Vuoden Matkaendurokuva 2009
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Jukka
- Site Admin
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Viesti:
Vuoden Matkaendurokuva 2009
Kuvakisa pyörähtää taas käyntiin.
Lähettäkääpäs nyt minulle kuvia osoitteeseen jpuurune ättämerkki gmail piste com
Kuvat tulee lähettää minulle viimeistää lauantaina 14.11.2009.
Otsikoksi "matkaendurokuva 2009".
Nimeä kuva omalla nimimerkilläsi ja kirjoita mailiin yhteystietosi (email riittänee).
Äänestysaikaa on sitten marraskuun loppuun siitä kun saan kuvat julki, eli todnäk 15.11. alkaen.
Jokainen saa valita yhden kuvan, joka on otettu viime kisan jälkeen, eli käytännössä melkeen tänä vuonna.
Kuva täytyy olla sellainen johon sinulla on oikeudet; joko itsesi ottama tai sellainen sinusta tai pyörästäsi otettu
kuva johon sinulla on käyttöoikeus.
Kaikki kuvat tulevat aikanaan näkösälle ja voittaja valitaan äänestämällä. Kuvan yhteydessä näytetään vain numero,
ei julkaisijaa.
Paras palkitaan rahanarvoisella palkinnolla. Sponsoreita otetaan vastaan, luvassa myönteistä julkisuutta yrityksellesi!
Kuvat puristetaan kokoon 800*600, joten parhaan tuloksen saat kun muunnat kuvan valmiiksi tuohon kokoon.
Photoshopattuja kuvia ei kaivata kisaan... Toki valoisuutta voi esim korjata, mutta kuvan vääristely on vastoin
hyviä tapoja.
Kuva voi esittää tai olla esittämättä matkaenduroa tai muuta moottorikulkuneuvoa tai sen osaa.
Kunhan se jotenkin viestii matkaendurotunnelmaa...
Lähettäkääpäs nyt minulle kuvia osoitteeseen jpuurune ättämerkki gmail piste com
Kuvat tulee lähettää minulle viimeistää lauantaina 14.11.2009.
Otsikoksi "matkaendurokuva 2009".
Nimeä kuva omalla nimimerkilläsi ja kirjoita mailiin yhteystietosi (email riittänee).
Äänestysaikaa on sitten marraskuun loppuun siitä kun saan kuvat julki, eli todnäk 15.11. alkaen.
Jokainen saa valita yhden kuvan, joka on otettu viime kisan jälkeen, eli käytännössä melkeen tänä vuonna.
Kuva täytyy olla sellainen johon sinulla on oikeudet; joko itsesi ottama tai sellainen sinusta tai pyörästäsi otettu
kuva johon sinulla on käyttöoikeus.
Kaikki kuvat tulevat aikanaan näkösälle ja voittaja valitaan äänestämällä. Kuvan yhteydessä näytetään vain numero,
ei julkaisijaa.
Paras palkitaan rahanarvoisella palkinnolla. Sponsoreita otetaan vastaan, luvassa myönteistä julkisuutta yrityksellesi!
Kuvat puristetaan kokoon 800*600, joten parhaan tuloksen saat kun muunnat kuvan valmiiksi tuohon kokoon.
Photoshopattuja kuvia ei kaivata kisaan... Toki valoisuutta voi esim korjata, mutta kuvan vääristely on vastoin
hyviä tapoja.
Kuva voi esittää tai olla esittämättä matkaenduroa tai muuta moottorikulkuneuvoa tai sen osaa.
Kunhan se jotenkin viestii matkaendurotunnelmaa...
- Jukka
- Site Admin
- Viesti:
Re: Vuoden Matkaendurokuva 2009
Muistutan kansaa kuvakisasta, kaivakaahan arkistoja.
Juu.. Viime hetken kuvat vielä kerkiää
Ja anteeks Jukka kamalasti kun en lukenut ohjeita kunnolla ja nimesin kuvanikin väärin ja en ole ihan varma että tuliko se edes perille sulle.
Ja anteeks Jukka kamalasti kun en lukenut ohjeita kunnolla ja nimesin kuvanikin väärin ja en ole ihan varma että tuliko se edes perille sulle.
Kaizu BMW F650GS -06
Vaativa kurankäsittely
Vaativa kurankäsittely
Pitikö nuo kuvat laittaa osoitteeseen :
jukka.puurunen miukumauku mbnet.fi
vaimitensenytoli?
vaimitensenytoli?
Tero K kirjoitti:Pitikö nuo kuvat laittaa osoitteeseen :
vaimitensenytoli?
HappiJukka kirjoitti:Kuvakisa pyörähtää taas käyntiin.
