Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Tulitko vastaan??
eilen 27.7-10 tuli 8-tiellä klo n 13.00 vastaan aprilia rally raid ennen kokkolaa ?
Harvoin tänne tulee mitään kyseltyä, kun ei meillä päin juuri ketään näy (paitsi jo tutut pyörät), mutta nyt satuttiin reissaamaan ilmeisen sopivalla suunnalla.
28.7. sarja mopoja vastaan Jkylän suunnalla. Itse oli perheen kanssa a**olla liikenteessä.
- Ruokkeentiellä tiellä Nyrölään vievän tien risteyksen kohdalla n. 19:30 armeijanvihreä kuramopo (ehkä XT) menossa Palokkaan päin.
- Jkylän motaripätkällä Kirrin kohdalla hieman vaille klo 20 pari mopoa, joista toisen olin tunnistavinani BMW G650 Xchallenge-vekottimeksi (varustettuna poronsarvilla?). Etelään päin paahtoivat.
- Nelostiellä Pyhähäkin kansallispuiston kohdalla etelään päin paahtoi menemään sininen DR Big. Oiskohan kello ollut jotain puoli yhdeksän tienoilla.
Sattuiko olemaan foorumilaisia?
EDIT: Päivämäärä oli väärä. Tämä kuumuus...
28.7. sarja mopoja vastaan Jkylän suunnalla. Itse oli perheen kanssa a**olla liikenteessä.
- Ruokkeentiellä tiellä Nyrölään vievän tien risteyksen kohdalla n. 19:30 armeijanvihreä kuramopo (ehkä XT) menossa Palokkaan päin.
- Jkylän motaripätkällä Kirrin kohdalla hieman vaille klo 20 pari mopoa, joista toisen olin tunnistavinani BMW G650 Xchallenge-vekottimeksi (varustettuna poronsarvilla?). Etelään päin paahtoivat.
- Nelostiellä Pyhähäkin kansallispuiston kohdalla etelään päin paahtoi menemään sininen DR Big. Oiskohan kello ollut jotain puoli yhdeksän tienoilla.
EDIT: Päivämäärä oli väärä. Tämä kuumuus...
Viimeksi muokannut Å, To Heinä 29, 2010 12:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
- Pikkuhannu
- Pyörä: Yamaha XT 350
Taisinpa olla meikäläinen, ainakin noihin aikoihin kotiuduin juurikin Laajavuoren kautta kohti Tikkakoskea... Ja taisi olla 28.7...Å kirjoitti:Harvoin tänne tulee mitään kyseltyä, kun ei meillä päin juuri ketään näy (paitsi jo tutut pyörät), mutta nyt satuttiin reissaamaan ilmeisen sopivalla suunnalla.
29.7. sarja mopoja vastaan Jkylän suunnalla. Itse oli perheen kanssa a**olla liikenteessä.
Niin heti arvelinkin, mutta en tänne tohtinut arvauksena laittaa. Ja ton päivämäärän korjasin - alkaa tämä kuumuus sulattaa aivotkin.Pikkuhannu kirjoitti:Taisinpa olla meikäläinen, ainakin noihin aikoihin kotiuduin juurikin Laajavuoren kautta kohti Tikkakoskea... Ja taisi olla 28.7...Å kirjoitti:Harvoin tänne tulee mitään kyseltyä, kun ei meillä päin juuri ketään näy (paitsi jo tutut pyörät), mutta nyt satuttiin reissaamaan ilmeisen sopivalla suunnalla.
29.7. sarja mopoja vastaan Jkylän suunnalla. Itse oli perheen kanssa a**olla liikenteessä.
- Tärinäjyrä
- Pyörä: Cube 29er
Suurikuusikon kaivoksen parkkipaikalla oli 990 adventure tai vastaava tänään päivällä parkissa
Tuppi nurin...
Miehikkälässä Lapjärventietä pitkin (välillä Miehikkälän ja Pyhältö) huristeli keltamusta kasigessu lauantain 31.07 puolen päivän aikoihin Pyhältöön päin. Lieneekö ollut heimoveljiä?
- Timo Tasakaasu
- Pyörä: 1190Adv, 660SMC
En ollut enkä tuollaisella pyörällä, mutta ensi lauantaina on suuret mahdollisuudet bongata mut siellä ja varmaan muitakin. Turkiaan ollaan taas menossa ja varmaan perinteinen konditoriakahvittelukäynti Haminassa suoritetaan lauantaina. Miehikkälänkin kautta ollaan joskus ajeltu tuota väliä.Å kirjoitti:Miehikkälässä Lapjärventietä pitkin (välillä Miehikkälän ja Pyhältö) huristeli keltamusta kasigessu lauantain 31.07 puolen päivän aikoihin Pyhältöön päin. Lieneekö ollut heimoveljiä?
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
- Muddy Waters
- Pyörä: KTM+GSA
Tänään eli 1.8. noin kello 15.10 Mäntän keskustassa Smarketin ohi ajeli valkoinen kurapyörä ja vähän sen perään
Kotari... molemmat tamineissa. Itse söin P-paikalla jätskiä just...
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
Aikalailla noihin aikoihin taisin Mänttän läpi husqvarnalla kruisailla.
Minä ainakin mopoilin se kotarilla keskustan läpi noihin aikoihinMuddy Waters kirjoitti:Tänään eli 1.8. noin kello 15.10 Mäntän keskustassa Smarketin ohi ajeli valkoinen kurapyörä ja vähän sen perään
Pääsi Moose killer eliittiin 3.6 2011
-
tkarjala
- Pyörä: R1200GS Adv
Eilispäivänä puolenpäivän jälkeen kohtasivat lajitoverit GS Advella kuusamotiellä Niemitalon juustolan kohdalla... Kukahan lie?
Kurapyöräilijä, tuo oman elämänsä reittimestari!
- Tärinäjyrä
Kasisatku gs tuli vastaan kajaanin abc:llä, tai no gessu käänty tyylikkäästi vitostieltä suoraan abc:n suuntaan, reitti oli vissiin hakusessa... 
Tuppi nurin...
- Pallokala
- Pyörä: Dominatör, 450MT
Puna/valkea Suzuki "Djebel" tuli äsken vastaan Siilinjärven kirkonkylän välittömässä läheisyydessä. Itse olin liikenteessä tilakopilla...
Whatever you ride, your bike is an adventure bike – because every ride is an adventure.
- Tärinäjyrä
viime sunnuntaina tulituvalla parkissa tais olla 950 adventure kuuden maissa ja sit kittilän keskustan raitilla kympin tienoilla 650 gs tuli vastaan
Tuppi nurin...
-
nopottaja
- Pyörä: Husqvarna 300i TE
Saattaa olla että on meikäläinen ollu velipojan ja kaverin kans tuolla, ei ihan varmasti voi sanoa kun en noita seutuja niin hyvin tiiä että vois sanoa missä on tullu pyörittyä. pyörinä oli veljen domi, mun e690r ja kaverin 450exc.TLi kirjoitti:Kolme pyörää Läyliäisten ja Lopen kirkonkylän välillä tiellä 132 tänään kahden pintaan. Letkaa veti kai Dominaattori ja perässä pari Kotaria. Kurvasin sinisellä Strommilla peräänne yhdeltä hiekkatietltä ja ajelin perässänne pari kilometriä ja käännyin taas yhdelle hiekkatielle.
Ex: KTM 690 enduro R ja muutama katumopo