Zumo 350 vs. 390

GPS, kartat, navigaattorit, eksymiset ynnä muut navigointiin liittyvät jutut.

Valvoja: Moderaattorit

STN
Viestit: 474
Liittynyt: Pe Huhti 07, 2006 6:28 pm
Pyörä: xt660z. Tunturi Start

Re: Zumo 350 vs. 390

Viesti Kirjoittaja STN »

Mulla tuli kesällä semmoinen ilmiö (390LM) napapiirin noin suuntaisesti ajaessa, niin ei tiennyt pitäisikö päivämoodia vai yömoodia päällä.
Vaihteli miten sattuu, reilusti ylös ja myöhemmin alas mentäessä normalisoitui.

STN
Avatar
Jarkko
Viestit: 1046
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 10:33 am
Pyörä: ex.LC8 Adv.
Paikkakunta: Susiraja
Viesti:

Re: Zumo 350 vs. 390

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

STN kirjoitti:Mulla tuli kesällä semmoinen ilmiö (390LM) napapiirin noin suuntaisesti ajaessa, niin ei tiennyt pitäisikö päivämoodia vai yömoodia päällä.
Vaihteli miten sattuu, reilusti ylös ja myöhemmin alas mentäessä normalisoitui.

STN
Meillä 660 ja 390 näytöt himmenivät näkymättömäksi kanssa napapiirin seutuvilla taas tänäkin kesänä.
Vaikka oli manuaalilla tuo yö/päivä valinta.
Eivät ole korjanneet tuota ongelmaa, joka on ollut pitkään.
-jarkko-
Kuvat
ceevu
Viestit: 2005
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
Paikkakunta: jokela

Re: Zumo 350 vs. 390

Viesti Kirjoittaja ceevu »

Tuli 39kymppisestä löydettyä uusi toiminto. Sammutus onnistuu joka kerta kun zoomaa riittävän kauas...Koitin moneen kertaan kattoa minkä motarin kautta se taas koittaa ajattaa,ja kone sammui säännöllisesti kun zoomasi tarpeeksi ulos.
Ihmeellinen logiikka myös koittaa ajattaa aina motarille,ja kiertää järjestelmällisesti kaikki hiekkatiet. Vältettäviäkään ei ole valittuna. Pääseehän siitä tietysti kun zoomaa riittävän ulos,ja täppää välietapin jonnekkin polkujen keskelle,jollei se onnistu kaatumaan ennenkuin saa tolkun mihin se täppä pitää osuttaa... No toimiihan tuo sentään valmiiden reittien kanssa...
Voi kun montana saisi tuen shaping pointeille...
ceevu
Viestit: 2005
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
Paikkakunta: jokela

Re: Zumo 350 vs. 390

Viesti Kirjoittaja ceevu »

Onkohan 390 saanu jonkin oppimiskohtauksen,se kun ajattaa nykyään paljonkin hiekkateitä pitkin valinnalla mutkaiset tiet. Ainakin kun ensin lähti polulle,ja lasketti reitin uudelleen. Oikeastaan varsin hauska ajolenkki ilman varsinaista päämäärää.
LateK
Viestit: 291
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:56 pm
Pyörä: Honda CRF 300 Rally -21
Paikkakunta: Espoo

Re: Zumo 350 vs. 390

Viesti Kirjoittaja LateK »

350:nen ilmoittaa että akku vähissä vaikka pyörässä kiinni. Tapahtuu ajaessa. Onko näissä ollut jotain ongelmaa ? Kontaktit puhdistettu ja sähköä on tarjolla, onko muuntaja sökö vai laitteen akku ? Vai onko tuo liitos telineen ja laitteen välillä samaa tasoa kuin Tomtom rider laitteessa vuosien takaa ?
Avatar
tokor
Viestit: 758
Liittynyt: Ti Touko 29, 2012 9:21 am
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Lumijoki

Re: Zumo 350 vs. 390

Viesti Kirjoittaja tokor »

LateK kirjoitti:350:nen ilmoittaa että akku vähissä vaikka pyörässä kiinni. Tapahtuu ajaessa. Onko näissä ollut jotain ongelmaa ? Kontaktit puhdistettu ja sähköä on tarjolla, onko muuntaja sökö vai laitteen akku ? Vai onko tuo liitos telineen ja laitteen välillä samaa tasoa kuin Tomtom rider laitteessa vuosien takaa ?
Ongelmia on ollut navin ja telineen kontaktin kanssa 350/390 naveissa. Laita teippisuikku telineen alaulokkeeseen joka menee navin pohjaan. Tämän pitäisi rauhoittaa tärinää ja antaa paremmin kontaktia sen jälkeen.
vinski
Viestit: 149
Liittynyt: La Loka 31, 2009 5:38 pm
Pyörä: XLV 750R- 84, DR650R -91, Husse 701E -17

Re: Zumo 350 vs. 390

Viesti Kirjoittaja vinski »

Saako 390:n asetuksista sellaista vaihtoehtoa, että yrittäisi ajattaa hiekkateitä pitkin?

Tuo mutkaiset tiet -vaihtoehto on kyllä ollut ihan mukava.

Se olisi kanssa hyvä kun näkisi mitä reittiä yrittää ajattaa kun zoomaa kauemmas, mutta sitten kun on riittävän kaukana, niin kuva on jo niin sekava ettei näe kuitenkaan.
Vastaa Viestiin