Toisinajattelijoita on aina ollut. Jotkut ovat sitä vilpittömässä uskossa, mutta liian monet nykyään hyötymistarkoituksessa. Jos tuota jälkimmäistä tavoitellaan sairaiden ihmisten kustannuksella, on kyse kovin alhaisesta toiminnasta.vtwin kirjoitti:satuin katsomaan televisiosta lääkäri Antti Heikkilän haastattelun, mielenkiintoisia mielipiteitä miehellä..
http://katsomo.fi/?treeId=109
Olen myös hänen kirjojaankin joskus hieman lueskellut
Selkäleikkaus?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Selkäleikkaus?
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
- Salemanteri
- Viestit: 749
- Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
- Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
- Paikkakunta: Pohjoinen-sawo
Re: Selkäleikkaus?
Valoa tunnelin päässä.
Eilen sain tietää, että maanantaina puukotettavaksi, 7 viikon makoilu loppuu lopultakin
Tohtori sano että pitää malttaa 1-1.5kk ennekun hyppää mopon päälle
Eli ei tässä kait menekkään koko kesä viduix..
Eilen sain tietää, että maanantaina puukotettavaksi, 7 viikon makoilu loppuu lopultakin
Tohtori sano että pitää malttaa 1-1.5kk ennekun hyppää mopon päälle
Eli ei tässä kait menekkään koko kesä viduix..
- jonkko
- Viestit: 3551
- Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
- Pyörä: KTM 640 Adventure
- Paikkakunta: Pargas
Re: Selkäleikkaus?
No toihan on hemmetin hyvä enne!
Et vissin kertonut lekurille minkänlaisella mopolla ja millä alustalla ajelet kun oli noin lyhyt toipilasaika
Et vissin kertonut lekurille minkänlaisella mopolla ja millä alustalla ajelet kun oli noin lyhyt toipilasaika
Team kahajo
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
- Salemanteri
- Viestit: 749
- Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
- Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
- Paikkakunta: Pohjoinen-sawo
Re: Selkäleikkaus?
Viikko alkaa olla kulunut operaatiosta,jonkko kirjoitti:No toihan on hemmetin hyvä enne!
Et vissin kertonut lekurille minkänlaisella mopolla ja millä alustalla ajelet kun oli noin lyhyt toipilasaika
Odottavan aika on kävellen pitkä....
Kesäisiä ääniä käveliän päästä...
Re: Selkäleikkaus?
Mulle -97 leikkauksen jälkeen ainoo varottava asia on viima. Ristiselkä pitää suojata viimalta, muuten menee lihakset juntturaan.
Naprapaattia oon käyttänyt aina, kun on paikat jumissa
Esa
Naprapaattia oon käyttänyt aina, kun on paikat jumissa
Esa
- Salemanteri
- Viestit: 749
- Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
- Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
- Paikkakunta: Pohjoinen-sawo
Re: Selkäleikkaus?
Viis viikkoo operoinnista ja kivut jäi sinne minne pitikin, nyt on aika sit niin zaat.nan pitkä. ...
No kävellenkin näkyy pääsevän, tullu tuttu tontti entistä tutummaksi, rupeen pian antamaan puille nimiä ja sit juttelee niitten kans.
Kärsivällisyys koetuksella, mutta tossahan toi aika sutii menee pikkuhiljaa, keuhkoista voi pian rykiä tervaa ainakin kanootin tervaamiseen.
Nyt voi sentään vetää muutamia bissejä ajankuluksi ku pillerit on historiaa
Mopo-osastolla ekat siirrot.... piikkirengas takaa vaihtu nappulakumiin mut siinä se hupi toistaiseksi olikin...etunen ens viikolla, vaijerit öljyyn seuraavalla, ketjut rasvaan sitä seuraavalla... jne...
Mites muut selän kanssa kamppailleet soratienarkit, millaisella aikataulla pistitte päpättimet liikkeelle, millaisia tuntoja / tuskia seurasi, olisko vielä pitäny odottaa viikko tai kax?
No kävellenkin näkyy pääsevän, tullu tuttu tontti entistä tutummaksi, rupeen pian antamaan puille nimiä ja sit juttelee niitten kans.
Kärsivällisyys koetuksella, mutta tossahan toi aika sutii menee pikkuhiljaa, keuhkoista voi pian rykiä tervaa ainakin kanootin tervaamiseen.
