Pönttövuoren tunneli
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- JyskänRiku
- Viestit: 134
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2011 10:38 pm
- Pyörä: BMW F800GS -10
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Pönttövuoren tunneli
Kyllä, kävin mm. Laajavuoren päällä. Oli kohtalaisen vetelässä kunnossa se mäki ylös ja tuli gessusta kerralla tiskattavaa taas. Tuosta tunnelin tukkimisesta annan kyllä haisevan vastalauseen. Muutan kohta Kööpenhaminaan ja haen Ruotsin kansalaisuutta.
-
van seagal
- Viestit: 106
- Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:30 pm
- Pyörä: Suzuki DL650 V-Strom -18
Re: Pönttövuoren tunneli
Harmi että sulkivat tunnelin. Onneksi kerkesin käydä viime kesänä surauttamassa läpi V-Strommilla. 

Re: Pönttövuoren tunneli
Vieressä on uusi tunneli. Varmaankin joku on testannut?
Re: Pönttövuoren tunneli
Voi käydä ahtaaks jos sattuu junan kanssa samaan aikaan...Jarmo H kirjoitti:Vieressä on uusi tunneli. Varmaankin joku on testannut?
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
Re: Pönttövuoren tunneli
Luulisi kuitenkin nykytunneleissa olevan jonkunlainen huoltotie kun niitä on myös radan varsilla. En kuitenkaan kehota testaamaan. Löytyyhän noita haasteita muualtakin.
-
Jarno
- Viestit: 2617
- Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:39 pm
- Pyörä: KTM 640 Adv R
- Paikkakunta: Piikkiö
- Viesti:
Re: Pönttövuoren tunneli
Kai tuo tunnelin väsääminen on sen verran arvokasta touhua ettei siihen mitään huoltoteitä tehdä rinnalle...
Mitä kuukkelin kuvahaulla löysin noita tunnelikuvia niin aika tarkkaan ovat mitoitttu käytössä olevan kaluston mukaan, myös pönttövuoressa...
Mitä kuukkelin kuvahaulla löysin noita tunnelikuvia niin aika tarkkaan ovat mitoitttu käytössä olevan kaluston mukaan, myös pönttövuoressa...
-
gff-3
- Viestit: 662
- Liittynyt: Ke Loka 26, 2011 4:59 pm
- Pyörä: '15 250 EXC-F SixDays
- Paikkakunta: Keskeinen Uusimaa
Re: Pönttövuoren tunneli
Kai nyt samalla pehmustetaan kaikki tien vierillä kasvavat puutkin ettei niihin mahdollisesti osuessa satu? Miksei kukaan ajattele lapsia!!
-
Nomen est omen
- Viestit: 48
- Liittynyt: Su Huhti 08, 2012 8:32 pm
- Pyörä: Africa Twin '96
Re: Pönttövuoren tunneli
Kävinpähän pyörähtämässä. Kuvia klikkaamalla isommaks.


edit; korjailin linkitystä
Edit; Toinen kuva on toistaiseksi poistettu serveriltä "mielipahan vuoksi" 21.9.2014. Koetetaan ymmärtää *huokaus*
edit; korjailin linkitystä
Edit; Toinen kuva on toistaiseksi poistettu serveriltä "mielipahan vuoksi" 21.9.2014. Koetetaan ymmärtää *huokaus*
Viimeksi muokannut Nomen est omen, Su Syys 21, 2014 5:01 pm. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Re: Pönttövuoren tunneli
Jopa on hieno tuo jälkimmäinen kuva. Kalusto ja kuvaajan taidot on näköjään kohdallaan.
-
Koheltaja
- Viestit: 8074
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Pönttövuoren tunneli
Mä taas ihailin louhijoiden tekemää mestarinäytettä, näkee hyvin että on edetty pätkä kerrallaan ja siitä tullut tunneliin "poimut" koko matkalle. Mutta on kyllä komea kuva, tuossa jos olisi vielä pyörä kuvassa niin olisi aineksia vaikka ensi vuoden kalenteriin. Äkkiä photoshoppaamaan 
Kylätason kurapyöräilijä.
-
Nomen est omen
- Viestit: 48
- Liittynyt: Su Huhti 08, 2012 8:32 pm
- Pyörä: Africa Twin '96
Re: Pönttövuoren tunneli
Koheltaja kirjoitti:... tuossa jos olisi vielä pyörä kuvassa niin olisi aineksia vaikka ensi vuoden kalenteriin. Äkkiä photoshoppaamaan
Hmm, saatan poistaa kuvan jossain vaiheessa, mutta olkoon nyt pari päivää.
edit; Leikkimielinen kuvamanipulaatio poistettu
Viimeksi muokannut Nomen est omen, Su Syys 21, 2014 5:02 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
LightSpeed
- Viestit: 1272
- Liittynyt: La Maalis 04, 2006 8:58 pm
- Pyörä: FE390,12GS
- Paikkakunta: Hamina
Re: Pönttövuoren tunneli
Moottoritie työmaalla on useita tunneleita joissa voisi kuvailla.Liikennemerkeillä kielletty joten ei sinne pääse...
- Lakupilotti
- Viestit: 1560
- Liittynyt: Ke Tammi 12, 2005 7:36 pm
- Pyörä: Laku
- Paikkakunta: Päntäne
Re: Pönttövuoren tunneli
Onpa tosiaan !TLi kirjoitti:Jopa on hieno tuo jälkimmäinen kuva. Kalusto ja kuvaajan taidot on näköjään kohdallaan.
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
Where ever you go, there you are !
-
Nomen est omen
- Viestit: 48
- Liittynyt: Su Huhti 08, 2012 8:32 pm
- Pyörä: Africa Twin '96
Re: Pönttövuoren tunneli
KiitoksiaLakupilotti kirjoitti:Onpa tosiaan !TLi kirjoitti:Jopa on hieno tuo jälkimmäinen kuva. Kalusto ja kuvaajan taidot on näköjään kohdallaan.