Tread:llä reittien teko ja siirto laitteelle onnistuu hienosti, samoin kun päivitykset wifi:llä. Ja näytöstäkin saa selvää jopa aurinkoisella kelillä..

Valvoja: Moderaattorit
Mulla on ollut vanha Zumo pitkään pakussa navina. URAAlle ajellessa olen huomannut hassun bugin Zumon softassa: näyttö vaihtaa pohjoiseen mennessä aina yötilaan siinä napapiirin ylityksen hujakoilla jos automaattinen näytön tilanvaihto on päällä. Tämä on toistunut vuosia. Useampi kerta ehti mennä ennen kuin leikkasi että näyttö menee mustaksi aina samassa kohdassa URAAlle mennessämek kirjoitti: ↑Ma Touko 26, 2025 10:06 pm Yksi Garminin tyyppivika sen sijaan näyttää periytyvän sukupolvesta toiseen ja säikäyttää kyllä ekalla kerralla, ennen kuin sen oppii korjaamaan. Tuota 396:sta edeltänyt 395 ehti olla mulla Gessussa myös ja se meni kerran Ivalossa reissun päällä ihan pimeäksi. Ei tuntunut reagoivan mihinkään. Onneksi seuraavan hotellin huone sattui olemaan sen verran hämärä, että huomasin näytön kirkkauden säätyneen itsekseen minimiin.
On tullu kokeiltua useampia teemoja. Ei vaikutusta viivojen paksuuteen.
Itsellä XT2 ja suoraan asetuksista en ole onnistunut, vaan käyttänyt tätä sivustoa.