Näitä kuvia kuun kattelee niin minä mielini pahoitan kun, A: ei ole lunta, B: ei ole pyörää, C: valoa tunnelin päässä ei näy pyörän hankkimiselle
On kyllä hauskan näköistä menoa ja hienoja maisemia
Mites se rangas silleen hyppäsi vanteelta? Liian vähän painetta vai reunavaijeri poikki? Meillä on yksi reunavaijerin katkeaminen ja se rengas porsi vanteelta 90 vauhdissa, oli kuulema ohjelmaa päällä autojen keskellä kun pyörä alkoi vatkaamaan ihan omiaan.
Koheltaja kirjoitti:Näitä kuvia kuun kattelee niin minä mielini pahoitan kun, A: ei ole lunta, B: ei ole pyörää, C: valoa tunnelin päässä ei näy pyörän hankkimiselle
On kyllä hauskan näköistä menoa ja hienoja maisemia
Mites se rangas silleen hyppäsi vanteelta? Liian vähän painetta vai reunavaijeri poikki? Meillä on yksi reunavaijerin katkeaminen ja se rengas porsi vanteelta 90 vauhdissa, oli kuulema ohjelmaa päällä autojen keskellä kun pyörä alkoi vatkaamaan ihan omiaan.
Reunavaijeri poikki. Kaveri ei itte huomannu mitään, revitteli vaan menemään. Onneksi näki mun heilutukset, ennen ku lähti uudelle rundille.
Ei kyll' ensimmäisenä tule mieleen lähteä Poliisia karkuun jos sillä on kaksipyöräinen alla, saa olla melko vetomies että karkuun pääsee ja tuurissaan ettei satu mitään.
Ei kyll' ensimmäisenä tule mieleen lähteä Poliisia karkuun jos sillä on kaksipyöräinen alla, saa olla melko vetomies että karkuun pääsee ja tuurissaan ettei satu mitään.
Hyvinhän ne veti kumpikin. Pollarilla vaan karkasi kierrokset rajoittimelle useamman kerran. Ihan niin kuin olis kakkos- ja kolmosvaihteetkin hieman kangertaneet.
Tuossa tuli varmaan molemmilla tuon kesän hyvä tuuri käytettyä loppuun.
Hieno pätkä tienoolta jossa päivittäin tulee liikuttua.
Ei kylläkään noin vauhdikkaasti.
Ois voinu olla vaikka jonkunsortin bokseripeli virkavallalla alla kun oli niin tutunoloista kolahtelua lootassa ja rajottimessa
Pyörää kanssa arvuuttelin ja mieleen tuli 1150 Adv, mutta saattaa olla boxerikin, kaksipyttyiseltä toi kuitenkin kuulostaa ja monessa kohtaa kaikki on pelisssä. Alkuun kovasti väiteltiin että Poliisi oli liikkeellä skootterilla mutta Yamahan variaattoripäkätin kuulostaa aika erilaiselta.