http://www.automobile.fi/ soitin kyseiseen firmaan ja sanoivat että ne toisivat 500 eurolla pyörän saksasta suomeen. Onko toi 500e kohtalainen hinta
Pyörä saksasta
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- kurapyörä
- Viestit: 1534
- Liittynyt: La Heinä 23, 2005 12:32 pm
- Pyörä: Africa twin 750
- Paikkakunta: Teisko
Pyörä saksasta
Onko kukaan ostanut tämän Firman kautta pyörää?
http://www.automobile.fi/ soitin kyseiseen firmaan ja sanoivat että ne toisivat 500 eurolla pyörän saksasta suomeen. Onko toi 500e kohtalainen hinta
kysäisin tälläistä pyörää http://www.motoscout24.autoscout24.de/P ... wwgbztgwbr sanoivat että kaikki mahdolliset kulut olisivat kun sen laittaisi suomen rek noin 800-1200e ? mikähän tuolaisen pyörän verot yms pakolliset kulut olisivat noin ovatko ne tuon verran mitä he sanoivat? lupasivat kyllä mailata tiukan tarjouksen. Saa nyt sit nähdä riittääköhän raha budjetti.

http://www.automobile.fi/ soitin kyseiseen firmaan ja sanoivat että ne toisivat 500 eurolla pyörän saksasta suomeen. Onko toi 500e kohtalainen hinta
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
- Mika TA-91
- Viestit: 1465
- Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 1:22 pm
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: Pyörä saksasta
Moi,aleksi kirjoitti:sanoivat että kaikki mahdolliset kulut olisivat kun sen laittaisi suomen rek noin 800-1200e ? mikähän tuolaisen pyörän verot yms pakolliset kulut olisivat noin ovatko ne tuon verran mitä he sanoivat? (
Sisältääkö tuo 800 - 1200 € myös sen rahdin, jos ei sisällä niin mielestäni varsin kallis, kun verot tuolle pyörälle on noin 450 - 650 € ja muut kulut on kuitenkin aika pienet (katsastus, rekisteröinti ym.).
Tuolta löytyy toteutuneita veroja: Tullin sivut
Terveisin
Mika TA-91
Re: Pyörä saksasta
Tuo viittais vähän siihen että sisältää rahdinkin, jos näin on niin ei omastamielestäni mikään pahan hintanen.aleksi kirjoitti:sanoivat että kaikki mahdolliset kulut olisivat kun sen laittaisi suomen rek noin 800-1200e ?:roll:
pyörä saksasta
Maksoin 16.10.07 "veroa" 710,18€. DR650Se -97 n.15200km.
Pyörän hinta muodostui seuraavasti; nettimoto -96 3400€, nettimoto -96 3600€ ja motopalsta -96 4500€= yleinen pyyntihinta 3960€.
Tavanomaiset alennukset 1188,00= yleinen myyntihinta 2772,00, joka
on verotus arvo. Autovero ennennen vähennyksiä 582,12, joka on auto-
vero. Autoverosta kannetava alv 128,06 ja lopputulos tuo 710,18.
Nämä tiedot ovat nimennomaan yllämainitun pyörän.
Ei kai tuo 500 ole pahahinta, jos vertaa itse hakien.
Pyydä samaan hintan Corfirmation kykeiseen pyörään. Siinä tulee olla
pyörän koko tyyppi, rungon numero, äänet ja päästöt. Todellisuudessa
siinä on kaikki tekniset tiedot. Saa sen muutakin kautta, mutta maksaa.
canam
Pyörän hinta muodostui seuraavasti; nettimoto -96 3400€, nettimoto -96 3600€ ja motopalsta -96 4500€= yleinen pyyntihinta 3960€.
Tavanomaiset alennukset 1188,00= yleinen myyntihinta 2772,00, joka
on verotus arvo. Autovero ennennen vähennyksiä 582,12, joka on auto-
vero. Autoverosta kannetava alv 128,06 ja lopputulos tuo 710,18.
Nämä tiedot ovat nimennomaan yllämainitun pyörän.
Ei kai tuo 500 ole pahahinta, jos vertaa itse hakien.
