Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Pastori
Pyörä: Pyörätön

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Keskiviikkona oli Vierumäen matkakeitaan parkkipaikalla punanen 1100gessu parkissa. Kuskia en havainnut. Joku tunnistamaton iso matkaenduro tuli puolenpäivän jälkeen vastaan Mikkelissä viitostien työmaan kohdilla. Itse olin liikenteessä mustalla riumpin muoviluodilla.
Riku76
Pyörä: BMW R1150GS

Viesti Kirjoittaja Riku76 »

Melko varmasti oli Nixi kun ajeli perjantaina iltapäivästä Pellon kohdalla vastaan. Ite olin menossa autolla Käsivartta kohti kalareissuun..

Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
x-mean
Pyörä: sattuman kaupalla

Viesti Kirjoittaja x-mean »

No ny ei tult vastaan oikeestaan,vaan samalle polulle eksyi "extempore" toinen kurapyöräilijä :mrgreen:
Sattuipa sopivasti,pääsi hieman jututtamaan ja näyttämään paikallista hiekkaa,vaikka aika samanlaistahan se tääl loviisas on kuin muualkin.
Foorumin "sekakäyttäjä"
Laiska
Pyörä: 690 Enduro R & WR250R

Viesti Kirjoittaja Laiska »

Hyvät oli hiekat :)
x-mean kirjoitti:No ny ei tult vastaan oikeestaan,vaan samalle polulle eksyi "extempore" toinen kurapyöräilijä :mrgreen:
Sattuipa sopivasti,pääsi hieman jututtamaan ja näyttämään paikallista hiekkaa,vaikka aika samanlaistahan se tääl loviisas on kuin muualkin.
t.t.tammi
Pyörä: Pan European 1991
Viesti:

Viesti Kirjoittaja t.t.tammi »

Tammisaaren torilla seikkaili joku superteneren kanssa, ite ihmettelin siinä kiinalaisen terassilla.
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...."
Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
tumppix
Pyörä: AT

Viesti Kirjoittaja tumppix »

Ilmari & co. tais vattajalla rullailla vastaan tänään ip? Meikäläisellä ko. paikkaan sulautuvat ajokamppeet..
Ilmari
Pyörä: TDM900,CBR600, zxr6

Viesti Kirjoittaja Ilmari »

tumppix kirjoitti:Ilmari & co. tais vattajalla rullailla vastaan tänään ip? Meikäläisellä ko. paikkaan sulautuvat ajokamppeet..
Joo niin oltiin. Vaatteista luulin, että "firman" mies oli vartiointikierroksella.

-Ile-
Bluestone
Pyörä: BMW R1200 GS

Viesti Kirjoittaja Bluestone »

Tuli pyörittyä torstai-maanantai väli Virossa akselilla Tallinna-Haapsalu-Pärnu-Rapla-Tallinna. Pyöriä tuli vastaan ja meni samaan suuntaan, liekö foorumilaisia mukana kun suurin osa oli matkaenduroita.
Tuli järkättyä turhaa draamaa kun jätin yöksi parkit pyörään hotellin parkkiksella ja eihän se startannut kun työntämällä ja laivaankin kiire. Satamasta laivaan ja sieltä pois kans työntämällä kun ei 10 min ajo ladannut akkua. Yötä vasten siirtymällä oli sitten letkussa oleva bensasuodatin (toisen puolen) revennyt ja valutteli varmaan 5-6 litraa bensaa lahkeille ajaessa.....onneksi huomasin kun päästiin perille ja laitoin pa hanan kiinni. Aamulla pikku korjauksia ja rankkasateessa kotiin.
juhap
Pyörä: SE

Viesti Kirjoittaja juhap »

ounasvaaralla oli 2kpl 990 advea hotellin oven luona ja parkkipaikalla 1190... liekkö voorumilaisia?
Sieppari
Pyörä: Suzuki Dl1000

Viesti Kirjoittaja Sieppari »

Muoniossa Seon pihalla oli illalla uus Africa Twin parkissa, oliko pehmeät laukut ja joku säkki tarakalla, Renthalin tangonpehmuste. Kuka tunnustaa? Kuski oli missä lie.
Bluestone
Pyörä: BMW R1200 GS

Viesti Kirjoittaja Bluestone »

Ei tullut vastaan vaan meinasivat ajaa ohi....lauantaina karttanimestä Vaikko itään Petäisjoen sillankupeessa olin kahvittelemassa kun ohi pärähti 4 gessua. Ehdin nähdä jarruvalojen välähdyksen ja kohta letka kurvasikin paikalle. 1 kpl 1200 ja 3 kpl 800 gessua: osa oli tuttuja miehiä ajelulla, menossa Metsäkartanolle syömään. Itse jatkoin Nurmeksen ja Änäkäisen kautta Ruunaalle ja sieltä sunnuntaina Harjutieltä alas Sokojärven kautta Kelvään ja Ahvenisen kautta Kolille. Sieltä tultiinkin sitten assua pitkin Kuopioon.
THä
Pyörä: Beta 390 RR, 450 RM-Z

Viesti Kirjoittaja THä »

Oliko foorumilaisia tänään noin puoli neljä Mäntyharjun keskustassa? Sen verta hämmensi etten pyörää katsonut yhtään, mutta kypärässä taisi olla sinivalkoista. Olin liikkeellä sillä suurinpiirtein punaisella (mattamusta konepelti) 70-lukuisella perhefarkulla :lol: (128 Panorama fiiu)
Neljä vaihdetta riittää.
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Eilen klo 14 jälkeen heti Jklän monitoimitalon parkissa,Rautpohjaa vastapäätä pari kait isoa Gessua.Mahtoiko olla tämän foorumin miehiä?
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
meikä
Pyörä: 610 "crate" exc

Viesti Kirjoittaja meikä »

Kaksi matkaenduroa tuli nelostiellä vastaan eilen jossain joutsa-hartola välillä kahdeksan aikoihin. Keli oli aika huono jopa enduromoottoripyöräilyyn näin auton ratista arvioiden :D
MikaM
Pyörä: Tenere 700

Viesti Kirjoittaja MikaM »

Noni, se on kevät ny! Olin äsken Forssassa 10-tiellä juniorin kanssa gessua ulkoiluttamassa ja vastaan tuli tricolor-Africa Twin. Kuski oli morjestuksesta päätellen ihan yhtä innoissaan aurinkoisesta päivästä kuin minäkin :lol: 8)
Good judgment is based on experience. Experience is based on bad judgment.
Vastaa Viestiin