Joo sori, mistään taulukosta en tuota ottanut vaan ihan hihasta ravistin ja muistelin mitä mahtaa suomessa ATista pyydetty. Enkä edelleenkään usko että niillä varusteilla on mitään merkitystä, ei ainakaan omalla TA:lla ollut laukuilla yms.pate56 kirjoitti:Mikäli luin oikein niin joku taulukko hinnoittelee -95 AT:n €7,000. Mistäköhän herrat tuommoisen summan ovat löytäneet. Oikea hinta lienee alle €5,000??????Lake kirjoitti:faktaa ei ole mutta en usko että mitenkään. Taulukoistaan nuo byrokraatit hinnat katsoo. Vm95 AT maksaa 7000€ jne. oli se varusteltu tai ei.Kyllä siihen saa ripustaa varusteita sitten urakalla jotta saadaan 7K kasaan.
Pyörä Saksasta
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: 95 AT
Kyl Saksan mopot tarttis kyllä itte käydä valkkaamas.
Mun Yamaha tt-600s ilmotuksessa mobile.de:ssä esim ajokilometrit ilmotettiin vaan 7200 josta aattelin ,et ei taida paljoo olla kyntteriin luottamista , ku mopo on 1994 mallinen.
Tutun tuttu asu kuitenkin Kölnissä ja mopojen kanssa pelanneena kävi tutkimassa ja koeajamassa kyseisen kikottimen ja tuli siihen tulokseen,et taitaa kilsat ja ilmotettu kunto pitää paikkansa.
Mopo on nyt mulla ollu vuodesta-05 ja on ollut loistopeli.
Suurin osa mopohuolista on ollu itseaiheutettuja.
Kun taas yks toinen tältä foorumilta jonka nimimerkkii en nyt juur muista
hankki samanlaisen ja pauttiarallaa saman ikäsen tt: ja
sai kauheen miinan.Ostotavasta mulla ei ole tietoa.
Mut läheteltiin jonniivverran yv:tä ja siinä vaan tuli ilmi kummonen p**ka
läjä hänen tt600s oli.
Vaikka Yamaha tt600s mallia ei ole maahantuojan toimesta koskaan Suomeen tuotukaan niin mulla riitti katsastukseen tuv-todistus ja homma oli siinä.
Kyllä Myllytie varmasti hyvä tyyppi on ja pääsee ainakin testaamaan
mopon ennen kaupantekoa.
Tänne Somerollekin haimma sieltä yhen dr650:sen ja sangen mukavasti on pelittäny.
Mun Yamaha tt-600s ilmotuksessa mobile.de:ssä esim ajokilometrit ilmotettiin vaan 7200 josta aattelin ,et ei taida paljoo olla kyntteriin luottamista , ku mopo on 1994 mallinen.
Tutun tuttu asu kuitenkin Kölnissä ja mopojen kanssa pelanneena kävi tutkimassa ja koeajamassa kyseisen kikottimen ja tuli siihen tulokseen,et taitaa kilsat ja ilmotettu kunto pitää paikkansa.
Mopo on nyt mulla ollu vuodesta-05 ja on ollut loistopeli.
Suurin osa mopohuolista on ollu itseaiheutettuja.
Kun taas yks toinen tältä foorumilta jonka nimimerkkii en nyt juur muista
hankki samanlaisen ja pauttiarallaa saman ikäsen tt: ja
sai kauheen miinan.Ostotavasta mulla ei ole tietoa.
Mut läheteltiin jonniivverran yv:tä ja siinä vaan tuli ilmi kummonen p**ka
läjä hänen tt600s oli.
Vaikka Yamaha tt600s mallia ei ole maahantuojan toimesta koskaan Suomeen tuotukaan niin mulla riitti katsastukseen tuv-todistus ja homma oli siinä.
Kyllä Myllytie varmasti hyvä tyyppi on ja pääsee ainakin testaamaan
mopon ennen kaupantekoa.
Tänne Somerollekin haimma sieltä yhen dr650:sen ja sangen mukavasti on pelittäny.