lue ainakaan tätä palstaa? 
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
- Muddy Waters
- Pyörä: KTM+GSA
En ole ihan satavarma, mutta aivankuin olisin bongannut samanlaisen pyörän eräältä toiselta voorumilta reissuvideosta... siis itse kuvaajan pyörä...rainerb kirjoitti:Toisen kerran tuli torstaina Oulussa bongattua armeijanvihreä AT - ajoit moottoritiellä piennarta pitkin kolaripaikan ohi, Raksilan kohdalla pohjoiseen päin. Viimeeksi katseltuna (vuosi sitten kesällä, Prsiman pihalla) oli kai Boanon keula ja muita erinäisiä kivoja parannusosia. Mutta omistaja ei ilmeisesti lue ainakaan tätä palstaa?
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
- Lakupilotti
- Pyörä: Laku
Lienee Haukiputaalla asusteleva 300 tkm ajettu AT, omistaja kertokoon lisää...
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
Where ever you go, there you are !
-
ekes
- Pyörä: Desert Express
Yli kymmenen vuotta olen Haukiputaalla liikehtinyt, mutta kertaakaan ei ole moinen AT kohdalle sattunut. On tämä melkoisen iso paikka.......ja suurenee vain, kun Oulu ja jokunen pienempi kyläpahanen liitetään Haukiputaaseen.... 
Olikos foorumilaisia tänään Laviassa? kelta-musta kasi gessu kaarsi Lavian keskusta Pohjaanmaantielle, tuli niin yllättäen risteysalueella vastaan ettei kerinny morjestelemaan.
Ei ole olemassa sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys ei ratkaisisi!
Se kaveri jonka at seiso Kontios mun tennarin vieres oli orottelemas tuurin vaihtoa siinä Kortesjärven hautuumaan risteykses,itte olin pihalla ja kuulin kun menit,asun 200m ennen hautuumaata siinä vasemmalla mettän takana.Puhuttiin justiin puhelimes ja se oli sun tuntenu.Lakupilotti kirjoitti:Hyvin paljon mahdollista, sillä maanantaiaamuna ajoin Kauhava-Sievi välin pohjoiseen matkatessa. Milläpä tulit vastaan ja missä?Isokangas kirjoitti:Eihän vaan ollu Lakupilotti kun paineli tänä aamuna pohojooseen päin affella KT 63:lla?
Oliko foorumilaisia kun tuli tänään iltapäivällä GeeÄssällä vastaan Järvenpääntiellä Naarakosken risteyksessä? Tultiin puolison kanssa kaksipäällä Naarakosken suunnalta.
Tervehdys!MMH kirjoitti:Oliko foorumilaisia kun tuli tänään iltapäivällä GeeÄssällä vastaan Järvenpääntiellä Naarakosken risteyksessä? Tultiin puolison kanssa kaksipäällä Naarakosken suunnalta.
Minä siellä olin mökiltä matkalla kotiin.
No näin minä vähän eppäilinnii.kapo kirjoitti:Tervehdys!MMH kirjoitti:Oliko foorumilaisia kun tuli tänään iltapäivällä GeeÄssällä vastaan Järvenpääntiellä Naarakosken risteyksessä? Tultiin puolison kanssa kaksipäällä Naarakosken suunnalta.
Minä siellä olin mökiltä matkalla kotiin.
Taitaa aika harvon lueskella näitä sivuja. Siinä pyöräsä on kyllä kilkettä niin että Rainerinki kilpavarustelu kalpenee heti kättelysä.rainerb kirjoitti:Toisen kerran tuli torstaina Oulussa bongattua armeijanvihreä AT - ajoit moottoritiellä piennarta pitkin kolaripaikan ohi, Raksilan kohdalla pohjoiseen päin. Viimeeksi katseltuna (vuosi sitten kesällä, Prsiman pihalla) oli kai Boanon keula ja muita erinäisiä kivoja parannusosia. Mutta omistaja ei ilmeisesti lue ainakaan tätä palstaa?
Paskapuhetta, mutta uskon.
- rainerb
- Pyörä: AT RD07a + ST1100
Elämä on kivempaa, kun on ATPeltsi kirjoitti:Taitaa aika harvon lueskella näitä sivuja. Siinä pyöräsä on kyllä kilkettä niin että Rainerinki kilpavarustelu kalpenee heti kättelysä.rainerb kirjoitti:Toisen kerran tuli torstaina Oulussa bongattua armeijanvihreä AT - ajoit moottoritiellä piennarta pitkin kolaripaikan ohi, Raksilan kohdalla pohjoiseen päin. Viimeeksi katseltuna (vuosi sitten kesällä, Prsiman pihalla) oli kai Boanon keula ja muita erinäisiä kivoja parannusosia. Mutta omistaja ei ilmeisesti lue ainakaan tätä palstaa?
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.