Voi hitto mitä ....

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Jarski61
Viestit: 688
Liittynyt: Ti Kesä 20, 2006 8:44 pm
Pyörä: k

Voi hitto mitä ....

Viesti Kirjoittaja Jarski61 »

Kaikenlaisia härpäkkeitä sitä myydään..
http://www.mv-motorrad.de/lshop,showdet ... 26298,.htm
T Jarski
vihtis83
Viestit: 882
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 9:38 pm
Pyörä: Polkupyörä
Paikkakunta: Lahti

Re: Voi hitto mitä ....

Viesti Kirjoittaja vihtis83 »

:lol: :lol: :lol: Kokeilemisen arvoinen ehdottomasti :roll:
Kurahipiäinen rastinnoutaja
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
Avatar
Jarski61
Viestit: 688
Liittynyt: Ti Kesä 20, 2006 8:44 pm
Pyörä: k

Re: Voi hitto mitä ....

Viesti Kirjoittaja Jarski61 »

Ja tätä olis menneellä viikolla kaivannu.
T Jarski
Liitteet
cscarrier.jpg
Avatar
mopopoitsu
Viestit: 1269
Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 11:33 am
Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
Paikkakunta: E-P (Isokyrö)

Re: Voi hitto mitä ....

Viesti Kirjoittaja mopopoitsu »

Jarski61 kirjoitti:Kaikenlaisia härpäkkeitä sitä myydään..
http://www.mv-motorrad.de/lshop,showdet ... 26298,.htm
T Jarski
No vappuajoihinhan tuo on hyvä idea. Ei muuta kun torilta sellainen viiden propellin yhdistelmä, niin hyvä tulee.

Tuo kuvan viritys on jo hyvä ilman tuota propelliakin kun siinä on lippa MRA:n saranoilla.
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
Avatar
ezmo
Viestit: 32
Liittynyt: Su Touko 23, 2010 7:25 pm
Pyörä: Yamaha XT500
Paikkakunta: Espoo

Re: Voi hitto mitä ....

Viesti Kirjoittaja ezmo »

Jarski61 kirjoitti:Kaikenlaisia härpäkkeitä sitä myydään..
http://www.mv-motorrad.de/lshop,showdet ... 26298,.htm
T Jarski
Keskeneräinen keksintö. Tuossa pitäis olla minidynamo, jolla vois ladata GPSää tms
Avatar
Jarski61
Viestit: 688
Liittynyt: Ti Kesä 20, 2006 8:44 pm
Pyörä: k

Re: Voi hitto mitä ....

Viesti Kirjoittaja Jarski61 »

Tai sitten paljon isompi ni sgessustakin sais gyrokopterin,ois helppo ylittää ne hiekkatie pätkät:)
T Jarski
Avatar
Juhana
Viestit: 2245
Liittynyt: Ke Loka 04, 2006 1:56 pm
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Paikkakunta: Eura,Loei

Re: Voi hitto mitä ....

Viesti Kirjoittaja Juhana »

entäs,kun tuo ropelli muuttuu näkymättömäksi vauhdissa,ja niiaa vähän syvempään pikku hypyssä,tulee parran ajo siinä samalla :lol:
skuikka
Viestit: 2245
Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
Pyörä: SE
Paikkakunta: Vantaa/Parikkala

Re: Voi hitto mitä ....

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Seuraavaksi markkinoille tuodaan todellinen eko-ajoneuvo. Siinä tuo ajoviimasta voimansa saava propeli pyörittää generaattoria, joka antaa virtaa sähkömoottorille, jonka voimalla mopo kulkee eteenpäin. Täysin päästötöntä ja ilmaista ajelua :)
juha
Viestit: 344
Liittynyt: Pe Joulu 03, 2004 6:46 pm
Pyörä: Suzuki DL650
Paikkakunta: Lahti

Re: Voi hitto mitä ....

Viesti Kirjoittaja juha »

pitää varmaan visiirin puhtaana kun silppuaa kaikki ötökät lennosta :lol:
Vastaa Viestiin