Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Mika
Viestit: 298
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 11:00 pm
Pyörä: Varadero
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja Mika »

Omakinen kirjoitti:03.07.2010 Pärnun rantatiellä bongattu selkämyksessä teksti "huono tie, parempi mieli"! Henkilö ei liikkunut kumipyörillä, kuten emme mekään silloin.

Ei varmaan tarvitse kysyä oliko foorumilainen 8)
Asiasta on myös olemassa todistusaineistoa :lol:
Osoittautui erittäin hyväksi hellepaidaksi.
Liitteet
03072010.jpg
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Äänekosken keskusta,"Viiskulma",jotain klo 1400 jälkeen.Punanen AT tuli vastaan ja nostettiin reippaasti hanskaa,kukahan se nyt sit olis voinu olla :?:
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Avatar
enska
Viestit: 835
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:54 pm
Pyörä: ei oo nyt
Paikkakunta: Suolahti/Äänekoski/Konnevesi

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja enska »

Jutale kirjoitti:Äänekosken keskusta,"Viiskulma",jotain klo 1400 jälkeen.Punanen AT tuli vastaan ja nostettiin reippaasti hanskaa,kukahan se nyt sit olis voinu olla :?:
En ollut minä, mutta tiedän kuka se oli.
CR125R -89, TS125X -87, XT550 -82, XL600R -84, XL600R -87, XR650R -03, Africa twin RD07 -95, KTM 990adv -06, KTM 950adv GO!!!!!!! -04, KTM SuperEnduro -07, Suzuki DR-Z400 -05, Yamaha Wr450f -06, KTM EXC450 -13
Avatar
Jutale
Viestit: 1384
Liittynyt: To Marras 05, 2009 3:57 am
Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja Jutale »

Kuvasurautuskuvissa näkyvän pyörän perusteella en "enskaa" edes epäilly :P Varma en ollu,piti selailla kuvia mutta salapoliisin taidot ei nyt riittäny tämän pitemmälle :shock: :lol:
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Avatar
t.t.tammi
Viestit: 2175
Liittynyt: Ke Kesä 13, 2007 10:22 pm
Pyörä: Pan European 1991
Paikkakunta: paimio
Viesti:

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja t.t.tammi »

625 SXC matkavarusteissa paimion ABC:lla 9.7. neljän pintaan.
Ilmeisesti emäntä keltasel jammul mukana.
Itse autol ja perhe kyydis etten päässy haastatteleen et mistä ja minne matka.
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...."
Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
Avatar
Pallokala
Viestit: 937
Liittynyt: Ke Elo 16, 2006 9:48 am
Pyörä: Dominatör, 450MT
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja Pallokala »

Kolmen pyörän seurue täydessä matkavarustuksessa bongattu vitostiellä Siilinjärven kohdalla pohjoiseen päin matkalla. Tunnistin kolmikosta AT:n ja Stelvion. AT-kuskilla näytti olevan vielä kypäräkamera. Itse olin Pallokala Jr:n kanssa polkupyörillä matkalla leikkikentälle... :P
Whatever you ride, your bike is an adventure bike – because every ride is an adventure.
Avatar
Tärinäjyrä
Viestit: 340
Liittynyt: Su Tammi 11, 2009 9:31 pm
Pyörä: Cube 29er
Paikkakunta: Kaenuu

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja Tärinäjyrä »

valkopunanen AT laajiksen ääs marketilla
Tuppi nurin...
Avatar
Tärinäjyrä
Viestit: 340
Liittynyt: Su Tammi 11, 2009 9:31 pm
Pyörä: Cube 29er
Paikkakunta: Kaenuu

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja Tärinäjyrä »

gs bemari ja vissiin dominaattori tuli vastaan 5-tiellä kontiomäki-ristijärvi välillä iltapäevästä, mulla pyörä kärryssä kyydissä... :oops:
Tuppi nurin...
TLi
Viestit: 174
Liittynyt: La Syys 02, 2006 9:58 pm
Pyörä: DL1000
Paikkakunta: Loppi

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja TLi »

Kolme pyörää Läyliäisten ja Lopen kirkonkylän välillä tiellä 132 tänään kahden pintaan. Letkaa veti kai Dominaattori ja perässä pari Kotaria. Kurvasin sinisellä Strommilla peräänne yhdeltä hiekkatietltä ja ajelin perässänne pari kilometriä ja käännyin taas yhdelle hiekkatielle.
Avatar
gixxerman
Viestit: 4477
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 5:57 pm
Pyörä: 4xtohtori
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Bongattu eilen.AT tai TA tuli Liepeelle päin eieln maantiesillalla n.19.45 ja tossa Vaajakoskella keltainen pikkugessu tossa 20.00 jälkeen heinolaan päin .Itse mustalla isolla Gessulla ja sinivalkoinen ajoasu. :P
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Corni
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 8:05 am
Pyörä: Myyty

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja Corni »

Maanantaina seitsemän aikaan tuli valkoinen 990 Adventure (R?) Kytäjän tiellä vastaan lapanen pystyssä. Liekkö foorumilaisia?
Avatar
Timo Tasakaasu
Viestit: 914
Liittynyt: To Loka 21, 2004 9:13 am
Pyörä: 1190Adv, 660SMC
Paikkakunta: Somero

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja Timo Tasakaasu »

Tänään viiden-kuuden paikkeilla Somerolla Pitkäjärven padolla kax komiaa kohtas toisensa. Eli ajoit oranssilla isolla adventurella, mielestäni 990. Tultiin emännän kanssa vastaan samanlaisella.
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
Avatar
ezmo
Viestit: 32
Liittynyt: Su Touko 23, 2010 7:25 pm
Pyörä: Yamaha XT500
Paikkakunta: Espoo

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja ezmo »

En nähnyt, mutta kuulin järven yli 2kpl 1 pyttysiä tehoputkisia Elomäentiellä Valkealassa..... En kerinny vetää kamoja päälle ja tulla morottaan.,..
Avatar
markkut
Viestit: 273
Liittynyt: Ke Helmi 10, 2010 9:16 pm
Pyörä: 890R
Paikkakunta: Laukaa

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja markkut »

Jyppikylän Soneran Dakarmies? Bongattu useampana aamuna parkkihallissa.
EX:
R1200GSA
Triumph Tiger 955i
BMW Xchallenge
BWW F650GS Dakar
Jopi-66
Viestit: 31
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 6:46 pm
Pyörä: ktm 640
Paikkakunta: Mänttä

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja Jopi-66 »

Tänään melkein valkoinen At ja oranssi adwenture(puiden takaa havaittu) tuli heräjärventieltä elimäentielle ja siitä heti liesjärventielle.Tais vielä tie pölytä? ehdin just siihen vanhan talon pihaan pellon keskelle kotaria jäähdyttelemään :mrgreen:
Vastaa Viestiin