KimmoL kirjoitti:
Nyt on dude maksettu. Kuulemma (sepan ansiosta) rajohojen pitäisi olla saajan tilissä 2 - 3 pvässä. Hyvä niin ettei tämä mtb tauko veny liian pitkäksi.
Dude oli kuistilla kun tulin töistä. Vaimo oli kuitannu paketin.
Sain pyörän kasattua ja ehdin 2.5km.n first riden tekemään, ajoasentoa säädettyä. Koko M on kuin 9 koon hanska käteen.
Paineet renkaissa 0.5 ja Blutossa 120bar.
Dude tuntui kevyeltä ja Nopealta (kiitos bluton?)
Tästä on hyvä jatkaa harrastusta....
juilhy kirjoitti:Oisko missä myynnissä ilmanpainemittaria presto venttiilille? Vai saako tuon automallin venttiilin painemittarin toimimaan siinä jotenkin?
juilhy kirjoitti:Oisko missä myynnissä ilmanpainemittaria presto venttiilille? Vai saako tuon automallin venttiilin painemittarin toimimaan siinä jotenkin?
Lähetetty minun SM-G870F laitteesta Tapatalkilla
Presta -> Schrader adaptereita löytyy kans melkeen mistä vaan pyöräliikkeestä, ite oon kesportista niitä hakenu aina kun edellinen häviää (harmillisen usein...)
Täällähän on oikia meininki kun ei oo meininkiä ollenkaan.....eli porukat ajaa eikä ole koneen ääressä
Ei vaan mulla on hirviä maantiepyöräkuume Metät on niin märkiä että on välillä mukava käydä polkemassa maantielenkkiä tuolla paksupyörällä. No kyllähän se silläkin onnistuu ja kilometrejä tulee ihan eri tavalla kuin metässä ja eix se ole myös kurapyöräilyä kun sateessa ajaa ilman rapakaaria.
...Mutta mutta ehkä tämä on vaan ohi menevä tunne
Sähköistin kanssa ton oman oranssin läskin loppukesästä. Jo rupes löytymään tasamaalla sitä akuuttia kuolemanpelkoa mikä läskin kanssa vatkaamisesta tuntui siihen asti puuttuvan
Mie en ehtiny testaamaan kun kaveri poltti säätimen omastaan. Jouduin mekaniikka-asennuskonsultiksi kun laittoi 2kW (jatkuvaa) mosan omaan Spessun läskiin. 75km/h kuulemma nähty mittarissa Kuolemanpelosta sekin jutteli.