HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSALLE

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
JarnoS
Viestit: 207
Liittynyt: La Loka 11, 2008 9:47 pm
Pyörä: BMW R1200GS ADVENTURE
Paikkakunta: Lempäälä

HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSALLE

Viesti Kirjoittaja JarnoS »

Hyvät joulun ja vuodenvaihteen toivotukset koko enska kansalle tälläi tamperelaisittain
T. JarnoS
http://www.iltalehti.fi/iltvviihde/2013 ... 9_a2.shtml
BMW R 1200 GS ADVENTURE MIEHILLE JOTKA KULKEVAT OMIA POLKUJAAN.
Koheltaja
Viestit: 8074
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Kuin myös, mukavat Joulut kuraporukoille :)

Kuva
Kylätason kurapyöräilijä.
Avatar
AM
Viestit: 936
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 5:45 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Kurikka

Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL

Viesti Kirjoittaja AM »

Hyvät Joulut
POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI
pepe750
Viestit: 253
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 9:46 pm
Pyörä: XRV 750 ,VFR1200, 690 R, Vespa 200 Cosa.
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL

Viesti Kirjoittaja pepe750 »

Hyvät joulut täältäkin.
Marko Hemmilä
Site Admin
Viestit: 2618
Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
Paikkakunta: München, Saksa
Viesti:

Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL

Viesti Kirjoittaja Marko Hemmilä »

Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta 2014 täältä Uudesta-Seelannista!
Avatar
gixxerman
Viestit: 4477
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Hyvää Joulua ja parempaa vuotta 2014 kaikille teille toivoo Gixxerman
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Avatar
kimmokekki
Viestit: 1435
Liittynyt: Pe Huhti 13, 2012 7:30 pm
Pyörä: KTM 530 exc-R
Paikkakunta: tervakoski

Re: Vs: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KA

Viesti Kirjoittaja kimmokekki »

hauskaa ja rauhallista täältäkin kaikille tutuille ja tuntemattomille footumilaisille !

Sent from my alien_jolla_bionic using Tapatalk
aina tavoitettavissa ?
0440800172
kimmokecki@gmail.com
Jiibee
Viestit: 251
Liittynyt: Ti Elo 13, 2013 10:00 am
Pyörä: xtz-???

Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL

Viesti Kirjoittaja Jiibee »

Oikein hyvää ja onnellista joulua ja uuttavuotta myös minulta. Koittakaahan pitää kumipuoli alaspäin ja EMPYn jäsenkirja voimassa myös ensivuonna.
Mopot: Yamaha XTZ 900 Projekti Projektikuvia
EX: Honda CBR 600 -89, Kawasaki EN 500, Suzuki VS 750 Intruder -87, Suzuki VS 1400 Intruder -97, Yamaha YZF 1000R -00, Suzuki VS 750 Intruder -88, Suzuki 1300 Hayabusa
Avatar
CapoSakke
Viestit: 1354
Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
Paikkakunta: Savo / All Oceans
Viesti:

Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

Merry Christmas

Kuva
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...

JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Pete4WD
Viestit: 13
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:23 pm
Pyörä: Aprilia Tuareg 600
Paikkakunta: Mikkeli

Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL

Viesti Kirjoittaja Pete4WD »

20131224_161530_resized_1.jpg
Hyvää joulua kurapyöräväelle!

Pete
Katja
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Elo 26, 2013 7:10 pm
Pyörä: BMW F 650 GS
Paikkakunta: Porvoo

Re: HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA 2014 ENSKA KANSAL

Viesti Kirjoittaja Katja »

Hyvää joulua täältäkin! kerrassaan loistava ajokeli kruunasi joulun vaikka vaan vajaa satanen tuli mittariin. Kylmä oli vaan jaloista kun tossut vuotaa.

Kuva
Vastaa Viestiin