Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

jarno78
Viestit: 1594
Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Paikkakunta: Kellokoski

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Tuota ois tarkotus näyttää pönttiksen tunnelis ens vuoden puolella 8)
Yksinäinen Susi
exorcist
Viestit: 15
Liittynyt: La Heinä 30, 2011 10:52 pm
Pyörä: KTM 690 Enduro R -10
Paikkakunta: Levi

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja exorcist »

Tulipa kävästyä tuossa takapihalla reilu 50km iltalenkki ja pari kuvaakin räpättyä. Hyvä ajokeli, -3astetta ja lunta tuli riittävästi.
Liitteet
kuva-3.JPG
kuva-2.JPG
kuva-1.JPG
Harri Hemmilä
Viestit: 1191
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
Pyörä: R1200GS
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Harri Hemmilä »

Minkälaisia ajokenkiä porukka on ruukannu käyttää talviajeluilla? Ainakin normiajokengillä paleltuu koivet jo parissa plus-asteessa.
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
Koheltaja
Viestit: 8075
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Mönkkäreillä tuli ajettua päivän safareita -30 pakkasilla, jalkineina Kamval Defender ja yhdellä villasukalla pärjäsi mainiosti. Samat puutsit edelleen käytössä kun siirryttiin 2 pyöräisiin, pelittää mainiosti siinäkin käytössä. Materiaali on paksua nahkaa, riittävän tukeva mutta sen verran joustava ettei nilkka ole kipsissä. Ja mikä parasta, aina on kuivat jalat vaikka loskassakin on ajeltu.

Kuva
Kylätason kurapyöräilijä.
Avatar
gixxerman
Viestit: 4477
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Kyllä se on uskottava ,ett' talvi on(ainakin tänään)
Liitteet
todellakin
todellakin
Jäätävää
Jäätävää
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
jarno78
Viestit: 1594
Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Paikkakunta: Kellokoski

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Mi9käs mopotin sul tuos on ? Ei ainaskaan honda :shock:
Yksinäinen Susi
Avatar
gixxerman
Viestit: 4477
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Ei,Honda meni myyntiin sairasloman aikana.Tämä on Motohispania Duna Hard Road Enduro 125 vmi-09 :lol:Vähän oman maun mukkaan tuunattu ja puunattu :P
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
jarno78
Viestit: 1594
Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Paikkakunta: Kellokoski

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Onko minkälainen tuo espanjan ihme ? Hemmetti kun aika ei riitä kattoon tuon tunska aquan perään et pääsis kans poluille, uus pytty on ainakin hakusessa, joku valopää kiristänyt pakopuolelta putkea sen verta lahjakkaasti et pytty halki siitä kohti :twisted:
Yksinäinen Susi
Avatar
Tärinäjyrä
Viestit: 340
Liittynyt: Su Tammi 11, 2009 9:31 pm
Pyörä: Cube 29er
Paikkakunta: Kaenuu

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Tärinäjyrä »

Viime reissun pari antia
Liitteet
Ei oo vielä jäätie auki..
Ei oo vielä jäätie auki..
06122011459.jpg
06122011458.jpg
Lähtöpuomi
Lähtöpuomi
Tuppi nurin...
Avatar
gixxerman
Viestit: 4477
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

jarno78 kirjoitti:Onko minkälainen tuo espanjan ihme ? Hemmetti kun aika ei riitä kattoon tuon tunska aquan perään et pääsis kans poluille, uus pytty on ainakin hakusessa, joku valopää kiristänyt pakopuolelta putkea sen verta lahjakkaasti et pytty halki siitä kohti :twisted:
Siitä tulee hyvä,kun tuunaa,mutta hyvä aihio jo sellaisenaan,vähän enemmän oikean enduron oloinen ja eipä tule ihan joka kulmassa vastaan samanlaista.Usko tai älä,ensimmäinen omistaja oli 60v naishenkilö :lol: :lol: :lol:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
jarno78
Viestit: 1594
Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Paikkakunta: Kellokoski

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

nonnii :mrgreen: meikäläinen pistää paremmaksi,mun toka mopo oli yammu yz 80 ja papparainen oli ostanut sen mopoksi :shock: kun sen sain niin siinä oli muovit päällä satulan päällä, ainoastaan taka loksu oli poikki, kun heittänyt selälleen :lol: oli siinä mopoo 10 vanhalle pojalle,alotus mopo oli 60 kx kawa.No tuli hiukka off topikkia
Yksinäinen Susi
Avatar
kurapyörä
Viestit: 1534
Liittynyt: La Heinä 23, 2005 12:32 pm
Pyörä: Africa twin 750
Paikkakunta: Teisko

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja kurapyörä »

Kävin kokeilemassa uusia nastoja
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Video
http://www.youtube.com/watch?v=xp7C90P9 ... ideo_title
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
MotoMasa
Viestit: 368
Liittynyt: Pe Touko 20, 2011 9:15 am
Pyörä: 990Adv

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja MotoMasa »

Lunta alkaa oleen kolata asti. Suht raskasta nuoskalunta.

Kuva
Avatar
Lakupilotti
Viestit: 1560
Liittynyt: Ke Tammi 12, 2005 7:36 pm
Pyörä: Laku
Paikkakunta: Päntäne

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja Lakupilotti »

Salin laitetuksi nettiin vähän tarinaa ja kuvia viime suven Kontiokeikasta
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
Avatar
CapoSakke
Viestit: 1354
Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
Paikkakunta: Savo / All Oceans
Viesti:

Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...

JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Vastaa Viestiin