Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
jarno78
- Viestit: 1594
- Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
- Paikkakunta: Kellokoski
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Tuota ois tarkotus näyttää pönttiksen tunnelis ens vuoden puolella 
Yksinäinen Susi
-
exorcist
- Viestit: 15
- Liittynyt: La Heinä 30, 2011 10:52 pm
- Pyörä: KTM 690 Enduro R -10
- Paikkakunta: Levi
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Tulipa kävästyä tuossa takapihalla reilu 50km iltalenkki ja pari kuvaakin räpättyä. Hyvä ajokeli, -3astetta ja lunta tuli riittävästi.
-
Harri Hemmilä
- Viestit: 1191
- Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
- Pyörä: R1200GS
- Paikkakunta: Ylivieska
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Minkälaisia ajokenkiä porukka on ruukannu käyttää talviajeluilla? Ainakin normiajokengillä paleltuu koivet jo parissa plus-asteessa.
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
-
Koheltaja
- Viestit: 8075
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Mönkkäreillä tuli ajettua päivän safareita -30 pakkasilla, jalkineina Kamval Defender ja yhdellä villasukalla pärjäsi mainiosti. Samat puutsit edelleen käytössä kun siirryttiin 2 pyöräisiin, pelittää mainiosti siinäkin käytössä. Materiaali on paksua nahkaa, riittävän tukeva mutta sen verran joustava ettei nilkka ole kipsissä. Ja mikä parasta, aina on kuivat jalat vaikka loskassakin on ajeltu.


Kylätason kurapyöräilijä.
- gixxerman
- Viestit: 4477
- Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
- Pyörä: 4xtohtori
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Kyllä se on uskottava ,ett' talvi on(ainakin tänään)
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
-
jarno78
- Viestit: 1594
- Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
- Paikkakunta: Kellokoski
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Mi9käs mopotin sul tuos on ? Ei ainaskaan honda 
Yksinäinen Susi
- gixxerman
- Viestit: 4477
- Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
- Pyörä: 4xtohtori
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Ei,Honda meni myyntiin sairasloman aikana.Tämä on Motohispania Duna Hard Road Enduro 125 vmi-09 :lol:Vähän oman maun mukkaan tuunattu ja puunattu 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
-
jarno78
- Viestit: 1594
- Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
- Paikkakunta: Kellokoski
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Onko minkälainen tuo espanjan ihme ? Hemmetti kun aika ei riitä kattoon tuon tunska aquan perään et pääsis kans poluille, uus pytty on ainakin hakusessa, joku valopää kiristänyt pakopuolelta putkea sen verta lahjakkaasti et pytty halki siitä kohti 
Yksinäinen Susi
- Tärinäjyrä
- Viestit: 340
- Liittynyt: Su Tammi 11, 2009 9:31 pm
- Pyörä: Cube 29er
- Paikkakunta: Kaenuu
- gixxerman
- Viestit: 4477
- Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
- Pyörä: 4xtohtori
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Siitä tulee hyvä,kun tuunaa,mutta hyvä aihio jo sellaisenaan,vähän enemmän oikean enduron oloinen ja eipä tule ihan joka kulmassa vastaan samanlaista.Usko tai älä,ensimmäinen omistaja oli 60v naishenkilöjarno78 kirjoitti:Onko minkälainen tuo espanjan ihme ? Hemmetti kun aika ei riitä kattoon tuon tunska aquan perään et pääsis kans poluille, uus pytty on ainakin hakusessa, joku valopää kiristänyt pakopuolelta putkea sen verta lahjakkaasti et pytty halki siitä kohti
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
-
jarno78
- Viestit: 1594
- Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
- Paikkakunta: Kellokoski
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
nonnii
meikäläinen pistää paremmaksi,mun toka mopo oli yammu yz 80 ja papparainen oli ostanut sen mopoksi
kun sen sain niin siinä oli muovit päällä satulan päällä, ainoastaan taka loksu oli poikki, kun heittänyt selälleen
oli siinä mopoo 10 vanhalle pojalle,alotus mopo oli 60 kx kawa.No tuli hiukka off topikkia
Yksinäinen Susi
- kurapyörä
- Viestit: 1534
- Liittynyt: La Heinä 23, 2005 12:32 pm
- Pyörä: Africa twin 750
- Paikkakunta: Teisko
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Lunta alkaa oleen kolata asti. Suht raskasta nuoskalunta.


- Lakupilotti
- Viestit: 1560
- Liittynyt: Ke Tammi 12, 2005 7:36 pm
- Pyörä: Laku
- Paikkakunta: Päntäne
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Salin laitetuksi nettiin vähän tarinaa ja kuvia viime suven Kontiokeikasta
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
Where ever you go, there you are !
- CapoSakke
- Viestit: 1354
- Liittynyt: To Elo 09, 2007 7:54 am
- Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
- Paikkakunta: Savo / All Oceans
- Viesti:
Re: Kuvia/videoita ajeluista ja muista mopoaiheista
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/



