ajopaikat hämeenlinnan seuduilla

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

mikki

ajopaikat hämeenlinnan seuduilla

Viesti Kirjoittaja mikki »

luovuin kotarista ja nyt olen miettinyt pakettiauto+crossi yhdistelmää. mutta missä hämeenlinnan seuduilla pääsee crossilla ajamaan, onko jotain oikeesti laillisia paikkoja hattula,renko,turenki,lammi,pälkäne,tervakoski alueilla?
janzamon

Viesti Kirjoittaja janzamon »

Taitaa olla lähin crossirata riihimäellä + enskareittejä kahvakoplan jäsenille. Muistaakseni joskus kuulin että hämeenlinnassa olis pari laillista enskareittiä, mutta tämä on vaan kuulopuhetta. Täällä tervakoskella oli ajopaikka mutta se meni pois alta koska maanomistaja ei halunnut jatkaa sopimusta tervakosken moottorikerhon kanssa. Offroadpron sivuilta saattaa löytyä jotain lisätietoa mahdollisista ajopaikoista.

Ja tähän loppuun vielä pieni mainos että olen ajatellut pistää tämän oman crossikotarin (520sx) myyntiin. Pistä ihmeessä privaa jos kiinnostaa..
mikki

ajopaikat

janzamon kirjoitti:Taitaa olla lähin crossirata riihimäellä + enskareittejä kahvakoplan jäsenille. Muistaakseni joskus kuulin että hämeenlinnassa olis pari laillista enskareittiä, mutta tämä on vaan kuulopuhetta. Täällä tervakoskella oli ajopaikka mutta se meni pois alta koska maanomistaja ei halunnut jatkaa sopimusta tervakosken moottorikerhon kanssa. Offroadpron sivuilta saattaa löytyä jotain lisätietoa mahdollisista ajopaikoista.

Ja tähän loppuun vielä pieni mainos että olen ajatellut pistää tämän oman crossikotarin (520sx) myyntiin. Pistä ihmeessä privaa jos kiinnostaa..
jep. niissä parissa paikassa hml:ssa olen ajanut useita kertoja, joista toinen on kesäajan aivan luokattomassa kunnossa, tosin jos tykkää väistellä isoja lohkareita ja rämpiä suossa kunnolla. kiitos vaan tarjouksestasi, mut olen ostamassa kaverilta auton ja pyörän kun hän muuttaa ulkomaille.

mutta oikeesti täällä linnan alueella on asiat tosi huonosti ajopaikkojen suhteen.
Jakke N
Pyörä: EXC450

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

Ilamossa on jonkinlainen pieni radanpätkä soramontussa ja metsän siimeksessä. Ei kuitenkaan mikään kaksinen. Luonnonsuojelualue on rajattu nauhalla pois.

Lopella vissiin on joku paikka, mutta taitaa olla kytköksissä Kahvakoplaan sekin?
Tile
Pyörä: KLE500

Viesti Kirjoittaja Tile »

Joo Lopella käytiin joskus työporukan kanssa ajelemassa. Oli Kahvakoplan Jysky vetämässä mutta ne reitit on Kassarin veljesten mailla, http://www.turistosafarit.com/yhteystiedot.htm Kannattaa varmaan kysellä josko sinne pääsisi ajelemaan
mikki

on

äsken kävin kävelemässä ilamon radan ja hyvältä näytti.
Jakke N
Pyörä: EXC450

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

mikki kyselit siitä Taka-Hätilän radasta.

Käväsin viikonloppuna lenkin Hauholla Taka-Hätilän kautta. Kyllä siellä oli joku muukin ajellut, eli tuntuu olevan käytössä.

Hauholla on kans jonkinlainen enskarata.

Hattulassa on Mervessä enskarata yksityisen mailla, mutta sieltä on kuulunu soraääniä, kun joku oli käynyt Tenholan Linnavuoren luonnonsuojelualueellakin kurvailemassa.

Ilamossa tuntuu porukkaa käyvän paljon.
Vastaa Viestiin