Happi kirjoitti:Tero K kirjoitti:Pitikö nuo kuvat laittaa osoitteeseen :
vaimitensenytoli?HappiJukka kirjoitti:Kuvakisa pyörähtää taas käyntiin.
Olen puusilmä
- Jukka
- Site Admin
- Viesti:
Ja näin tuli aika täyteen, kuvat ovat nyt näkösällä.
Äänestämään pääsee täältä:
http://www.matkaendurot.net/vote/vote_mek09.php
Jos et löydä lähettämääsi kuvaa, jokin on mennyt pieleen ja siitä viipymättä reklamaatiota minulle.
- Jukka
Äänestämään pääsee täältä:
http://www.matkaendurot.net/vote/vote_mek09.php
Jos et löydä lähettämääsi kuvaa, jokin on mennyt pieleen ja siitä viipymättä reklamaatiota minulle.
- Jukka
- Jukka
- Site Admin
- Viesti:
Normaalin käytännön mukaisesti onnistuin töppäämään muutaman kuvan.
Nyt kaikki reklamoidutkin kuvat ovat näkösällä ja jotta nekin saisivat mahdollisuuden, nollasin tulokset...
Nyt siis äänestämään uudestaan...
Nyt kaikki reklamoidutkin kuvat ovat näkösällä ja jotta nekin saisivat mahdollisuuden, nollasin tulokset...
Nyt siis äänestämään uudestaan...
- jonkko
- Pyörä: KTM 640 Adventure
Ongelma mulle ainakin on nytt se,et kysessähän on matkaendurokuva,eikä rypemiskuva,silti molemmat versiot ovat voittajia mun mielest
Pakko oli äänestää sitten sitä mitä mun mielestä täst kisast on kyse
Team kahajo
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Onkos tuo kuva 25 tehty sulauttamalla? Eli siis kuvassa on todellisuudessa sama mopo ja kuski monta kertaa?
Ihan ok onnistunut jos niin. Täytyisi itsekin moista joskus kokeilla.
Voin olla tietysti väärässäkin.
Ihan ok onnistunut jos niin. Täytyisi itsekin moista joskus kokeilla.
Voin olla tietysti väärässäkin.
Ei ole sulautettu mitenkään. Kysessä on yksi kuva jossa on monta pyörää (kuusi) yhtä aikaa. Kuvattu Nikon D 200 järkkärillä ja kalansilmä-objektiivillä Saariselällä vajaa kuukausi sitten.
Tero
Tero
- Lakupilotti
- Pyörä: Laku
Tunnelmallisia kuvia, joista on taas vaikea valita parasta.
Mielestäni tässä tulisi huomioida, että aiheena on matkaendurokuva, joten sanalla "matka" pitäisi myös olla edes hieman painoa.
Mielestäni tässä tulisi huomioida, että aiheena on matkaendurokuva, joten sanalla "matka" pitäisi myös olla edes hieman painoa.
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
Where ever you go, there you are !
Lakupilotti kirjoitti:Tunnelmallisia kuvia, joista on taas vaikea valita parasta.
Jaahas, täällä on täysi lobbaus käynnissäjonkko kirjoitti:Ongelma mulle ainakin on nytt se,et kysessähän on matkaendurokuva,eikä rypemiskuva,silti molemmat versiot ovat voittajia mun mielest![]()
"Not all heroes wear capes. Some have mullets."
Meinaatko ettei "kisa-endurolla" voi tehdä matkaa?Lakupilotti kirjoitti:Tunnelmallisia kuvia, joista on taas vaikea valita parasta.
Kyllä pyörästä matkaenduron tekee kuski, ei pyörän merkki tai malli. Esim LC4 moottori on joskus ollut kisaenduron moottori, nykyään se on matkaenduron moottori. RFS-moottorikin on osoittautunut tosi kestäväksi ja toimii ihan hyvin matkaENDUROSSA. Onhan täällä foorumilla ollut kuvia katupyöristä joita käytetään kuin "matkaenduroita" ja "matkaenduroita" joita käytetään kuten katupyöriä, siis kuski päättää missä ja miten ajaa.(eikös se yksi hemmo kiertänyt maailmaa R1:llä pinnoittamattomia "teitä" pitkin)
On kyllä niin hyviä kuvia, että valinta on vaikea. Mun mielestä kannattaisi äänestää, sitä mikä on omasta mielestä paras, lukematta näitä kommentteja.
On kyllä niin hyviä kuvia, että valinta on vaikea. Mun mielestä kannattaisi äänestää, sitä mikä on omasta mielestä paras, lukematta näitä kommentteja.