Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Tulitko vastaan??
Oliko palstalaisia kun kävi tänään erään telakan portilla kuikuilemassa, valkoset käsisuojat ja punanen pyörä. Koitin huitoa että peremmälle vaan mutta taisit peljästyä että kohta ne ottaa pakkotöihin ja pakenit sorateiden suuntaan. Peremmälle vaan ens kerralla, ne aidat ja kamerat pitää sisällään kolme kuramopoa ja liudan noita asfalttipelejä. Meillä on työsopparikaavakkeessa oma kohtakin että millä pyörällä ajat.
Onhan niitä Afrikkalaisia täällä etelässäkin. Jollakin sattui niin onnellisesti, että niitä tuli vastaan oikein kaksi kappalein
eli tuliko kuka vastaan Koskenkylässä neljän - viiden maissa puna/valkoisella RD 07A mallilla ?
Tulen sieltä missä olin ja olen siellä mihin tulin.
-
Sukke
- Pyörä: KTM 500 EXC-F Sixdays
V...u tullu ketään vastaan yli kuukauteen, kun Tigeri ollu telakalla huhtikuun alusta 
-
arska73
- Pyörä: Varadero 1000
Pari ransalppia tuli vastaan joutsa-hartola välillä?
Komeesti nous lapanen,palstalaisia?? Ite matkalla Padasjoelle
Huomenna Padasjoki-tervakoski-vantaa...
Komeesti nous lapanen,palstalaisia?? Ite matkalla Padasjoelle
Huomenna Padasjoki-tervakoski-vantaa...
Ketkähän tuli tässä alkuillasta vastaan Oulussa Kalimeenlammen lähellä, olisikohan ollut Korpiseläntiellä? Liekö ihan motoristisaunasta palaamassa? 
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
Wanha siinä saatteli Karihia kotiin ja kyllä met motoristisaunasta oltiin palailemassa. Pistin merkille komean valkoisen Biimerin, oli se hieno 
Weteraani kurapyöräilijä
-
Bluestone
- Pyörä: BMW R1200 GS
Nilsiä - Siilinjärvi välillä tuli AfricaTwini vastaan, itse olin tulossa tenerellä Tahkolta...liekö foorumilaisia 
Tervakoskella bongattu DRZ siinä 6-7 aikaan aamulla kahvilan pihassa, olisko ollu kimmokekki?
Tehtaalta lähdettiin koisimaan niin tuli huomattua.
Tehtaalta lähdettiin koisimaan niin tuli huomattua.
Mopot : DR350, Kinuski 200cc
Exät : Derbi Senda 60cc, Honda Monkey 49cc, Kinuski Monkey 70cc, Honda CR 80cc, Pitpro 125cc, Samurai 150cc, ThumpStar 160cc.
Exät : Derbi Senda 60cc, Honda Monkey 49cc, Kinuski Monkey 70cc, Honda CR 80cc, Pitpro 125cc, Samurai 150cc, ThumpStar 160cc.
Tänään piti tulla asfal... yäk. myöten Porist Raumal ja peräedel vasta iso GS

"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
-
Harri Hemmilä
- Pyörä: R1200GS
Oulun torin reunalla tuli eilen n. klo 18 aikaan vastaan 3 Gessua, ainakin 2 oli keltaisia...
Olin Gessulla menossa kaverin(Cagiva Elephant) kans torille kahville ja jäätelölle.
Olikohan foorumilaisia?
Olin Gessulla menossa kaverin(Cagiva Elephant) kans torille kahville ja jäätelölle.
Olikohan foorumilaisia?
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
-
ceevu
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
äskettäin meni ridasjärventietä ohi (jokelaa kohti) touareg wind ja joitain tavallisempia mopoja. Noita aprilioita ei montaa taida liikenteessä olla?
- kurapyörä
- Pyörä: Africa twin 750
Olikos joku foorumilainen 26.5.2014 klo 16:51 ajoit kangasalla kulomaantiellä pyöränä oli bmw 1200 gs itse olin koiran kans liikkeellä
mutta kyllä käpälä nousi kumminkin pystyyn kuin myös puimuri kuskilla 
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Parkkiselle mun pyörää vastapäätä on ilmestynyt punainen iso DR, onko joku kyläilemässä vai onko joku naapuri hurahtantut kurapyöriin? 
Kylätason kurapyöräilijä.
Talon ohi (ehikki - niinimäki) vanhaa Ehikin pikataivalta menee melkein joka päivä vähintään yksi pyörä. Eilen ainakin joku tumma, ajokamat samoin. Pyörää en tunnistanut kun varmasti toistasataa oli vauhtia kun vilahti tuosta risteyksestä.
Messed with tapatalk
Messed with tapatalk
Mopot: Yamaha XTZ 900 Projekti Projektikuvia
EX: Honda CBR 600 -89, Kawasaki EN 500, Suzuki VS 750 Intruder -87, Suzuki VS 1400 Intruder -97, Yamaha YZF 1000R -00, Suzuki VS 750 Intruder -88, Suzuki 1300 Hayabusa
EX: Honda CBR 600 -89, Kawasaki EN 500, Suzuki VS 750 Intruder -87, Suzuki VS 1400 Intruder -97, Yamaha YZF 1000R -00, Suzuki VS 750 Intruder -88, Suzuki 1300 Hayabusa