Pyydä samaan hintan Corfirmation kykeiseen pyörään. Siinä tulee olla
pyörän koko tyyppi, rungon numero, äänet ja päästöt. Todellisuudessa
siinä on kaikki tekniset tiedot. Saa sen muutakin kautta, mutta maksaa.
canam
Kaveri tuotti pyörän www.mwheels.com nimisestä paikasta. En muista tarkalleen hintaa mutta 500 pintaan taisi välitys tulla maksamaan Homma toimi hyvin. Taannoin ostin domin ko. kaverilta eikä myöskään ollut kaupoista pahaa sanottavaa. Kannattaa kysäistä ja tehdä johtopäätökset millaisen kuvan saa kaverista pienen jutustelun jälkeen.
Näin vastasi kyselyihini Graulin.com: Tervehdys Saksasta,
ja kiitos tiedustelustasi.
Voimme mielellämme auttaa sopivan pyörän hankinnassa.
Tässäpä tietoa toimintatavoistamme:
Pyörän toimitus Saksasta Suomeen:
palkkio Graulin 550.-
laivarahti, mp, Etelä-Suomen satamiin 300.-
laivarahti, mp, Pohjois-Suomen satamiin 350.-
kulut mp:n siirrosta Saksassa 0,25c/km
Tässä siis kaikki kulut tilattaessa mp suoraan Suomeen toimitettuna. Teinpäs sitten päätöksen ostaa pyörä Suomesta. Lauantaina mopokaupoille
ja kiitos tiedustelustasi.
Voimme mielellämme auttaa sopivan pyörän hankinnassa.
Tässäpä tietoa toimintatavoistamme:
Pyörän toimitus Saksasta Suomeen:
palkkio Graulin 550.-
laivarahti, mp, Etelä-Suomen satamiin 300.-
laivarahti, mp, Pohjois-Suomen satamiin 350.-
kulut mp:n siirrosta Saksassa 0,25c/km
Tässä siis kaikki kulut tilattaessa mp suoraan Suomeen toimitettuna. Teinpäs sitten päätöksen ostaa pyörä Suomesta. Lauantaina mopokaupoille
- kurapyörä
- Viestit: 1534
- Liittynyt: La Heinä 23, 2005 12:32 pm
- Pyörä: Africa twin 750
- Paikkakunta: Teisko
Just tuli mailia ja sanoi että on sen verran pitkällä sen kulkureitistä että joutuisi ottamaan hakukuluja 600e ja sanoi että koko pyörän hinnaksi tulisi noin kaikkineen kulujen kera 1600e + tietysti vielä toi pyörän hinta eli 1700e yht 3300e niin en tiedä sit kannattaako edes harkita
on siel vielä yks kans alle 2000e pitääpi siitä myös kysyä mikä tulisi sille hintaa kaikkineen kuluineen 
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Homma perustuu siihen että kandidaattipyörä on lähialueella 50-100 km säteellä missä kaveri asustelee jotta ei tule liikaa lisäkustannuksia. Eli hakuja kannattaa tehdä sopivalta alueelta mobilesta tai scoutista.aleksi kirjoitti:Just tuli mailia ja sanoi että on sen verran pitkällä sen kulkureitistä että joutuisi ottamaan hakukuluja 600e ja sanoi että koko pyörän hinnaksi tulisi noin kaikkineen kulujen kera 1600e + tietysti vielä toi pyörän hinta eli 1700e yht 3300e niin en tiedä sit kannattaako edes harkitaon siel vielä yks kans alle 2000e pitääpi siitä myös kysyä mikä tulisi sille hintaa kaikkineen kuluineen
- kurapyörä
- Viestit: 1534
- Liittynyt: La Heinä 23, 2005 12:32 pm
- Pyörä: Africa twin 750
- Paikkakunta: Teisko
Onkohan toi hirveän iso homma jos itse hoitaisi tuon rekistöröinnin ja katsastuksen jos joku firma vaan toisi pyörän suomeen ja itse hoitaisi sen rekisteriin. Itsellä ei ole mitään tietoa miten tuollainen homma hoituu
kun ei ole kokemusta kyseisestä hommasta lainkaan. 
