Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
t.t.tammi
Viestit: 2175
Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
Pyörä: Pan European 1991
Paikkakunta: paimio
Viesti:

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja t.t.tammi »

Aamuiselta työmatkalta...
http://1drv.ms/1k6vPWn

Ei muuten ollu firman mopoparkissa ruuhkaa. :mrgreen:

Ja kyllä, navin mukaan tiellä mennään. :lol:
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...."
Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
Avatar
aapo
Viestit: 819
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 9:18 pm
Pyörä: DR 750 S
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja aapo »

yritin muutama vuosi sitten juutuubissa jakaa pätkää, mutta tuli vähän musiikin kanssa julkaisu onkelmia :lol: No, joo, jaksoin sitten lopulta kaivaa siihen common creatives musiikit. Jan yt on jaossa, eli Uraa!!! 2010 materiaalia.
Tehty alunpitäen ihan vaan parille kavereille, eli niille jotka tuossa enimmäkseen mukana ajelee. Siksi on vähän pidemmän puoleista pätkää eikä niin äksöniä... No ei se ehkä oo ihan niin tylsä katsoa porukassa parin kaljan jälkeen jos on itte ollu ajamassa :lol: Kamera enimmäkseen 990ssä kiinni, kun tulee hännillä :lol:

On siinä kuitenkin kaikille tuttua maisemaa

https://youtu.be/acCQK079LnI
-too Big to fail-
DropIt
Viestit: 26
Liittynyt: Ti Touko 12, 2015 7:28 pm
Pyörä: Honda CRF 450x

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja DropIt »

Kait porukka kävi ajelemassa tänään? Loistava keli! 8)

Ja kun ei mehtässäkään käy möyrimässä niin kaluston huoltoon ei tarvi käyttää loppuiltaa. :lol:

https://youtu.be/FvUzqSj8pTw
Avatar
krs6
Viestit: 175
Liittynyt: Ke Marras 07, 2012 2:44 pm
Pyörä: KTM 500 EXC K16 Hobo edition
Paikkakunta: Amsterdam, Alankomaat.
Viesti:

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja krs6 »

Hesarin kuukausiliitteessä kuvia reissuilta:

http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1305998818485
"Non Serviam."

The Rolling Hobo
LightSpeed
Viestit: 1272
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 8:58 pm
Pyörä: FE390,12GS
Paikkakunta: Hamina

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja LightSpeed »

https://youtu.be/pTdGlg1bVbE pojat kävi ajelemassa pimeässä. :shock:
Avatar
DOMI
Viestit: 964
Liittynyt: La Touko 17, 2008 11:08 am
Pyörä: XT660Z Tennari -09, NX650-95 ja CBX1000
Paikkakunta: Anjala

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja DOMI »

Kuva

8:n kurapyörän menoreissu Metsämeetinkiin ennen pimeää.
Avatar
Kampi
Viestit: 1402
Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 10:52 am
Pyörä: R1200GSA
Paikkakunta: Valkeala

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Kampi »

krs6 kirjoitti:Hesarin kuukausiliitteessä kuvia reissuilta:

http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1305998818485
Vähänks hienoo!
treriksrøysare
Avatar
Kampi
Viestit: 1402
Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 10:52 am
Pyörä: R1200GSA
Paikkakunta: Valkeala

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Kampi »

Ei tätä jussipatsaan takia tehtykään mutta jonkinlainen sunnuntaiajelu sadepäivän ratoksi kuitenkin.
treriksrøysare
mchuurre
Viestit: 2081
Liittynyt: Su Marras 08, 2009 7:30 pm
Pyörä: R1100GS/XL600V
Paikkakunta: iTikkakoski

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja mchuurre »

Tästä 13 osanen setti, talaviajan masennuksen torjuntaan! :lol:
"Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."
SYNNISSÄ ELÄVÄ PAKENEE JA KARTTAA JUMALAA, JA VÄLTTÄÄ HANAKASTI JEESUKSESTA TODISTAVIA!
lefa25
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Syys 11, 2013 2:00 pm
Pyörä: KTM 250 EXC

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja lefa25 »

krs6 kirjoitti:Hesarin kuukausiliitteessä kuvia reissuilta:

http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1305998818485
On kyllä todella hienoja kuvia!

Tässä ois mun yritys piristää jokaisen kurapyöräilijän harmaata arkea.
Klikkaa tästä!
RiiMi
Viestit: 1444
Liittynyt: Su Syys 25, 2005 11:46 am
Pyörä: Honda cbf 1000f
Paikkakunta: somero

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

Harmaan arjen piristys viideo toimi. lefa25:n pätkät ei petä ja mopokin on vaihtunut näköjään
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
Harri Hemmilä
Viestit: 1191
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
Pyörä: R1200GS
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Harri Hemmilä »

lefa25 kirjoitti:
krs6 kirjoitti:Hesarin kuukausiliitteessä kuvia reissuilta:

http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1305998818485
On kyllä todella hienoja kuvia!

Tässä ois mun yritys piristää jokaisen kurapyöräilijän harmaata arkea.
Klikkaa tästä!
Hieno video taas :)
Kiinnitin siihen huomiota että käytätkö mitään suojia ylävartalolle?
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
Avatar
tertsu
Viestit: 2813
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Paikkakunta: Oulu

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Hienoa settiä taas Lefalta niinkun aina.
Niin ja pirun hieno pyörä sulla :D
Kura lentää...
lefa25
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Syys 11, 2013 2:00 pm
Pyörä: KTM 250 EXC

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja lefa25 »

Harri Hemmilä kirjoitti:Kiinnitin siihen huomiota että käytätkö mitään suojia ylävartalolle?
Edellinen Foxin panssari halkesi yhdessä kuperkeikassa kolmeen osaan, niin ei mulla oo hetkeen ollut paidan alla mitään.
Ja hieno kuulla, että video maistui!
Avatar
Pete K2
Viestit: 689
Liittynyt: Su Huhti 15, 2012 10:41 pm
Pyörä: KTM 1190 Adv R
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti:

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Pete K2 »

lefa25 kirjoitti: Tässä ois mun yritys piristää jokaisen kurapyöräilijän harmaata arkea.
Klikkaa tästä!
Hienon näköistä menoa ja hyvää kyytiä päästelet.
Oletko alustaan tyytyväinen? Tuli vain mieleen, että voisiko vaimennusta olla hiukan enemmän?
ex. KTM 690 Enduro R, Yamaha YZF 250 Enduro, KTM 400 EXC, Yamaha WR 250 2-t, Yamaha IT 250, KTM 125 GS
Vastaa Viestiin