Provo?? Miten matkaendurotopic sopii kurapyöräiliöihin..
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Juu kyllä se naurattaa. Ei pölissy, eikä ollut tungosta, ja taatusti kura lensi, ainakin oman mittapuun mukaan. On tää vaan niin kivaa, ettei sanotuksi saa...ATC kirjoitti:Täytyypä sanoa, että ääneen naurattaa, oli sitten alla Caponorsu, pojan enskapiikki, tai Can-Am 800 mönkijä. Ei se niinkään ole tärkeää, millä sitä kuraa roistkuttaa, pääasia että roiskuttaa, jos siltä tuntuu.
ps: nyt kun tämän kirjoitti, niin alkoi tuntumaan, että on pakko päästä leikkimään, joten kurahousut jalkaan ja Capolle kyytiä, kun vielä sopivasti sateleekin...
- jonkko
- Pyörä: KTM 640 Adventure
Ei muuta ku et kaikki pyörät ei tosiaankaan keulii vaikka päästää ilmapaineenkin tosi alhaisel takanakist!Lieska kirjoitti:Kaikki pyörät keulii, mut kaikki kuskit ei. Sama kai se on maastossakin että kaikilla pyörillä sielä pääsee mut jokainen ei maastoon mene.
Tyhjää vetää vaa joss heppoja on mutt nokka ei nouse sitten millään!
HUOM!!!
Nytt ei sitten ollut kyses mun darrani,se keulii kyll vaikka ei olekkaan hemmoteltu hepoil
Team kahajo
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
- Stobe
- Pyörä: Caballero 700,ZRX1200R, KLE 500
Joskus kokoontumisajoissa pohjoisessa pohdittiin, että kyllä ne kaikki moottoripyörät on matkapyöriä. Toisilla puutu perse enemmän toisilla vähemmän. Toisissa tavaroiden kiinnitys vaatii enemmän improvisointia kuin toisissa. Kurapyörissä lisäksi pätee se, että kaikilla pääsee niin pahoihin paikkoihin, että ei ajamalla pois pääse.
Itse viihdyn KLE:n kanssa hyvin monenlaisilla alustoilla. Maantietä ja motaria tulee päivittäin työmatkoilla. Yksistään kun lähden ajelemaan pyrin yleensä sorateille, mitä pienemmille sen parempi. Lähes umpeen kasvaneet metsäautotiet ja traktoripolut miellyttävät myös. Yllätyksiä tulee aina välillä vastaan. Vesistön ylittämisestä on hieman karvaita kokemuksia(lankkusilalta tippuminen viime kesänä). Vastapainona en karta myöskään mutkaisia asfalttireittejä(emäntä ei kustomillaan mielellään soralle lähde).
Itse viihdyn KLE:n kanssa hyvin monenlaisilla alustoilla. Maantietä ja motaria tulee päivittäin työmatkoilla. Yksistään kun lähden ajelemaan pyrin yleensä sorateille, mitä pienemmille sen parempi. Lähes umpeen kasvaneet metsäautotiet ja traktoripolut miellyttävät myös. Yllätyksiä tulee aina välillä vastaan. Vesistön ylittämisestä on hieman karvaita kokemuksia(lankkusilalta tippuminen viime kesänä). Vastapainona en karta myöskään mutkaisia asfalttireittejä(emäntä ei kustomillaan mielellään soralle lähde).
"Kato iskä, tossa on oikeen kunnon tuplajouset",
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
Provohkoni topicin aloitus näytti poikineen vähän juttuja..
Ajoin viikolla pyörän kotio talvipesästään..
Käytin pikkuteitä motarin sijaan.
Onhan se mukavampaa kaarrella ja kiihdytellä maaston mukaan,
moottoritien sijaan paahataen 120km/h tuulen riepotellessa ja kimalaisten paukuessa visiiriin..
Matkaenduro/kurapyöräily saa mielestäni uuden uloittovuuden siinä verrattuna kyykkyiliöihin että me VOIMME poiketa asfaltilta haluessamme koht. mukavasti.
Sori aikaisemmat purkaukset.... :/
Käytin pikkuteitä motarin sijaan.
