Kurapyöräilyä lihasvoimin
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Kurapyöräilyä lihasvoimin
Wanha on aina ennen vaihtanut vaijerit ristiin mutta nyt ei onnistu kun on nestelevyt ja kahvat toimii vain oikein päin. No tietysti letkutkin voi vaihtaa, mutta en luota itteeni niin paljon että siinä onnistuisin joten pitää katsoa jos vaikka huollon yhteydessä käännättäisi ne ristiin.
Weteraani kurapyöräilijä
-
tikale
- Pyörä: Triumph Tiger 800
http://webshop.velo-oxygen.fi/polkupyor ... ihrea.html
Arvon raati arvostelkaa onko hintansa väärti. Olen livenä käynyt hypistelemässä ja koeajamassa. Tämä 17 tuuman rungolla on "haarakorkeudeltaan" hieman korkea (lyhyet jalat) Muuten saa säädettyä. Mitä tärkeää pitäisi ottaa huomioon valittaessa hikipyörää.
Arvon raati arvostelkaa onko hintansa väärti. Olen livenä käynyt hypistelemässä ja koeajamassa. Tämä 17 tuuman rungolla on "haarakorkeudeltaan" hieman korkea (lyhyet jalat) Muuten saa säädettyä. Mitä tärkeää pitäisi ottaa huomioon valittaessa hikipyörää.
,,,,,,,,,.........::::::???????!!!!----( ) ota täältä puuttuva välimerkki jos se on väärässä paikassa siirrä se tänne.
Varmasti tuo on hintansa väärti. Jos pyörä tuntuu ajossa hyvältä, niin eikait siinä muuta tarvitse.tikale kirjoitti:http://webshop.velo-oxygen.fi/polkupyor ... ihrea.html
"Ympyrä ja nuoli, siihen loppu huoli!" 
Mopo: KTM 390 Adventure
EX-mopot: KTM 620 Advente Ja Husqvarna TE570
-
tikale
- Pyörä: Triumph Tiger 800
Oli vähän kaukana jäi hakematta. Kuitenkin paikallisesta tuli cube tilattua. Pari viikkoa menee ootellessaTomiKoo kirjoitti:Cubesta puheenollen, näköjään tuli just myyntiin tämmönen. Käy haje äkkiä pois!!
,,,,,,,,,.........::::::???????!!!!----( ) ota täältä puuttuva välimerkki jos se on väärässä paikassa siirrä se tänne.
- HarMi
- Pyörä: Surly Instigator, DMR Bolt Long
No kyllä kiinnostaa, ei vaan jaksa aina kommentoida kun näyttää hyvin sujuvan ja lopputulos on kuitenkin kovaa Tomikoo huippulaatua. Näillä sivuilla pitäis olla sellainen peukku-ylös-näppäin... Mites Tahko-treenit sujuu?
Itse odottelen Surly Instigator 2.0 runkoa ja sitä olisi tarkoitus ajaa 26x3.0 renkailla, 1x10-vaihteilla.
Itse odottelen Surly Instigator 2.0 runkoa ja sitä olisi tarkoitus ajaa 26x3.0 renkailla, 1x10-vaihteilla.
routaisten peltojen pehtoori
Itse viikonloppuna Vuokatti Hiihdossa hiihdellessä pohdin, että
juotuu varmaankin Tahkolla 2 kierrosta ajamaan, kun hiihtokin
kulki yllättävän kevyesti.
juotuu varmaankin Tahkolla 2 kierrosta ajamaan, kun hiihtokin
kulki yllättävän kevyesti.
"Ympyrä ja nuoli, siihen loppu huoli!" 
Tuommoisen itävaltalaisten kurakiitureiden kaupunkilaisserkun, eli puhtaasti pikitiesiirtymille tarkoitetun hiilarihimmelin veistelin kesäkuntoon.
Siinä olikin kaikenlaista mielenkiintoista puuhaa; piti mm. leipoa aramidia ja hiilikuitua eli täsmälleen samoja keveitä matskuja mistä tein bensakonemallisiin Kottaraisiin takatankkeja.