Nyt voi sentään vetää muutamia bissejä ajankuluksi ku pillerit on historiaa
Mopo-osastolla ekat siirrot.... piikkirengas takaa vaihtu nappulakumiin mut siinä se hupi toistaiseksi olikin...etunen ens viikolla, vaijerit öljyyn seuraavalla, ketjut rasvaan sitä seuraavalla... jne...
Mites muut selän kanssa kamppailleet soratienarkit, millaisella aikataulla pistitte päpättimet liikkeelle, millaisia tuntoja / tuskia seurasi, olisko vielä pitäny odottaa viikko tai kax?
Re: Selkäleikkaus?
Mulla leikattiin -97. Ainoo mitä jäi on selän herkkyys kylmälle ja vedolle. Noidannuoli iskee. Eli siihen kannattaa varautua. Jopa selkänojallinen viileä puinen tuoli voi laukaista noidannuolen.... tahi kylmä auton penkki.... Kesät talvet penkin lämmitin lämmittää mulla penkin. Niin ja kesällä ajoviima viilentää suojaamattoman selän todella mukavasti. Pahimpiin tilanteisiin angoravillainen vyötärönlämmitin auttaa..... Tosi sexy. Mutta muuten selkä toimii erinomaisestiSalemanteri kirjoitti:Viis viikkoo operoinnista ja kivut jäi sinne minne pitikin, nyt on aika sit niin zaat.nan pitkä. ...
No kävellenkin näkyy pääsevän, tullu tuttu tontti entistä tutummaksi, rupeen pian antamaan puille nimiä ja sit juttelee niitten kans.![]()
Kärsivällisyys koetuksella, mutta tossahan toi aika sutii menee pikkuhiljaa, keuhkoista voi pian rykiä tervaa ainakin kanootin tervaamiseen.
Nyt voi sentään vetää muutamia bissejä ajankuluksi ku pillerit on historiaa![]()
Mopo-osastolla ekat siirrot.... piikkirengas takaa vaihtu nappulakumiin mut siinä se hupi toistaiseksi olikin...etunen ens viikolla, vaijerit öljyyn seuraavalla, ketjut rasvaan sitä seuraavalla... jne...
Mites muut selän kanssa kamppailleet soratienarkit, millaisella aikataulla pistitte päpättimet liikkeelle, millaisia tuntoja / tuskia seurasi, olisko vielä pitäny odottaa viikko tai kax?
Jos tommonen jumitila yllättää, suosittelen Naprapaattia. Turvallinen ja tehokas. 1-2 hoitokertaa riittää ja taas mennään. Toinen vaihtoehtohan on hakeutua lääkärille ja olla rokulissa 1-2 viikkoa särky/relaxanttipöhnässä.... Its up yours....
Re: Selkäleikkaus?
No mulla ei leikattu, mutta kun kyselit "miten muut selän kanssa taiteilleet..."
3,5 kk vedin kovia kipulääkkeitä, toki ihan reseptillä
... ja hätäPÄISSÄNI vaihdoin Dertsin customiin...
Meinasin, että parempi pysyä asfalttiteillä... Noh, sillä 500 km ajeltuani rupes tuntumaan, että voispa noista soraliittymistäkin mennä... Elikkäs taas alla soratie-enska: on se niin kiva ottaa sutia ja katsoa peilistä, että tuliko jälet...
Nyt noin vuosi haaverista kulunut, ja kyllä selkä tykkää kun hien saa ajamalla pintaan !!!
3,5 kk vedin kovia kipulääkkeitä, toki ihan reseptillä
Nyt noin vuosi haaverista kulunut, ja kyllä selkä tykkää kun hien saa ajamalla pintaan !!!
- Salemanteri
- Viestit: 749
- Liittynyt: To Heinä 02, 2009 6:50 pm
- Pyörä: 990950501250 KiljuvaNärhi & GrazyFrog
- Paikkakunta: Pohjoinen-sawo
Re: Selkäleikkaus?
Non ni
Nyt on sit naama lihakset kipeet, pelkkää smailia korvasta korvaan, mahtuu sudaritkin hymystä poikittain sladittamaan nielurisoja ihmettelemään.
Nelisen sataa kilsaa iisisti päästelly menee, pääasiassa stondaillen.
Kait se tosta alkaa selkä kestämään, lihas reeniä tuntuu tarviivan ja ei vielä pahimpiin patikoihin hillumaan parane lähtee. Pari ja puolikukautta on puukotuksesta aikaa ja hyvältä vaikuttaa
Nyt on sit naama lihakset kipeet, pelkkää smailia korvasta korvaan, mahtuu sudaritkin hymystä poikittain sladittamaan nielurisoja ihmettelemään.
