Olen etsiskelly näppärää nettialbumia reissukuville.
Olisko jollain tiedossa suomenkielistä, helpokäyttöistä galleriaa?
Oikein onnellinen olisin systeemistä johon vois valita kuville mustan taustan. *nirso*
Blogintekelettä oon suunnitellu, siihen sais mustan tausta, mutta suuremman määrän liittäminen
on vähän köperöä. Joskin reissujuttujen puolesta blogi ois kivampi.
PantseK kirjoitti:Lataappa tuo Picasa3 ohjelma. Sillä kuviensiirto on todella helppoa ja koon muutos menee samalla automaattisesti.
Picasa on siitä kiva että gepsikännykällä otetut kuvat löytää automaattisesti kartalla koordinaattinsa.
Sitä se vissiin yritti mulle äsken tarjota 'päivityksenä' mutta sysäsin tuonnemmaksi, kun rupesin fiilisteleen vanhoja kuvia
Oliskohan muuten ihan huono idea laittaa yksi topicci, johon halukkaat voisivat laittaa verkkoalbuminsa linkin? Löytyisi helposti paljon mukavaa katseltavaa
Tuonne saa kanssa kuvia ja videoita ladattua ja jos on noksun känny niin kännykuvat saa suoraan valikosta lähetettyy tuonne.
Bonuksena että sen kanssa voi jakaa vaikka kalenterinsa kavereiden kanssa ym.
Eikä oo mainoksia, eikä ees tartte olla sitä noksua että voi rekisteröityä.
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...." Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
Joop. Se on tyhjä tällä hetkellä
Tuo kun yllättäen täyttyy niin helposti, enkä viitsi lisätilaa ostaa.
Kun tämän topicin myötä noita palveluita on tullut selailtua, suunnittelin vaihtavani tuon sellaiseen, johon mahtuisi tavaraa hiukan enemmän. Kevväämmällä kun noita kuvia alkaa varmaan taas kertymään enemmän.