Ja hankalista punoskahvoista huolimatta käänsin jarrut.. tietysti, eihän sillä muuten voi ajaa
Siinä olikin kaikenlaista mielenkiintoista puuhaa; piti mm. leipoa aramidia ja hiilikuitua eli täsmälleen samoja keveitä matskuja mistä tein bensakonemallisiin Kottaraisiin takatankkeja.
Ja hankalista punoskahvoista huolimatta käänsin jarrut.. tietysti, eihän sillä muuten voi ajaa
-
Syke
- Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
Morjensta. Ketju pitkä kun mikä, mutta onko ollu
vertailua/väittelyä hyvästä "polku/metsäajokypärästä"?
Mieli tekisi hieman fullface-mallista..mutta paino ja käytettävyys siirtymillä mietityttää..
Saakohan noita irroitetavalla leukaosalla?
Mieli tekisi hieman fullface-mallista..mutta paino ja käytettävyys siirtymillä mietityttää..
Braa-aab!
komeita on isäntien fillarit. itellä helkama jääkäri aluvanteilla ja 3-vaihteisella takanavalla. kunhan flunssa on kokonaan ohi niin pitää lähtee kelaileel
Viimeksi muokannut juhap, Ke Maalis 25, 2015 11:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- HarMi
- Pyörä: Surly Instigator, DMR Bolt Long
Bell Super 2R kypärässä on irrotettava leukasuoja.
routaisten peltojen pehtoori
Tuommoinen käyttämätön Bellin Super 2R löytyis ylimääräisenä M-kokoisena täältä. Tuli tilattua sokkona ja väärä kokohan sieltä luonnollisesti tuli. 
Mulla olis kyllä aika paljonkin sanottavaa tähän väliin. Voisin näyttää paksun nipun eri alojen tohtoreiden kirjoittamia epikriisejä joiden avulla voin todistaa "normi"mallin olevan tosipaikassa melko turhan.TomiKoo kirjoitti:Minä olen mietty ihan samaa, siis fullface kypärän tarvetta. En muista siitä olleen mitään isompaa polemiikkia.Syke kirjoitti:Morjensta. Ketju pitkä kun mikä, mutta onko ollu
Ei siitä haittaa ole, mutta omalle kohdalleni sattuneen erittäin voimakkaan"piiskan iskun" aiheuttamia erittäin vakavia vammoja se ei millään tavalla lieventänyt.
Syynä lähinnä maakosketuksessa sivuun siirtyminen.
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Pari viikkoa meni vähän pitkäksi mutta eilen se suuri päivä koitti, eikä ollut edes aprillipila.Tase kirjoitti:Se on pojat teidän syy, Felt DD 30 tulee parin viikon päästä.
Saa nähdä jaksaako näin wanha mies enää polkea vai tuleeko pyörästä vaan olohuoneen koriste
Sinne se pyörä joutui tallin puolelle 690:n kylkeen nojailemaan. Ei päässyt olohuoneeseen, mutta ei joutunut vielä ajoonkaan.
Mukavaa hankinnassa oli että pyörän sai lähimmästä pyöräliikkeestä, Urheilu-Ulapasta Oulun Rajakylästä. Hintakin oli Euroopan halvin, ainakin minun kuukletustaidoilla.
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Tuo TomiKoon ehdotus yhteislenkeistä "oman porukan" kesken on ihan hyvä ajatus. Varmaan tuo lenkin pituuskin olisi aika sopivaa, parempi että jää kaipaamaan seuraavaa lenkkiä kuin että kypsyy totaalisesti. Ehdottomasti kokeilun arvoinen juttu. Täältä Oulun pohjoisesta päästä löytynee useampikin pyöräilevä kurapyöräilijä, joten matkankaan ei pitäisi olla este. Ja onhan tuossa Hämeenjärven ympärilläkin ihan mukavia ajomaastoja, vaikka ei siinä mäkiä olekaan.
Tomilla hyvä ajatus ja Wanhan voi laskea vahvuuteen mukaan 
Weteraani kurapyöräilijä