http://1drv.ms/1k6vPWn
Ei muuten ollu firman mopoparkissa ruuhkaa.
Ja kyllä, navin mukaan tiellä mennään.
Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vähänks hienoo!krs6 kirjoitti:Hesarin kuukausiliitteessä kuvia reissuilta:
http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1305998818485
On kyllä todella hienoja kuvia!krs6 kirjoitti:Hesarin kuukausiliitteessä kuvia reissuilta:
http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1305998818485
Hieno video taaslefa25 kirjoitti:On kyllä todella hienoja kuvia!krs6 kirjoitti:Hesarin kuukausiliitteessä kuvia reissuilta:
http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1305998818485
Tässä ois mun yritys piristää jokaisen kurapyöräilijän harmaata arkea.
Klikkaa tästä!
Edellinen Foxin panssari halkesi yhdessä kuperkeikassa kolmeen osaan, niin ei mulla oo hetkeen ollut paidan alla mitään.Harri Hemmilä kirjoitti:Kiinnitin siihen huomiota että käytätkö mitään suojia ylävartalolle?
Hienon näköistä menoa ja hyvää kyytiä päästelet.lefa25 kirjoitti: Tässä ois mun yritys piristää jokaisen kurapyöräilijän harmaata arkea.
Klikkaa tästä!