Onhan se mukavampaa kaarrella ja kiihdytellä maaston mukaan,
moottoritien sijaan paahataen 120km/h tuulen riepotellessa ja kimalaisten paukuessa visiiriin..
Matkaenduro/kurapyöräily saa mielestäni uuden uloittovuuden siinä verrattuna kyykkyiliöihin että me VOIMME poiketa asfaltilta haluessamme koht. mukavasti.
Sori aikaisemmat purkaukset.... :/
-
attevain
- Pyörä: 250XR + VL1500 intikka
- Viesti:
jeps
Päätin minäkin viimein tämän motoristiuran aloitaa (vm.72), kun tuollainen sopiva Hondan mopotin sattui löytymään Hollannin poliisien raiskauksen jäljiltä. Olin ja olen ollut ainakin vielä vallan tyytyväinen tuohon pikkuvanhaan haisuliin joka ei ehkä ole enää niin nykyaikainen ja cool mitä uudemmat mutta katu-uskottavuutta ja asennetta löytyy kun sekarotuisesta mukamas lapinporokoirasta.
Työmatkaa (10km asfalttia) on tullut taitettua joka päivä ja kummasti oikaisureitit ei lyhennä matkaa vaan yleensä trippi kertoo että hauskempaa on ollut mitä 407 hdi Pösöllä, jonka emäntä on ominut käyttöönsä.
Näitä sivuja kun olen lueskellu olen monasti miettinyt, että taisi tulla hankittua sellainen laite jolla ei pääse "piireihin" kun pitäis olla jumaalaton laitos haarojen välissä ja minulla vaan tommoonen jolle muut motoristit ei edes kättä nostele (2 custon kuskia on nostanut kättä, kyykyt ei edes huomaa). Tämän topicin teksteissä on taas tullut uskoa, että kaiketi itsekkin taidan kuulua samaan "kastiin" vaikkei kuutioita ole kuin 249 ja heppojakin alle 30hv.
Tässä ajellessa onkin tullut sitten kauhulla mieleen, että mikäs se seuraava laitos sitten olisikaan jahka tähän kyllästyy, kumpi vie pidemmän korren, asfaltti vai polut. Siksi nämä sivu on todella hyvät, että vaikka itsellä ei kokemuksia olekkaan, niin aina voi lukea muiden edesottamuksia ja kokemuksia eri vempaimista ja käyttötarkoituksista ja vempaimen ko. käyttötarkoitukseen sopimisesta puhumattakaan niistä avuista joita kysyjälle tarjotaan.
-Atte "kurapyöräilijä"Vain
Työmatkaa (10km asfalttia) on tullut taitettua joka päivä ja kummasti oikaisureitit ei lyhennä matkaa vaan yleensä trippi kertoo että hauskempaa on ollut mitä 407 hdi Pösöllä, jonka emäntä on ominut käyttöönsä.
Näitä sivuja kun olen lueskellu olen monasti miettinyt, että taisi tulla hankittua sellainen laite jolla ei pääse "piireihin" kun pitäis olla jumaalaton laitos haarojen välissä ja minulla vaan tommoonen jolle muut motoristit ei edes kättä nostele (2 custon kuskia on nostanut kättä, kyykyt ei edes huomaa). Tämän topicin teksteissä on taas tullut uskoa, että kaiketi itsekkin taidan kuulua samaan "kastiin" vaikkei kuutioita ole kuin 249 ja heppojakin alle 30hv.
Tässä ajellessa onkin tullut sitten kauhulla mieleen, että mikäs se seuraava laitos sitten olisikaan jahka tähän kyllästyy, kumpi vie pidemmän korren, asfaltti vai polut. Siksi nämä sivu on todella hyvät, että vaikka itsellä ei kokemuksia olekkaan, niin aina voi lukea muiden edesottamuksia ja kokemuksia eri vempaimista ja käyttötarkoituksista ja vempaimen ko. käyttötarkoitukseen sopimisesta puhumattakaan niistä avuista joita kysyjälle tarjotaan.
-Atte "kurapyöräilijä"Vain
"Kun ruuti keksittiin, menetti lihaskunto merkityksensä!"