Nelisen sataa kilsaa iisisti päästelly menee, pääasiassa stondaillen.
Kait se tosta alkaa selkä kestämään, lihas reeniä tuntuu tarviivan ja ei vielä pahimpiin patikoihin hillumaan parane lähtee. Pari ja puolikukautta on puukotuksesta aikaa ja hyvältä vaikuttaa
- jonkko
- Viestit: 3551
- Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
- Pyörä: KTM 640 Adventure
- Paikkakunta: Pargas
Re: Selkäleikkaus?
Helvetin hyvää!!!
Ei o mitään pitkään aikaan kuullut niin rupes jo pikkasen epäilee/pelkää ettei selkä enä tuu entiseensä,onneks näyttää hyvältä!!!
Ei muuta kun kovaa (sitten jossain vaihees) ajoa vaan
Ei o mitään pitkään aikaan kuullut niin rupes jo pikkasen epäilee/pelkää ettei selkä enä tuu entiseensä,onneks näyttää hyvältä!!!
Ei muuta kun kovaa (sitten jossain vaihees) ajoa vaan
Team kahajo
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
- Rampas
- Viestit: 133
- Liittynyt: Ti Marras 20, 2007 8:41 am
- Pyörä: KTM 500 EXC Six Days
- Paikkakunta: Varkaus
Re: Selkäleikkaus?
Todettiin tuossa kuukauden kipuilun jälkeen välilevyn pullistuma minullakin...
Istuminen, saati sitten mopoilu on melkoista myrkkyä. Fysioterapian avulla tilanne alkanut paranemaan, toivottavasti ei tarvitse leikellä. Suurin osa paranee kuulemma ilman leikkausta, jalat on jo normaalin oloiset ja jomotus alkaa helpottamaan.
Tukivyötä olen tässä mietiskellyt, ajelemaan on pakko päästä pikaisesti. Sinisalon suojapaidan vyö ei tunnu riittävän, jotain parempaa on etsittävä.
Lepoa ja venyttelyä selälle pitäisi nyt antaa, mutta pääkoppa vaatii vähän jo muuta. Onko leikkauksen tai muuta kautta toipuneet käyttäneet jotain tiettyä tukivyöta ja olisiko ehdotuksia ?
Istuminen, saati sitten mopoilu on melkoista myrkkyä. Fysioterapian avulla tilanne alkanut paranemaan, toivottavasti ei tarvitse leikellä. Suurin osa paranee kuulemma ilman leikkausta, jalat on jo normaalin oloiset ja jomotus alkaa helpottamaan.
Tukivyötä olen tässä mietiskellyt, ajelemaan on pakko päästä pikaisesti. Sinisalon suojapaidan vyö ei tunnu riittävän, jotain parempaa on etsittävä.
Lepoa ja venyttelyä selälle pitäisi nyt antaa, mutta pääkoppa vaatii vähän jo muuta. Onko leikkauksen tai muuta kautta toipuneet käyttäneet jotain tiettyä tukivyöta ja olisiko ehdotuksia ?
A KTM might not be your first motorcycle, but it will be your last. When you've tried the rest, buy the best KTM.
Re: Selkäleikkaus?
Tolla mennään maastofillarilla, ja enskalla http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=17108. Sen alla on angoravillanen vyötärön lämmitin, imemään hikeä pois, ja pitämään selkä lämpimänä. Oli sitten +10 tai +35c, ajoviima viilentää selän, ja mun leikattu selkä ei kestä yhtään viimaa, iskee kramppi... Tosiajooon pistänkin sitten jo Sinisalon ylävartalopanssaripuvun kanssa, jossa munuaisvyö tukee...Rampas kirjoitti:Todettiin tuossa kuukauden kipuilun jälkeen välilevyn pullistuma minullakin...
Istuminen, saati sitten mopoilu on melkoista myrkkyä. Fysioterapian avulla tilanne alkanut paranemaan, toivottavasti ei tarvitse leikellä. Suurin osa paranee kuulemma ilman leikkausta, jalat on jo normaalin oloiset ja jomotus alkaa helpottamaan.
Tukivyötä olen tässä mietiskellyt, ajelemaan on pakko päästä pikaisesti. Sinisalon suojapaidan vyö ei tunnu riittävän, jotain parempaa on etsittävä.
Lepoa ja venyttelyä selälle pitäisi nyt antaa, mutta pääkoppa vaatii vähän jo muuta. Onko leikkauksen tai muuta kautta toipuneet käyttäneet jotain tiettyä tukivyöta ja olisiko ehdotuksia ?