HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSALLE
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- JarnoS
- Viestit: 207
- Liittynyt: La Loka 11, 2008 9:47 pm
- Pyörä: BMW R1200GS ADVENTURE
- Paikkakunta: Lempäälä
HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSALLE
Hyvät joulun ja vuodenvaihteen toivotukset koko enska kansalle tälläi tamperelaisittain
T. JarnoS
http://www.iltalehti.fi/iltvviihde/2013 ... 9_a2.shtml
T. JarnoS
http://www.iltalehti.fi/iltvviihde/2013 ... 9_a2.shtml
BMW R 1200 GS ADVENTURE MIEHILLE JOTKA KULKEVAT OMIA POLKUJAAN.
-
Koheltaja
- Viestit: 8074
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL
Kuin myös, mukavat Joulut kuraporukoille


Kylätason kurapyöräilijä.
Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL
Hyvät Joulut
POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI
-
pepe750
- Viestit: 253
- Liittynyt: To Helmi 14, 2008 9:46 pm
- Pyörä: XRV 750 ,VFR1200, 690 R, Vespa 200 Cosa.
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL
Hyvät joulut täältäkin.
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Viestit: 2618
- Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Paikkakunta: München, Saksa
- Viesti:
Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL
Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta 2014 täältä Uudesta-Seelannista!
- gixxerman
- Viestit: 4477
- Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
- Pyörä: 4xtohtori
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL
Hyvää Joulua ja parempaa vuotta 2014 kaikille teille toivoo Gixxerman
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- kimmokekki
- Viestit: 1435
- Liittynyt: Pe Huhti 13, 2012 7:30 pm
- Pyörä: KTM 530 exc-R
- Paikkakunta: tervakoski
Re: Vs: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KA
hauskaa ja rauhallista täältäkin kaikille tutuille ja tuntemattomille footumilaisille !
Sent from my alien_jolla_bionic using Tapatalk
Sent from my alien_jolla_bionic using Tapatalk
Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL
Oikein hyvää ja onnellista joulua ja uuttavuotta myös minulta. Koittakaahan pitää kumipuoli alaspäin ja EMPYn jäsenkirja voimassa myös ensivuonna.
Mopot: Yamaha XTZ 900 Projekti Projektikuvia
EX: Honda CBR 600 -89, Kawasaki EN 500, Suzuki VS 750 Intruder -87, Suzuki VS 1400 Intruder -97, Yamaha YZF 1000R -00, Suzuki VS 750 Intruder -88, Suzuki 1300 Hayabusa
EX: Honda CBR 600 -89, Kawasaki EN 500, Suzuki VS 750 Intruder -87, Suzuki VS 1400 Intruder -97, Yamaha YZF 1000R -00, Suzuki VS 750 Intruder -88, Suzuki 1300 Hayabusa
- CapoSakke
- Viestit: 1354
- Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
- Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
- Paikkakunta: Savo / All Oceans
- Viesti:
Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
-
Pete4WD
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:23 pm
- Pyörä: Aprilia Tuareg 600
- Paikkakunta: Mikkeli
Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL
Hyvää joulua kurapyöräväelle!
Pete
Pete
Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL
Hyvää joulua täältäkin! kerrassaan loistava ajokeli kruunasi joulun vaikka vaan vajaa satanen tuli mittariin. Kylmä oli vaan jaloista kun tossut vuotaa.