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
- Stobe
- Viestit: 444
- Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 10:19 am
- Pyörä: Caballero 700,ZRX1200R, KLE 500
- Paikkakunta: Tampere
Ei ole iso homma. Itse tein vastaavan jutun tax-freenä ostetulle kotilolle tuossa kesällä. Pääpiirteissä homma menee näin, kun paperit ovat kunnossa: (ensin haet Tullista tarrakilvet, jos on tarvetta ajaa ennen kuin ajoneuvo on rekisterissä) 1) Täytä autoverohakemus Tullissa. Tullimies katsoo ajoneuvon(ainakin jos väität sen olevan huonokuntoinen ikäänsä verrattuna) 2) Käyt katsastamassa ajoneuvon konttorilla(rekisteröintikatsastus) 3) Kun veropäätös tulee maksat verot 4) Muutamaa päivää myöhemmin voit hakea rekisterikilvet ja -otteen samalta konttorilta, missä katsastus tehtiin. Verojen maksu näkyy heillä järjestelmässä.aleksi kirjoitti:Onkohan toi hirveän iso homma jos itse hoitaisi tuon rekistöröinnin ja katsastuksen jos joku firma vaan toisi pyörän suomeen ja itse hoitaisi sen rekisteriin. Itsellä ei ole mitään tietoa miten tuollainen homma hoituukun ei ole kokemusta kyseisestä hommasta lainkaan.
Tampereella kun majailet niin kannattaa käydä kysymässä pyörän hankkimisesta MP-Korvenpäältä Ruutanassa. Esa tuo pyöriä Saksasta ja myy niitä rekisteröitynä järkevin hinnoin.
"Kato iskä, tossa on oikeen kunnon tuplajouset",
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
Pari kustomia ja yhden matkalehmän oon tuottanut euroopasta, alkuperämaan rekisteriote, kauppakirja, vaatimuksenmukaisuustodistus (saa tilattua maahantuojalta tai tuv.fi kustantaa n.100e) näiden kanssa katsastuskonttorille rekisteröintikatsastus sen jälkeen autoveroilmoitus ja käytetyn moottoripyörän yksilöinti kaavake (saa tulostettua tullin sivuilta) täytettynä tulliin, veropäätöksen tultua veronmaksu ja kilpien haku katsastuskonttorilta ja paanalle. Kuulostaa ehkä monimutkaiselta mutta on aika helppo homma kun vaan rupee touhuaan.
belcar.fi toimitus Rajamäelle palvelu 10
mimoto.fi toimitus Imatra vähän kaukana, palvelu 10
nettimp.com Tamperelainen, kehuttu, ei kokemusta
belcar.fi toimitus Rajamäelle palvelu 10
mimoto.fi toimitus Imatra vähän kaukana, palvelu 10
nettimp.com Tamperelainen, kehuttu, ei kokemusta
- kurapyörä
- Viestit: 1534
- Liittynyt: La Heinä 23, 2005 12:32 pm
- Pyörä: Africa twin 750
- Paikkakunta: Teisko
No soitin tähän kyseiseen firmaan nettimp.com joka tuottaa pyöriä suomen puolelle ja sanoivat että esim http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=4 tämä pyörä tulisi suomeen ja kaikki mahdolliset kulut olisivat alle 3000e + tietysti minulle jäisi vielä sit katsastus+rekiströinti maksut mutta muut olisi jo maksettu. Omasta mielestä on kylla aikas halpa. Myyjä tuntui ainakin tosi mukavan tuntuiselta kun juttelin puhelimessa hänen kanssa.
Nyt sit vaan odotan firman vastausta kun lähetin mailia että laittaa homman pyöriin
Sanoi vielä että jos löytyy vieläkin parempi pyörä niin ottaa yhteyttä ja kertoo että olisi parempi vaihtoehto tiedossa
Nyt sit vaan odotan firman vastausta kun lähetin mailia että laittaa homman pyöriin
Sanoi vielä että jos löytyy vieläkin parempi pyörä niin ottaa yhteyttä ja kertoo että olisi parempi vaihtoehto tiedossa
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03