uusi tom tom rider alle 400e louisilla!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Pecca
- Viestit: 108
- Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 11:47 pm
- Pyörä: Suzuki dr 650 rs
- Paikkakunta: Nivala
uusi tom tom rider alle 400e louisilla!
http://www.louis.de/
aika hyvä tarjous ois..
aika hyvä tarjous ois..
- juhan
- Viestit: 2579
- Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:25 am
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
- Paikkakunta: JKL
Joo, mutta 399 (laite) + 169 (Euroopan kartta) = 570€ vs. TomTom Rider Europe 699€ on kuitenkin selvää säästöä.
Hinnat: http://www.rxtx-tuote.fi/?valikko=gps&sivu=tomtom
Toinen juttu on sitten se, että kannattako tomppaa yleensäkään hankkia kiinnityssysteemin heikkouden takia?
Hinnat: http://www.rxtx-tuote.fi/?valikko=gps&sivu=tomtom
Toinen juttu on sitten se, että kannattako tomppaa yleensäkään hankkia kiinnityssysteemin heikkouden takia?
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
-
DR800 lappi
- Viestit: 60
- Liittynyt: La Loka 22, 2005 1:36 pm
- Paikkakunta: rovaniemi
- juhan
- Viestit: 2579
- Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:25 am
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
- Paikkakunta: JKL
Kiinnitystelineen tapit poraa tompan takaseinän liitinnastat ja virransyöttö alkaa pätkiä niin, että taivasyhteys katoaa. Kuva tompan takaseinästä:
Tästä on paljon tarinaa esim. http://www.yournav.com/forum/index.php?showtopic=6512
Tästä on paljon tarinaa esim. http://www.yournav.com/forum/index.php?showtopic=6512
- Liitteet
-
- IMG_4105.JPG
- Tompan virtaliitin
- (654.48 KiB) Tiedosto ladattu 312 kertaa
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
Tossa 499,- hintaisessa paketissa on läntinen Eurooppa johon Suomi tässä kohti kuuluu. Eli vielä pikkusen halvemmalla pääsee - tai no ehkä vähemmän kalliilla.juhan kirjoitti:Joo, mutta 399 (laite) + 169 (Euroopan kartta) = 570€ vs. TomTom Rider Europe 699€ on kuitenkin selvää säästöä.
Hinnat: http://www.rxtx-tuote.fi/?valikko=gps&sivu=tomtom
Toinen juttu on sitten se, että kannattako tomppaa yleensäkään hankkia kiinnityssysteemin heikkouden takia?
-- Backman
kuvagalleria
kuvagalleria
http://www.boxer-forum.de/ #24092, "Rider Preis im freiem Fall ?
Tuossa osoitteessa aprikoidaan alkavien Intermot-messujen ja Riderin vapaassa pudotuksessa olevien hintojen yhteyttä. Uutta mallia odotetaan. Saksalaisten nettitarjousten kanssa on syytä todellakin tarkistaa mitkä kartat hintaan kuuluvat.
-Jukka-
Tuossa osoitteessa aprikoidaan alkavien Intermot-messujen ja Riderin vapaassa pudotuksessa olevien hintojen yhteyttä. Uutta mallia odotetaan. Saksalaisten nettitarjousten kanssa on syytä todellakin tarkistaa mitkä kartat hintaan kuuluvat.
-Jukka-
-
Ola
- Viestit: 302
- Liittynyt: La Heinä 30, 2005 11:58 pm
- Pyörä: KTM 790 ADV-R & RD-07A
- Paikkakunta: Länsi-Uusimaa
Näyttäis "Suomesta" saavan Rideriä Länsi-Euroopan kartoilla halvemmalla kuin Louisilta http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=8084
Offtopic: Tietääkö joku, että paljonko Rider imaisee virtaskaa maksimissaan. Perkeleen Strommi on mitoitettu virtapuoleltaan niin tiukaksi, että joutuu pohtimaan valittavaa laitetta jo virrankulutuksenkin kannalta.
Offtopic: Tietääkö joku, että paljonko Rider imaisee virtaskaa maksimissaan. Perkeleen Strommi on mitoitettu virtapuoleltaan niin tiukaksi, että joutuu pohtimaan valittavaa laitetta jo virrankulutuksenkin kannalta.
- juhan
- Viestit: 2579
- Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:25 am
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
- Paikkakunta: JKL
Virrankulutusta ei löydy manuaaleista, mutta laturi antaa +5v 2.0A, että eiköhän tuo 2A olisi lähellä.
Vielä siitä kiinnityksestä, ajelin syksyllä vähän nimismiehen kiharoita oheisen kuvan mukaisella kiinnityksellä havaittavissa olevin tuloksin. Otin yhteyttä reklamaation kera ja kahdessa viikossa tuli uudet vehkeet tilalle. Takuu jatkuu 6kk tai alkuperäisen takuun, kumpi on pitempi.
Vielä siitä kiinnityksestä, ajelin syksyllä vähän nimismiehen kiharoita oheisen kuvan mukaisella kiinnityksellä havaittavissa olevin tuloksin. Otin yhteyttä reklamaation kera ja kahdessa viikossa tuli uudet vehkeet tilalle. Takuu jatkuu 6kk tai alkuperäisen takuun, kumpi on pitempi.
- Liitteet
-
- tomtom-damage.jpg
- TomTom Riderin kiinnityksen pettäminen ja löysän kiinnityksen aiheuttama liitinnastojen "porautuminen".
- (197.2 KiB) Tiedosto ladattu 141 kertaa
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
- juhan
- Viestit: 2579
- Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:25 am
- Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009
- Paikkakunta: JKL
Niin, se 2.0A on verkkolaturin antama maksimivirta, eli ei sen luulisi maksimissaan enempää vievän.
Turatekin kiinnitin lähtee tilaukseen joka tapauksessa. GS:n etupää ravistaa välillä siihen malliin, että enää en kokeile tuollaisen "vivun" päähän Rideria asentaa, vaikka sijoitus olikin mielestäni paras mahdollinen.
Turatekin kiinnitin lähtee tilaukseen joka tapauksessa. GS:n etupää ravistaa välillä siihen malliin, että enää en kokeile tuollaisen "vivun" päähän Rideria asentaa, vaikka sijoitus olikin mielestäni paras mahdollinen.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -