Photonav ja garmin xt

GPS, kartat, navigaattorit, eksymiset ynnä muut navigointiin liittyvät jutut.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Pilssi
Viestit: 786
Liittynyt: Ke Elo 17, 2011 1:22 am
Pyörä: Super Tenere 750
Paikkakunta: RAISIO

Photonav ja garmin xt

Viesti Kirjoittaja Pilssi »

Asentelin Photonaviin Garmin XT:een. Yritin siirtää mapsourcen kautta reittiä naviin. Reitti lähtee siirtymään, mutta muisti ei riitä koska se luo gpx kansion photonaviin jossa muisti täynnä :roll:
Muistikortilla olisi kyllä tilaa, mutta Garminin ohjelma ei ymmärrä hakea reitti ilmeisesti kuin Windows CE:een omasta muistista.


Edit: Windows CE:een syövereistähän löytyi liukupalkki millä säätää muistin suhdetta. Nyt toimii :P
Apox
Viestit: 54
Liittynyt: La Tammi 14, 2012 2:10 am
Pyörä: -

Re: Photonav ja garmin xt

Viesti Kirjoittaja Apox »

Nyt olen hieman ymmälläni kun olen asentanut tollaseen Peaklife naviin garmin xt:n, mutta en ole saanut siihen reittejä ladattua ja olen käsittänyt että Windows CE versiossa se ei olisi edes mahdollista.
Joten kertoisitko nyt miten tuossa olet onnistunut? :o
Avatar
Pilssi
Viestit: 786
Liittynyt: Ke Elo 17, 2011 1:22 am
Pyörä: Super Tenere 750
Paikkakunta: RAISIO

Re: Photonav ja garmin xt

Viesti Kirjoittaja Pilssi »

Innostuin ehkä liian aikaisin. Muistelin vahvasti, että olen reitin saanut siirtymään näin: .gpx auki Mapcoursessa. Lähetä laiteeseen. Valitsee Garmin mobile xt ja send.
Nyt reitti ei vaan lähde siirtymään :evil:

Edit: Waypointit ainakin siirtyvät :P Miten niitä sitten käyttää hyväksi niin... :?
Avatar
Eemo
Viestit: 168
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 10:15 pm
Pyörä: BMW R1200GSA / KTM 690 Enduro R
Paikkakunta: Helsinki

Re: Photonav ja garmin xt

Viesti Kirjoittaja Eemo »

Mapsorsa (ja Basecamp) -softassa kun klikkaa että siirrä laitteeseen niin se näyttää molemmat kohteet, eli laitteen sisäisen muistin ja muistikortin.
Tässä tapauksessa pitää valita alasvetovalikosta muistikortti sillä siellähän se Garmin XT:kin on asennettuna.
Ainakin itselläni noin toimii.
I'm not afraid to go fast... It's crashing & burning that sucks!

´R1200GSA / KTM 690 Enduro R / KTM 350 Freeride
Apox
Viestit: 54
Liittynyt: La Tammi 14, 2012 2:10 am
Pyörä: -

Re: Photonav ja garmin xt

Viesti Kirjoittaja Apox »

Minulla näkyy kyllä tuo Garmin xt basecampissa ja reitin siirto onnistuu myös laitteen muistikortille.
Mutta itse ohjelmassa en onnistu millään lataaman reittiä. Siirrossa basecamp tekee muistikortille kansion sdmmc/garmin/gpx/ jonne reitti sitten kopioituu.
Basecamp ei siis siirrä automaattisesti sitä olemassa olevaan Garminin kansioon (Garmin/gpx/) vaan luo tuon oman sdmmc kansion.
Vaikka siirrän reitin kansioon (Garmin/gpx/) niin en onnistu latamaan reittiä ohjelmassa. Eikä näy ohjelmassa myöskään vaikka on tuolla sdmmc kansiossa.
Nyt kiinnostaisi tietää kuinka olette onnistuneet latamaan sen reitin ohjelmassa?

Olen yrittänyt Garminissa reittiä Työkalut->Omien tietojen hallinta->Reitit
Avatar
kenobiitti
Viestit: 248
Liittynyt: Su Heinä 10, 2011 10:14 pm
Pyörä: XT660RR
Paikkakunta: Tampere

Re: Photonav ja garmin xt

Viesti Kirjoittaja kenobiitti »

Apox kirjoitti:Minulla näkyy kyllä tuo Garmin xt basecampissa ja reitin siirto onnistuu myös laitteen muistikortille.
Mutta itse ohjelmassa en onnistu millään lataaman reittiä. Siirrossa basecamp tekee muistikortille kansion sdmmc/garmin/gpx/ jonne reitti sitten kopioituu.
Basecamp ei siis siirrä automaattisesti sitä olemassa olevaan Garminin kansioon (Garmin/gpx/) vaan luo tuon oman sdmmc kansion.
Vaikka siirrän reitin kansioon (Garmin/gpx/) niin en onnistu latamaan reittiä ohjelmassa. Eikä näy ohjelmassa myöskään vaikka on tuolla sdmmc kansiossa.
Nyt kiinnostaisi tietää kuinka olette onnistuneet latamaan sen reitin ohjelmassa?

Olen yrittänyt Garminissa reittiä Työkalut->Omien tietojen hallinta->Reitit
Tätä samaa kiroilin joskus kun tota yrittelin käyttää.
Loputulema on se, että Garmin XT ei tue niitä reittejä.
Sama tilanne joidenkin "halvimpien" GArmin navigaattoreiden kanssa.
Reitin voi sinne kyllä sujuvasti siirtä, mutta sitä ei voi käyttää millään.

Lopetin kikkailun ja ostin halvimman 5" Garminin mikä tukee omia reittejä ja jo pelaa.
Kannattaa vaikka Garminin sivulta varmistaa mikä malli tukee omia reittejä ja mikä ei.
Avatar
Eemo
Viestit: 168
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 10:15 pm
Pyörä: BMW R1200GSA / KTM 690 Enduro R
Paikkakunta: Helsinki

Re: Photonav ja garmin xt

Viesti Kirjoittaja Eemo »

Apox kirjoitti:Minulla näkyy kyllä tuo Garmin xt basecampissa ja reitin siirto onnistuu myös laitteen muistikortille.
Mutta itse ohjelmassa en onnistu millään lataaman reittiä. Siirrossa basecamp tekee muistikortille kansion sdmmc/garmin/gpx/ jonne reitti sitten kopioituu.
Basecamp ei siis siirrä automaattisesti sitä olemassa olevaan Garminin kansioon (Garmin/gpx/) vaan luo tuon oman sdmmc kansion.
Vaikka siirrän reitin kansioon (Garmin/gpx/) niin en onnistu latamaan reittiä ohjelmassa. Eikä näy ohjelmassa myöskään vaikka on tuolla sdmmc kansiossa.
Nyt kiinnostaisi tietää kuinka olette onnistuneet latamaan sen reitin ohjelmassa?

Olen yrittänyt Garminissa reittiä Työkalut->Omien tietojen hallinta->Reitit
"Routes and waypoints will transfer! Garmin Mobile XT on the PDA needs to be up and running in the main "Where to?" / "View map" screen (at least on the Pocket PC version) before you attempt to transfer routes and/or waypoints, but this is not necessary for map only transfers. Waypoints are actually stored as items in your "My Locations" folder. However, these are not removed if you delete the route, they'll need to be deleted manually if you delete the route and want them gone as well."
I'm not afraid to go fast... It's crashing & burning that sucks!

´R1200GSA / KTM 690 Enduro R / KTM 350 Freeride
Vastaa Viestiin